نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماران به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 7.7درمان بیماران به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 7.7

صبح به خیر، امروز من به شما با کراتینین بیماری مزمن کلیوی 7.7 به اشتراک بگذارید. بیماری مزمن کلیوی بیماری کلیوی گرافیکی رایج است. بدون درمان به موقع و موثر، التهاب می تواند به اختلال در عملکرد کلیه، کراتینین سرم منجر شود و سپس به تدریج افزایش خواهد یافت. در این مقاله، اجازه دهید به سرعت در درمان بیماران با کراتینین بیماری مزمن کلیوی 7.7 است.

- دیالیز

می تواند به سرعت کاهش سطح کراتینین، اما این زمان به دلیل آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. پس از دیالیز، سطح کراتینین خود را دوباره افزایش خواهد یافت. دیالیز طولانی مدت می تواند به شما مقدار زیادی از عوارض جانبی را و شما عملکرد کلیه شما به طور کامل از دست بدهند.

- درمان علامتی

این استفاده از داروهای مختلف برای کمک به شما کنترل علائم خود را. این دارو اغلب مورد استفاده قرار غربی است. Ketosteril یا کربن فعال دارویی می تواند کمک به شما در کاهش سطح کراتینین تا حد معینی. اگر شما نشانه های دیگر، پزشکان خود را خواهد داروهای دیگر برای شما تعیین کند. اما در حال حاضر کلیه های شما به شدت آسیب دیده، پس از آن به اندازه کافی برای شما را به یک کنترل دقیق بیماری مزمن کلیه است.

- سلول های بنیادی

این ترکیبی از طب غربی و طب چینی است. آن را می توانید به پاک کردن زباله و کمپلکسهای ایمنی را از خون به منظور کاهش آسیب خود را به کلیه ها. همچنین ممکن است پاسخ ایمنی غیر طبیعی را مسدود و بهبود سیستم ایمنی بدن به کاهش تولید مجتمع های ایمنی. علاوه بر این، ممکن است تحمل از کلیه ها به کمپلکسهای ایمنی را افزایش می دهد، به طوری که حتی زمانی که آن کمپلکسهای ایمنی است، آنها التهاب کلیه ایجاد نمی کند. پس از یک هفته از درمان، علائم، و بنابراین به عنوان درد مفاصل، تهوع، و غیره آسانسور. پس از یک ماه از درمان، عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود خواهد یافت. با بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین خود را پایین خواهد رفت و در محدوده پایین باشد.

در حال حاضر شما بیماران با کراتینین 7.7. اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات درمان شخصی و حرفه ای، شما می توانید یک پیام را ترک و یا پست asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر آنلاین.





:: برچسب‌ها: کراتینین 7,بیماری مزمن کلیوی را درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: