نوشته شده توسط : rshaole

درمان و بهداشت محصولات برای CKDدرمان و بهداشت محصولات برای CKD

همانطور که همه ما می دانیم که اکثر محصولات مراقبت از سلامت مردم را دوست دارم به غنی در تغذیه است. آنها می توانند انرژی کافی به بیمار فراهم کند. خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟ دکتر آنلاین می تواند به شما کمک کند.

محصول مراقبت های بهداشتی چیست؟

این یکی مواد غذایی است، و همچنین هر گونه محصولات دیگر، می تواند توابع از بدن ما را تنظیم کنید. اما از آن است داروهای مختلف، بر خلاف پزشکی، می تواند بیماری را درمان نمی کند. بدون در نظر گرفتن که از آنها به مراقبت های بهداشتی به کارگردانی نیست، و آن نیاز به یک زمان طولانی برای به دست آوردن اثر.

مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است.

نگاهی پروتئین بیش از حد می تواند پیشرفت بیماری را تسریع بخشد، حتی منجر به نارسایی کلیوی است. همانطور که همه ما می دانیم، یک پروتئین برای بدن ما ضروری است، طول می کشد محصول مناسب سلامت ممکن است به خوبی به انسان مفید باشد. اما برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده بود اگر آنها را بیش از حد بسیاری از محصولات بهداشتی است که می تواند بار به کلیه خود را اضافه کنید. با این حال برخی از بیماران، مانند نوجوانان، حتی کودکانی که عدم نیست، مصرف مکمل های پروتئین بالا کورکورانه انجام آسیب بیشتر به کلیه است.

از آنجا که بیماران مبتلا به CKD، شما بهتر است با دکتر خود مشورت قبل از هر نوع مکمل است که می تواند به شما کمک کند آسیب های غیر ضروری به کلیه جلوگیری از که می خورید. اگر شما در این زمینه نیاز به کمک، شما می توانید با پزشکان ما آنلاین مشورت یا ترک یک پیام برای ما.

بسیاری از بیماران خارجی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، که در طب چینی برای کاهش وضعیت بیمار بر اساس دریافت کرده است. اگر وضعیت شما برای اکثر درمان های ما مناسب است، اثر خواهد بود راضی تر است. داروهای چینی را می توان به صورت خوراکی مصرف، و همچنین می تواند در مکان های دیگر استفاده می شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا به ما ایمیل ارسال و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru VC من (ها Asya یو). کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه,محصولات مراقبت از سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: