نوشته شده توسط : rshaole

ویژگی های درمانی - پزشکی Osmotherapy دارو میکرو چینی (1)میکرو چینی Osmotherapy دارو، دشوار است برای توصیف در یک جمله. اگر شما تا به حال به توصیف در یک جمله، یعنی، داروهای خوراکی و موضعی به خصوص درمان می شود. یکپارچه استفاده از طب غربی، ترک درمان با سلول های ذاتی کلیه برای بازیابی.

اگر به طور کامل معنی این درمان توضیح عبارتند از لایه های زیر:

در مرحله اول، درمان با توضیح داد

حس ① Micronisation

روش پردازش از خرد کردن سنتی طب چینی و جوش. اما ما با استفاده از روش پردازش جدید به پودر خوب، راحت تر به جذب، به اصطلاح میکرو گرا. جوهر مینیاتوری. تکنیک های پردازش خاص به منظور حفاظت از بیمارستان، او خواهد شد در جزئیات توضیح داده نشده.

حس ② Osmotherapy پزشکی

استفاده موثر از طب سنتی چینی و درمان موضعی هنگام درمان مطالعه. اما گیاهان داروی موضعی که یک مشکل، این است که، اثر دارو به منظور نفوذ به بدن کمتر از ایده آل است، به طوری که مردم تعجب، اثر واقعی این درمان. بیمارستان ما در طول مطالعه دستور داروی موضعی که با استفاده از یک روش منحصر به فرد پزشکی چینی Osmotherapy، بنابراین ارائه اثر درمانی استفاده در فضای باز. به منظور تأکید بر ماهیت ویژه ای از این رویکرد، درمان معرفی می کنیم، او با تاکید بر کلمه "Osmotherapy پزشکی."

③ در مطالعه، به طور کامل جذب فن آوری های پیشرفته خارجی، مبانی تئوریک درمان طب چینی بهترین تفسیر بود. درمان بیماری کلیوی در خط مقدم تئوری بین المللی، پاتوژنز بیماری های کلیوی با توسعه تئوری سازمانی در سیتولوژی. بنابراین، تشخیص بیماری کلیه، تشخیص بالینی تشخیص پاتولوژیک می شود. برای این منظور، از روش های علمی برای تشخیص بیماری های کلیوی اساس آسیب سلول، تجزیه و تحلیل از وضعیت اختلال عملکرد سلولی بود. بنابراین، نظریه بیماری کلیوی تبدیل شده اند عملکرد جدایی ناپذیر سلول کلیوی، تئوری آسیب تشخیص.

بر این اساس، درمان بیماری های کلیوی ترمیم سلول های ذاتی عملکرد کلیه است.

ماتریکس خارج سلولی سلول های کلیه داخلی - برای اصلاح سلول های مادرزادی کلیه، برای حل این مشکل، و در نتیجه از بین بردن صدمات داخلی سلول کلیوی، آسیب مقصر لازم است. بنابراین، علل بیماری کلیوی یافت، یعنی: زمانی که کاهش سیستم ایمنی بدن از مواد مضر به کلیه مضر خواهد استفاده از این مواد مضر را خواهد بود که برای اولین بار از اصلی ماتریکس خارج سلولی کلیه. هنگامی که این ماتریس مختل می شود، آن را به گسترش ماتریکس خارج سلولی، تکثیر منجر شود، در نتیجه افزایش در ماتریکس خارج سلولی است. ماتریکس خارج سلولی از گسترش، نتایج را به افزایش سلول های کلیه خود را می خرد و آسیب یا خسارت گردد. این آسیب ذاتی به سلول، روند آسیب، آسیب به اعمال سلولی ذاتی در روند تخریب. عملکرد سلول آسیب فرآیند ذاتی در روش های تشخیصی شکست به نام کلیه سنتی ما است. آسیب شناسی شناخته شده به عنوان روند فیبروز کلیوی.



:: برچسب‌ها: ویژگی های,Osmotherapy پزشکی,مواد مخدر میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

امکانات درمان - میکرو - Osmotherapy پزشکی دارویی چینی (2)ما دریافتیم که در طول مطالعه، روش درمان طب چینی و غربی، و همچنین به عنوان طب چینی و غربی است برای جلوگیری از گسترش سلاح های هسته کلیه طبیعی ماتریکس خارج سلولی، تکثیر و افزایش از همان استفاده می شود.

میکرو -Chinese پزشکی مسدود درمان نفوذ فیبروز کلیوی نیز ممکن است به عنوان شد:: طب میکرو چینی جلوگیری از ماتریکس خارج سلولی افزایش نفوذ درمانی - برای این کار، میکرو درمان طب چینی در موسسه نیز ممکن است نفوذ اشاره شود.

دوم، استفاده از مواد مخدر:

بیمارستان ما در حالی که با استفاده از درمان، و حکومت می کند نه همه انواع داروها و درمان های چینی و غربی. و ما تقویت اصلی، داروهای غربی و درمان، و همچنین به تقویت طب غربی را به همراه یک مکان مهم، هیچ طب غربی بر نه تنها نقش حمایت در درمان بیماری های کلیوی کافی نیست. به همین دلیل، در درمان بیمارستان بیماری کلیه انجام طب غربی، طب چینی، خانه طب چینی درمان موفق ترینیتی. تمرین نشان می دهد که این درمان ترکیبی موثر است.

ثالثا، اصول درمان:

درمان های یکپارچه طب غربی، اگر به درستی تحت درمان، از آن خواهد شد درمان جامع با استفاده از روش های زیر:

1: گشادکننده عروق درمان. از کجا بیماری کلیوی، واسطه های التهابی در خون به علت انواع مختلفی از استرس اکسیداتیو و، به ناچار به سطح آسیب عروقی و آسیب بافتی که به ناچار به گردش خون ضعیف منجر شود، باعث ایسکمی در سیستم میکروسیرکولاسیون، هیپوکسی، که به هیپوکسی منجر خواهد شد - آسیب ایسکمیک کلیه ذاتی در سلول به علت ایسکمی و هیپوکسی. برای کاهش این بیماری، پزشکان درمان قطعا علامت با استفاده از انواع مختلف مواد مخدر گشادکننده عروق برای تسکین علایم از کلیه.

2: درمان ضد التهابی. نفریت رخ می دهد، وجود خواهد داشت بسیاری از آزادی واسطه های التهابی به جریان خون برای حل التهاب ناشی از انواع مختلف طب غربی مربوط به استفاده از انواع ضد التهابی.

3: ضد انعقاد، درمان ضدانعقادی. ضایعات التهابی به نظر می رسد، به ناچار به افزایش فعالیت و پلاکت تولید پلاکت ممکن است به لخته شدن طبیعی جهت غلظت خون منجر شود. افزایش فاکتورهای انعقادی، آنها به تدریج لخته شدن خون را در یک درجه و یا یکی دیگر، اما به ناچار به تشکیل لخته خون، انسداد عروق کرونر میکروسیرکولاسیون و هیپوکسی منجر خواهد شد. برای کاهش این وضعیت، پزشکان خواهد داروهای مختلف ضد انعقاد ضدانعقادی در ترکیب استفاده کنید.

4: تخریب درمان ماتریکس خارج سلولی. از نظر تهاجم غرب از انواع مختلفی از مواد خطرناک، که منجر به کلیه تکثیر طبیعی ماتریکس خارج سلولی، تکثیر. نتیجه افزایش در ماتریکس خارج سلولی است. به منظور تسهیل در تشکیل این وضعیت، ما طب غربی استفاده، می توانید ماتریس مانند داروهای خارج سلولی کاهش برای جلوگیری از رشد بیش از حد از ماتریکس خارج سلولی.

قابل توجه پدیده استفاده از میکرو چینی پزشکی، سلول های کلیه غلظت ماتریکس خارج سلولی، که نشان می دهد که طب سنتی چینی در تخریب از ماتریکس خارج سلولی از ویژگی های منحصر به فرد را کاهش دهد. در درمان، ما درک می کنیم که تا زمانی که طب سنتی چینی و غربی به طور موثر می تواند بازی شور و شوق، به طور موثر خواهد ترکیب این دو، در اثر درمان کلیه را نشان می دهد تاثیر کلی، اما آن را قطعا بهتر از درمان استفاده می شود به تنهایی.



:: برچسب‌ها: ویژگی های,Osmotherapy پزشکی,مواد مخدر میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های نفریت پورپورا چه هستنددر حال حاضر، پورپورا نفریت تنها درمان جامع، هیچ درمان ویژه. دوره حاد به منظور به دست آوردن رژیم های غذایی دیگر بیشتر به منظور کنترل این بیماری است. بنابراین، آنچه علائم نفریت پورپورا هستند؟

درجه از "بنفش" تظاهرات مختلف

نشانه های متفاوت، بیشتر کودکان با پوست پورپورا به عنوان اولین علامت است. قطعات در معرض طولانی از راش بدن، آسان برای پیدا کردن. بلند در باسن و سایر نقاط راش پنهان، از آن آسان است برای پیدا کردن، آسان به دست ندهید. این بثورات به اندازه کافی متمایز است، معمولا بالاتر از فشار سطح پوست است ناپدید نیست.

علاوه بر این، پورپورا آلرژیک ممکن است علائم دیگری مانند درد شکم، درد مفاصل، پروتئینوری داشته باشند.

بنا به آمار، بیماران HSP 2/3، ممکن است از درد شکم رنج می برند. در موارد شدید، درد شدید شکم، تهوع، استفراغ، وجود خون در مدفوع است، در مراحل اولیه درمان نشود می تواند سوراخ درهم رفتگی دشوار است.

حدود نیمی از بیماران مبتلا به درد مفاصل و ورم در زانو، مچ پا، آرنج، مچ دست و دیگر درگیری مفصلی شایع تر است، می توان با پلورال مشترک پیچیده است. اما در درد عمومی مشترک می تواند در عرض چند روز درمان، ترک بدون عواقب.

بیشتر بیماران مبتلا به آسیب کلیوی در عرض سه ماه از شروع، تعداد کمی از بیماران مبتلا به نفریت، به عنوان اولین علامت آشکار به عنوان پروتئین، هماچوری و کست.

درمان جامع، کلیه توجه

تغییرات پوست بنفش تنها بهتر ترمیم شدند، اما حدود یک سوم از بیماران به حال روند فعلی. بهبود اصلی در دراز مدت و کلیه درگیر و میزان مشارکت هستند. اگر چه اکثر پیش آگهی نفریت پورپورا آلرژیک خوب است، اما کاهش سرعت بهبودی، نارسایی کلیوی توسعه در تعداد زیادی. از آنجا که از نفریت پورپورا آلرژیک داشته عواقب جدی بلند مدت، باید توجه نزدیک.

بنابراین، در کودکان پورپورا آلرژیک به طور منظم بررسی فشار خون، عملکرد کلیه، ادرار، شرایط را می توان بررسی اوره آز، میکروآلبومینوری، و غیره، برای کمک به تشخیص زود هنگام آسیب به کلیه ها. برخی از محققان نیز پیشنهاد کرد که، حداقل 5 سال پیگیری.

علائم پوست، به عنوان "پورپورا (نوع پوست)" اشاره. علائم گوارشی، به عنوان "پورپورا (شکم)" اشاره. علائم مفصلی به نام "پورپورا (لولا)"؛ علائم و نشانه های کلیه نامیده می شود. "پورپورا آلرژیک (کلیه)"

علاوه بر این، پورپورا آلرژیک گاهی اوقات باعث خونریزی داخل جمجمه، خون دماغ، خونریزی لثه، سرفه خونی، خونریزی بیضه ها، و حتی به میوکاردیت، پریکاردیت، ادم حنجره، آسم، خونریزی ریوی منجر شود.



:: برچسب‌ها: علائم,نفریت پورپورا ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کودتا علیه جیدنفریت آسیب بزرگ حاد، ما باید داروهای پیشگیرانه را. بیماران نفریت با مهم ترین چیز برای جلوگیری از عفونت، ورزش بیشتر، توجه به بهداشت و غیره. فقط به حساب این بخش از زندگی، تا که به طور موثر جلوگیری از نفریت.

در زمستان به گرم نگه داشتن

تحقیقات نشان داده است که در فصل زمستان، زوال عملکرد کلیوی بیمار از هر فصل دیگر، عمدتا به دلیل انقباض عروق در دمای پایین، فشار خون شروع به پریدن کرد به منظور کاهش میزان ادرار، توانایی انعقاد خون، آسان است را به یک وضعیت از کلیه است.

2، آیا داروهای لمس نمی

بسیاری از مسکن، داروهای سرماخوردگی و گیاهان دارای سمیت کلیوی، با توجه به داروهای تجویزی به منظور درک عوارض جانبی آنتی بیوتیک تجویزی، مسکن.

3، درمان سرماخوردگی

اگر شما رفت سرد دوباره، و یا بعد از سرماخوردگی، فشار خون بالا، ادم، راه حل حباب ادرار، بهتر است برای پیدا کردن یک نفرولوژیست برای تست.

4، بیش از حد غذا خوردن نیست

خوردن پروتئین و نمک زیاد بار در کلیه را افزایش می دهد. علاوه بر این، نوشیدنی های ورزشی حاوی الکترولیت ها و املاح، بیماری کلیه، که باید مراقب باشید از این نوشابه ها است.

5. مراقب باشید، التهاب لوزه مکرر

گلو و یا لوزه عفونت استرپتوکوکی، لازم است تا درمان بودند، در غیر این صورت به راحتی به التهاب کلیه ها منجر شود.

6، مدیریت دیابت و فشار خون بالا

کنترل ضعیف فشار خون، دیابت بیش از حد طولانی می تواند سخت شدن رگها، که متشکل از میلیون ها نفر از مویرگ کلیه توپ، فشار خون، سطح قند خون کنترل خیلی خوب نیست، کلیه ها بد به سرعت باعث.

7، مصرف الکل در حد متوسط

احتباس ادرار در مثانه، از آن آسان است به نژاد باکتری ها، به عنوان بعد از قفل کردن فاضلاب، باکتری می تواند کلیه از طریق حالب آلوده.

8، در درمان سنگ های ادراری

حساب دیفرانسیل و انتگرال ضرری ندارد به این معنی بهبود نیست، به خصوص سنگ حالب می هیدرونفروز، برای مدت های طولانی، آسیب به کلیه ها هستند از آن به طور کامل آگاه نمی شود.

9، نوشیدن آب چاه و آب رودخانه تمیز نیست، زیرا هیچ سرب، کادمیوم، کروم و سایر فلزات سنگین بیش از حد بالا است و آسیب کلیه ها.

10، بازرسی های دوره ای

ترجیحا هر شش ماه به ادرار و ازت اوره خون و کراتینین آزمون، زنان باردار خواهد بار در کلیه را افزایش می دهد، عملکرد کلیه باید تحت نظارت برای جلوگیری از مسمومیت آبستنی اورمی تبدیل شده است.



:: برچسب‌ها: یشم ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

15 علائم عمده نفریت حاد) تغییر در ادرار

40٪ تا 70٪ از بیماران هماچوری ناخالص به حال. رنگ ادرار مانند چای سیاه و سس سویا، حدود یک هفته بعد در هماچوری میکروسکوپی. اکثر هماچوری میکروسکوپی در ظرف شش ماه ناپدید شد، اما L پایدار ~ 3 سال قبل از آنها به طور کامل ناپدید می شوند. شروع زودرس خروجی ادرار کاهش و یا بدون ادرار (ادرار در روز کمتر از 100m1)، اگر بیش از سه روز بدون ادرار نشان می دهد یک بیماری جدی، این زمان اغلب به نظر می رسد ازوتمی (BUN> 7.14mmol / L)، نمایندگی اختلال عملکرد کلیوی. در بهبود بیماری ادرار است که به تدریج به بیش از 2000 میلی لیتر افزایش یافته است، عملکرد کلیه به تدریج به حالت عادی باز می گردد.

2) پروتئین

بیماران مبتلا به نفریت حاد پروتئین است، نشان داد افزایش فوم ادرار معمولا با شدت بیماری و کاهش پروتئینوری در مقایسه با سایر علائم ناپدید شد پس از به آرامی ادم، پروتئینوری هنوز هم پایدار برای 1-2 ماه، و یا حتی دیگر به تدریج فروکش خواهد کرد.

3) فشار خون بالا

حدود 80 درصد از بیماران مبتلا به نفریت حاد ممکن است فشار خون بالا، فشار خون بالا، معمولا بزرگسالان متوسط ​​18.7-22.7kPa / 12.0-14.7kPa، گاهی اوقات جدی تر داشته باشد، می تواند فشار خون بالا، فشار خون دیاستولیک توسعه، اما به ندرت بیش از 16kPa . اگر فشار خون همچنان به در کاهش افزایش است، منادی تغییر برای نفریت مزمن، بیماری های کلیوی جدی تر است.

4) علائم سیستمیک

علاوه بر تظاهرات بالینی، بیماران اغلب ضعف، خستگی، درد پشت، ادرار کردن مکرر، از دست دادن اشتها و علائم دیگر. عفونت، مانند حضور پیشرو گلو درد، تب، ضایعات پوستی و سایر علایم در برخی از بیماران.

5) تورم

ادم علائم اولیه از 70٪ تا 90٪، به شدت متفاوت. تنها نور تورم پلک، موارد شدید ممکن است به کل بدن گسترش، برخی از بیماران پلورال، آسیت و علائم دیگر ظاهر می شود. ادم معمولا 2 تا 3 هفته شروع به فروکش، ادرار به تدریج افزایش خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: فشار خون,ورم,یشم ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از مبتلا به اورمیکلیه اندام های حیاتی بدن هستند، می تواند به ما کمک کند تا دفع زباله، سموم، و غیره هنگامی که نارسایی شدید کلیوی، لازم است تا رفتن به بیمارستان برای معاینه و درمان برای جلوگیری از مبتلا به اورمی. بنابراین برای جلوگیری از مبتلا به اورمی؟

چای نوشیدنی

برخی از مردم بر این باورند که نوشیدن چای می تواند هوشیار کردن، در واقع، نه تنها ناکارآمد، بلکه آسیب کلیه ها. تئوفیلین موجود در چای می تواند به سرعت تحت تاثیر قرار کلیه بازی اثر دیورتیک، آن نشده است دوباره گسترش شروع کلیه کلیه الکل تحریک به انجام اتانول زیاد است که عملکرد کلیه تاثیر می گذارد.

در مرحله دوم، یک نوشیدنی

نوشابه و نوشیدنی های ورزشی مصرف بیش از حد ممکن است به طور غیر مستقیم به آسیب کلیوی منجر شود. ارگانیسم PH 7.2، این نوشیدنی به طور کلی بدن بسیار اسیدی تغییر pH و به طور قابل توجهی پس از نوشیدن. کلیه تنظیم pH از ارکان اصلی بدن انسان، در دراز مدت مصرف بیش از حد نوشیدنی و ورزش نوشابه، می بار کلیه ها به احتمال صدمه به کلیه را افزایش می دهد.

سوم، اغلب مانع

برخی از افراد مشغول را برای مدت طولانی برای نگهداری به. ادرار در مثانه بیش از حد طولانی، از آن آسان است به نژاد باکتری است، باکتری را از طریق حالب به کلیه ها، که منجر به عفونت های دستگاه ادراری و پیلونفریت رتروگراد. پس از آن، نوع عفونت های مکرر می تواند به عفونت مزمن و دشوار است به درمان منجر شود. بیماران نه تنها درد پشت، ضرورت و سایر علایم، ممکن است به اورمی حاد توسعه.

چهارم، مصرف کم آب

اگر مدت طولانی بدون آب، ادرار کاهش خواهد غلظت زباله و ادرار از سموم است را افزایش می دهد انجام شده است. سنگ کلیه بالینی مشترک، هیدرونفروز و تا از نزدیک با دوره های طولانی بدون آب همراه است. آب کافی می تواند در ادرار رقیق، برای حفاظت از کلیه ها، ترویج تخلیه کامل مواد زائد و سموم.

پنجم، پرخوری

فرصت های افزایش برای شام مدرن، اغلب از خوردن بیش از حد، مصرف غذا "خوشمزه" در نهایت تولید زباله - اسید اوریک و نیتروژن اوره. بسیاری از این مواد زائد از طریق کلیه ها، قدرت بیش از حد قطعا افزایش بار بر روی کلیه ها.

بنابراین، به منظور به یک هیکل مرد سالم باید با توجه به رژیم غذایی و بعضی از جزئیات کوچک زندگی پرداخت، به طوری که شما می توانید از برخی بیماری ها جلوگیری می کند.



:: برچسب‌ها: اورمی,جلوگیری از ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آموزش به شما برای اصلاح شناسایی اورمیتشخیص خون

هنگامی که خون از بیماران در تشخیص معمولا به نظر می رسد نیتروژن اوره، کراتینین افزایش پدیده که در آن یک 80G هموگلوبین / L زیر مرحله از مرحله نهایی ممکن است کاهش می یابد به 20-30g / L، ممکن است توسط سلول های خون بالا سفید و پلاکت ها همراه است.

ادرار تشخیصی

در تشخیص، اورمی، تشخیص ادرار می تواند به کار، در جایی که استفاده از ادرار بسته به عوامل خطر اصلی برای فصول مختلف، ممکن است پروتئین، قرمز، سفید، و یا لوله داشته باشد، می توان تغییر آشکار نیست.

تست های عملکرد کلیه

بیماران اورمیک در طول معاینه توسط آزمون عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به اورمی معمولا میزان فیلتراسیون گلومرولی، کلیرانس کراتینین کاهش یافته است، و کنسانتره رقیق ادرار رکود اقتصادی، چک کردن ترخیص کالا از آب طبیعی نیست. پرتوزا رنوگرافی، اسکن اسکن کلیه، و همچنین کمک به درک عملکرد کلیه ها.

تشخیصی

راه های بسیاری برای اورمی، مانند بیوپسی کلیه وجود دارد، عوامل خطر به تشخیص کمک می کند. با توجه به سابقه تشخیص مزمن کلیه، شیوه های بالینی مرتبط علائم و ادرار، تشخیص بیوشیمیایی خون را می توان تایید کرد. ارومیه یک GFR <25 میلی لیتر / دقیقه، مستی خون> 21.42mmol / L، CR سرم> 442umol / L، نشانه هایی آشکار از اورمی در عمل بالینی وجود دارد. به عنوان GFR <10 میلی لیتر / دقیقه، برای اورمی اواخر. GFR <5 میلی لیتر / دقیقه، در مقایسه با مراحل ترمینال گام اورمی.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: اورمی,شناسایی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

شش راه برای نگه داشتن شما از اورمیدر شهرستان های مدرن، کارگران هر روز، هیچ وقت برای مراقبت از مشکلات سلامتی خود مشغول هستند. بنابراین، ممکن است برخی از مشکلات کلیوی وجود دارد، توسعه مرحله اواخر می تواند به اورمی توسعه. بنابراین، چگونه برای جلوگیری از این اتفاق می افتد تاسف؟ شش راه برای نگه داشتن شما از اورمی.

در مرحله اول افزایش شکل فیزیکی:

اقدامات کلیدی برای جلوگیری از بیماری های کلیوی، ورزش برای تقویت و بهبود مقاومت بدن را در بیماری.

راه های مختلفی برای ورزش، راه رفتن، دویدن، رقص، پیاده روی، قایقرانی، هنرهای رزمی، چیگونگ، تای چی، و غیره وجود دارد، وجود دارد خوب است برای سلامتی شما، افزایش مقاومت بدن را در جلوگیری از خسارت عفونت باکتریایی پاسخ ایمنی به ویروس.

ثانیا جلوگیری از عفونت:

عفونت های تنفسی فوقانی اغلب رخ می دهد نفریت در ارتباط با سمت بیرونی سرد، باد، گرما، روماتیسم، گرما، علل سمی گرم است.

بنابراین، برای جلوگیری از وقوع یشم، شما باید با توجه به تغییرات در حرارت پرداخت و سرد باید روزهای بارانی اجتناب است مه آلود نیست، زمانی که باد، wading از در باران، پوشیدن لباس های خیس، حمله هوشیار از شر.

سوم زندگی وجود دارد اغلب:

توسعه عادات خوب، سلامتی بسیار مهم است. از آنجا که زندگی نه قانون، و خواب کافی نیست، پرخوری، شراب بیش از حد و زنان، کار بیش از حد و بقیه است، می تواند مقاومت بدن را در شر خارجی را کاهش دهد، احتمال بیماری را افزایش می دهد.

بنابراین، در زندگی روزمره، شما نیاز به استراحت، برنامه زمان بندی به منظور حفظ تعادل بدن از یین و یانگ، تن صاف خون.

چهارم در درمان اولیه بیماران:

جوش پوست اسکرپی، عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، التهاب لوزه ها، نفریت ممکن است رخ دهد.

بنابراین، در آغاز درمان مهم است. زیر سایبان به تمیز نگه داشتن، اغلب تغییر لباس زیر، برای جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری. برای حفظ مدفوع صاف، صندلی به طور منظم، کمک می کند تا از بین بردن ضایعات سوخت و ساز بدن.

روح پنجم از خوش بینی:

بیماری مادرزادی کلیه، باید آماده برای ظهور یشم، اما بدبینانه نیست، اما باید بیماری وحشت از بین بردن، یادگیری از پدر و مادر خود را، که توسعه این بیماری و پیشگیری فعال است.

علاوه بر تمرین معمول، کمبود یین اغلب می تواند Liuweidihuangwan را (طب سنتی چینی) جید جلوگیری از بیماری.

پزشکی مراقبت ششم:

آنتی بیوتیک سفالوسپورین مانند جنتامایسین، کانامایسین، استرپتومایسین و آمیکاسین، پلی میکسین، تتراسایکلین، ونکومایسین، آمفوتریسین B، اولین عناصر از 2 و آنتی بیوتیک های دیگر، به حال برخی از سمیت کلیوی، و می تواند به آسیب کلیوی منجر شود، پس سعی نکنید.



:: برچسب‌ها: طب سنتی چینی,اورمی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نفریتبیماری های کلیوی است نفریت، ساختار سازمانی کلیه مشخصه اصلی از تغییرات التهابی رخ می دهد، در نتیجه به درجات مختلف اختلال عملکرد کلیوی در یک گروه از بیماری های کلیوی را می توان با دلایل مختلف ایجاد می شود. بنابراین، چگونه برای درمان نفریت؟

1، نفریت ضد انعقاد

گلومرولونفریت بیماران اگر لخته شدن خون، به طوری که دلیل اصلی این تجمع پلاکت وضعیت و یا رسوب سلولز باعث وجود دارد. برای این نوع از بیماران نفریت، درمان معمولا قانون ضد انعقاد، اثر این درمان برای نفریت خوب، پایداری بالا و تسهیل توانبخشی استفاده می شود.

2، درمان ضد عفونت از نفریت

اگر شما به نفریت حاد و بیماران مبتلا به شکست تعلق دارند، معمولا نیاز به درمان آنتی بیوتیکی بیمار، اثر این درمان بهتر خواهد بود، بهتر است به ترمیم آسیب. اگر بیمار ضایعات آلوده است، این درمان نسبتا کوچک است.

3، به توجه به درمان فشار خون بالا

زندگی، بسیاری از بیماران نیز از فشار خون بالا، گلومرولونفریت، نفریت رنج می برند، و برای این بیماران در طول درمان باید با توجه به درمان فشار خون بالا پرداخت، فشار خون به بازسازی جید کمک می کند. به خصوص برای بیماران مبتلا به نفریت حاد با حجم زیادی از خون در شروع زودرس و اراده عمومی، درمان این بیماران باید با توجه به کاهش حجم، حذف باقی مانده.

4، درمان دیالیز از نفریت شایع تر است

به طور کلی، دیالیز در بیماران مبتلا به نفریت حاد، به ویژه در بیماران مبتلا به چند نارسایی کلیه. جید متعلق به برگشت این بیماری اگر درمان نشود به درستی، می توان به طور کامل درمان می شود. دیالیز در ترکیب با درمان دارویی، بسیاری از بیماران به طور کلی یک اثر خوب است.

روش های مدرن نفریت درمان است، بسیاری بالاتر از انواع رایج وجود دارد. به طور خاص، زمانی که درمان باید بیشتر به دنبال مشاوره دکتر، مثبت و پزشکان ارتباط، روش مناسب درمان با توجه به شرایط خود انتخاب کنید، درمان، درمان مناسب را هدف قرار اسرع وقت، قادر به کمک به بیماران دست آوردن مجدد سلامتی می کنند.



:: برچسب‌ها: دیالیز,درمان جید ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کلید درمان سندرم نفروتیکبا هم به دیدن که کلید درمان سندرم نفروتیک، امید می تواند به شما کمک کند.

بیماران مبتلا به پروتئینوری، هیپوآلبومینمی، چربی خون و ادم است که اساسا علائم اصلی را می توان تشخیص داده است که علامت اصلی این سندرم نفروتیک. بنابراین، کلید در درمان علائم، هدف درمان است. بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده زمانی که بسیار جدی، و آن را نشان می دهد که بسیاری از مردم علائم سندرم نفروتیک نمی دانند، بدون معاینه و درمان به موقع. یا به طور تصادفی بیماری پزشکی دیگر اثر ندارد، و باعث بدترشدن شرایط بدتر است. یک رژیم غذایی زمانی که علائم ناخوشایند وجود دارد اولین چیزی که برای انجام یک معاینه و درمان به موقع، استفاده منطقی از داروها وجود دارد. در طول درمان، به منظور توسعه عادات خوب غذا و محل اقامت، است که کلید به درمان هر نفروپاتی. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، ما باید فعالانه به درمان، بلکه برای حفظ نگرش خوب و نگرش مثبت خوب به چهره، به بهبود سریع تر.

اگر شما هر گونه سوال، سندرم نفروتیک، شما می توانید بر روی مشاوره آنلاین کلیک کنید، کارشناسان را به شما پاسخ رضایت بخش را.



:: برچسب‌ها: درمان,سندرم نفروتیک,کلید ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()