نوشته شده توسط : rshaole

علل شایع پیلونفریتعلل شایع پیلونفریت

در حال حاضر، با بهبود استانداردهای زندگی مردم، مردم توجه بیشتری به سلامت، به طوری که توجه مستخدم برای جلوگیری از بیماری. با این وجود، به منظور جلوگیری از وقوع این بیماری نیاز به درک علل این بیماری است.

پیلونفریت یک بیماری شایع است، آن را بیشتر در زنان رخ می دهد، چرا؟ آن است که باعث پیلونفریت؟ در اینجا ما معرفی خواهد کرد آنچه باعث پیلونفریت از وجود دارد؟

1، از مجرای ادرار زن کوتاه است، باکتری ها به راحتی نفوذ شانس بیشتری از عفونت است بنابراین زنان فرکانس از 8 تا 10 بار بالاتر از مردان است.

2، به زنان و مجرای ادرار دارند اشریشیا کلی، آن را از علل مهم عفونت است.

3، زنان باردار ترشح هورمون استروژن را افزایش می دهد، به طوری که کاهش تنش حرکت دودی حالب و کاهش به یک عفونت دستگاه ادراری منجر بد، بیماری ریفلاکس ادراری است بالا، در نتیجه، عفونت های دستگاه ادراری در دوران بارداری، بیشتر از پیلونفریت. پیلونفریت از التهاب مثانه ناشی از عفونت صعودی، به خصوص از مثانه - رفلکس حالب، اساس علت عفونت.

4، التهاب مثانه، اگر به موقع نمی و درمان موثر، از حدود 30 تا 50 درصد می تواند پیلونفریت شود.

5، انسداد دستگاه ادراری

مانند سنگ ادراری، تومورها، تنگی، هیپرپلازی خوش خیم پروستات و مثانه نوروژنیک و غیره، و در نتیجه جریان ادرار ضعیف، توانایی ضد میکروبی موضعی را کاهش دهد، منجر به عفونت و فشار خون بالا مهم مستعد کننده علت پیلونفریت است. حدود 60٪ از انسداد دستگاه ادراری پیلونفریت پیچیده است.

6، بیماری پارانشیم کلیه است

مانند گلومرولونفریت، کیست های کلیوی، تومور و بیماری های کلیوی مزمن بینابینی. قابلیت ضد میکروبی محلی اجازه می دهد تا اختلال عملکرد کلیوی، به راحتی باعث پیلونفریت.

7، عوامل سیستمیک،

مانند دیابت، فشار خون بالا، هیپوکالمی بلند مدت، بسیاری از نارسایی قلبی و بیماری هدر رفتن مزمن پیلونفریت پیچیده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: پیلونفریت,دلیل ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

خطر فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیکخطر فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی شایع است، بسیاری از اندازه های مختلف از کیست در کلیه وجود دارد در یک بیمار، افزایش کیست در طول زمان، به طور مداوم کاهش کیست های کلیوی، آسیب کلیه، و تعدادی از علائم شود. مانند درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا. از جمله فشار خون بالا علائم بسیار آشکار است.

چه آسیبی به علت فشار خون بالا رخ خواهد داد؟

فشار خون بالا یک خطر بسیار بالای عوارض در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است، به طوری که اگر آنها نمی تواند به طور موثر کنترل فشار خون بالا فشار خون بالا می تواند به وضوح بیماران مبتلا به آسیب کلیوی را افزایش دهد.

از یک طرف، فشار خون بالا ممکن است به خوبی سرعت بخشیدن به کیست های کلیوی افزایش سرعت، در نتیجه سرعت بخشیدن آسیب به کلیه ها از بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران است. از سوی دیگر، فشار خون بالا به طور مستقیم افزایش می بیمار آسیب کلیوی. با توجه به فشار خون بالا ممکن است باعث آسیب به شریان ها می شود، نفرون اساسا متشکل از یک رگ خونی، ممکن است منجر به آسیب کلیه ها به طور مستقیم باعث تصلب شرایین کلیوی.

علاوه بر این، فشار خون بالا نیز بسیار آسان است به علت بیماری های قلبی عروقی، آن است که علت عمده مرگ و میر در بیماران با بیماری کلیوی.

ما از قبل می دانستند که خطرات ناشی از فشار خون بالا و فشار خون پس از آن به خوبی کنترل، کنترل خوب فشار خون خوب برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است.

در زندگی، ما می توانیم یک رژیم غذایی مناسب، مصرف پروتئین متوسط ​​حفظ، محدود کردن مصرف چربی است. محدود کردن مصرف نمک خود را، ترک سیگار و الکل، به حفظ مقدار مناسب از ورزش به حفظ روابط خوب. مهم ترین چیز به موقع و موثر درمان، برای مثال، پزشکی میکرو چینی پزشکی در بیمارستان ما.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: فشار خون,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیویچگونه برای درمان پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیوی؟

چگونه برای درمان پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیوی؟ پروتئینوری علائم شایع نارسایی مزمن کلیوی است، اگر به خوبی کنترل شده نیست، آن می تواند توسعه این بیماری را تسریع بخشد. دلیل این است که پروتئین در خون است بسیاری از عملکردهای مهم: برای محافظت از شما را از عفونت، کمک به لخته خون، و نگه داشتن گردش مایع در بدن شما است.

ما حذف عوامل دیگر فوم ادرار. غشای فیلتراسیون گلومرولی نرمال انتخابی فیلتر پروتئین های پلاسما، به طور موثر می تواند به جلوگیری اکثر پروتئین ها فیلتر، حداقل مقدار پروتئین در پلاسما در تصفیه گلومرولی است. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، میزان فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، باز از فیلتر می شود بار منفی بیشتر در غشاء فیلتر ضعیف می شود، پروتئین خواهد به داخل ادرار نشت، به طوری که پروتئینوری وجود دارد.

چگونه برای درمان پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیوی؟

در عمل بالینی، برنامه های کاربردی درمان معمولا استفاده می شود مهار کننده های ACE. با این وجود، ما باید در تعمیر میزان فیلتراسیون گلومرولی تمرکز می کنند. کارشناسان نفروتیک توصیه به استفاده از میکرو چینی پزشکی پروتئینوری درمان در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه.

پزشکی میکرو چینی پزشکی زمین به 1/10000 از اندازه اصلی آن است. کیسه های گیاهی، که شامل ده ها تن از گیاهان در مایعات نافذ مرطوب، و پس از آن در تماس قرار داده است. روش اسمز معکوس، مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم به پوست، با اثر بر کلیه است. پزشکی میکرو چینی پزشکی کمک می کند تا از بین بردن رکود و یا تخریب لخته خون ماتریکس خارج سلولی و اتساع عروق، ارتقاء گردش خون در کلیه.

بنابراین، آن را می توان بازسازی آسیب کلیه و جلوگیری از وخامت بیشتر عملکرد کلیوی. چگونه بیشتر و بیشتر عملکرد کلیه به تدریج، پروتئینوری به تدریج بهبود خواهد، و در نهایت ناپدید می شوند. آن را نه تنها می تواند در درمان پروتئینوری، نارسایی مزمن کلیه و علائم دیگر، بلکه جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه کمک می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: پروتئینوری,نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله بیماری کلیویعلائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله بیماری کلیوی

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است. اگر درمان نشود و یا به خوبی کنترل شده نیست، آن را به آسیب دائمی و حتی نارسایی کلیه منجر شود. شما می دانید نشانه های نارسایی کلیوی، بیماری کلیه پلی کیستیک و مدیریت می تواند اطمینان حاصل بیماران درمان به موقع دریافت، به منظور تسهیل پیشرفت وضعیت آنها.

تحت شرایط عادی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک برای بیش از 30 سال، فشار خون بالا، هنگامی که 40 ساله است، خواهد شد غذا خوردن سطوح بالای کراتینین، و 50 سال هستند نارسایی کلیه، بنابراین بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک، به ویژه کسانی که بالاتر از 50 سال باید با توجه به کلیه پرداخت شکست. در زیر برخی از نشانه های مرتبط با و کنترل می شود.

◆ فشار خون بالا: تقریبا 100 درصد از مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک دارای فشار خون بالا، به دلیل ارتباط نزدیک بین فشار خون بالا و کیست های کلیوی. با افزایش سن از فشار خون بیماران افزایش خواهد یافت. استفاده از داروهای ضد فشار خون می تواند پیشرفت این بیماری در موقع کند می کند.

◆ عفونت های دستگاه ادراری: کیست های کلیه پارگی به راحتی به عفونت های دستگاه ادراری منجر شود. پس از آن، هماچوری خود به خود ظاهر می شود.

◆ پروتئینوری: در مراحل اولیه، بیماران خون اغلب نشان عادی است، اما با افزایش کیست، کیست های کلیوی افزایش یافته ممکن است به بافت اطراف آسیب می رساند و منجر به نارسایی مزمن کلیه. پروتئینوری علائم شایع نارسایی کلیه پلی کیستیک است. ترمیم آسیب به عمل فیلترینگ، از کلیه درمان نهایی پروتئینوری است.

◆ کمر درد: کمر درد معمولا اتفاق نمی افتد زمانی کیست پر از مایع ظلم و ستم به اندام های اطراف. در برخی از موارد، بیماران درد کلیوی آن را به نام.

هنگامی که این کیست ها منجر به آسیب کلیوی، باید درمان سریع و موثر، مانند یک بیمارستان در نفروپاتی شرکت دارند پزشکی پزشکی میکرو چینی،

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، به چه معنا است؟ آیا درمانی وجود داردکراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، به چه معنا است؟ آیا درمانی وجود دارد؟

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، به چه معنا است؟ آیا درمانی وجود دارد؟ در درمانگاه، یک سطح کراتینین نرمال باید بین 0.3 ~ 1.5 میلی گرم / دسی لیتر باشد. کراتینین 1.8 بالاتر از این، با این حال، نه بسیار بالا است، بنابراین برای بیماران کراتینین 1.8، آنها هنوز هم شانس برای معکوس کردن این وضعیت دارند.

چرا سطح کراتینین افزایش یافته است؟

کراتینین محصول متابولیسم عضله است، آنها باید از طریق گلومرولی کلیه ما پس از آن در ادرار دفع می شود فیلتر شده است. اگر آسیب به گلومرولها و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) وجود دارد، کاهش این ضایعات می تواند خروجی، و این سموم و مواد زائد در خون باقی می ماند، بنابراین افزایش کراتینین.

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، چه؟

به عنوان یک قاعده، کراتینین بالا به معنی تعداد زیادی از سموم در بدن تجمع می یابد. معمولا پس از سطح کراتینین بالاتر، که بدان معنی است که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. در درمانگاه، کراتینین 1.8، نشان داده است که اختلال متوسط ​​عملکرد کلیوی و عملکرد کلیوی، بیش از 50 درصد وجود دارد، بنابراین بیماران نیاز به درمان فعال و موثر برای جلوگیری از کاهش بیشتر آن است.

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه می توان درمان کرد؟

در واقع، اگر ما می توانیم برخی از درمان به بهبود عملکرد کلیوی پیدا کنید، کراتینین 1.8 تواند درمان کند. در اینجا من پیشنهاد می کنم میکرو چینی Osmotherapy دارو برای شما، در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها. بنابراین، می تواند تغییر دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

گزینه ها برای درمان نارسایی مزمن کلیهگزینه ها برای درمان نارسایی مزمن کلیه

آسیب کلیوی یا باعث کاهش عملکرد خود را به مدت 3 ماه یا بیشتر. بیماری مزمن کلیه است آسیب به کلیه ها ایجاد می شود. عادی، کلیه های سالم از خون مواد زائد و آب اضافی، که در فرم از ادرار دفع میگردد را حذف کنید. کلیه ها همچنین در کنترل فشار خون و تشکیل سلول های قرمز خون (گلبولهای قرمز) درگیر است. در بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه دچار اختلال شده است، به طوری که آنها می توانید سموم را از خون به عنوان کلیه های سالم را حذف کنید. این بیماری به پنج مرحله، که در تاکتیک های بیمار و خطر ابتلا به نارسایی کلیوی end-stage و عوارض قلبی و عروقی است است.

اگر یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می تواند به درمان به موقع و موثر دریافت نشود، وضعیت خود ممکن است به نارسایی مزمن کلیه توسعه، نارسایی مزمن کلیه ممکن است یک بیماری سیستمیک، برای مثال، نارسایی قلبی، فشار خون بالا، حتی تا اواخر علائم اورمی. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، مهمتر از همه، برای جلوگیری از تغییرات در عملکرد کلیه، در حالی که، و درمان بیماری اولیه. علاوه بر این به دیالیز و پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی بسیار موثر است، می تواند کمک به تدریج تعداد دفعات دیالیز کاهش و حتی خلاص شدن از شر دیالیز.

بسیاری از علل ممکن است صدمه به کلیه را افزایش دهد، برای مثال، آلودگی آب یا اختلالات الکترولیتی. همچنین، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید با توجه به رژیم غذایی مناسب پرداخت. باید آن را کمتر مصرف پروتئین پروتئین غذا خوردن با فعالیت بیولوژیکی بالا، و باید برخی از ویتامین ها و اسیدهای آمینه اضافه کنید. بیماران باید اسیدهای آمینه ضروری است که می تواند به طور موثر بهبود علایم ادراری خوردن.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

که بیماران مبتلا به مرحله 3 نفروپاتی دیابتی نیاز به دانستنکه بیماران مبتلا به مرحله 3 نفروپاتی دیابتی نیاز به دانستن

این سوال مربوط بسیاری از بیماران در زیر برخی نکات توسط کارشناسان به این امید که آنها می توانند کمک به بهتر زندگی شما داده می شود.

دیابت تبدیل شده است علت اصلی بیماری کلیوی مرحله نهایی در ایالات متحده و بروز دیابت نوع 2 همچنان به رشد در ایالات متحده و سراسر جهان است. حدود 44٪ از بیماران جدید ورود بیماران دیابتی دیالیز در ایالات متحده است. تشخیص زود هنگام دیابت و مداخله زودهنگام در جلوگیری از پیشرفت نارسایی کلیوی طبیعی مشاهده شده در بسیاری از انواع 1 و درصد قابل توجهی از دیابت نوع 2 ضروری است.

یک نکته اساسی در پیشگیری و درمان نفروپاتی دیابتی کنترل قند خون تنگ است. دیگر این است که کنترل فشار خون، کنترل فشار خون در کاهش تاریخ طبیعی نفروپاتی دیابتی نوع 1 و 2 بیماران دیابتی بسیار مهم است. همچنین، عادات رژیم غذایی نیز نقش مهمی در پیشگیری و رسم آن را ایفا می کند. اگر شما یک زن در سن باروری است، شما باید توجه ویژه ای به داروهایی که شما را پرداخت. اگر چه بارداری در یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی به نظر نمی رسد برای سرعت بخشیدن به از دست دادن کاربردی است، اما هیچ کس نمی تواند تضمین کند. بیشتر افزایش پروتئینوری وسیعی و فشار خون بالا ممکن است پس از سه ماهه دوم بارداری رخ میدهد. آخرین و مهم ترین راهنمایی است که به انتخاب درمان. برای بیماران مبتلا به مرحله 3 نفروپاتی دیابتی، آنها ممکن است قادر به آن را معکوس، و یا حداقل به تاخیر انداختن پیشرفت این، با درمان مناسب و به موقع.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری و بهبود گیاهان دارویی چینی سنتی، می تواند کمک به کاهش قند خون بالا در خون، البته، بیشتر از آن، او می تواند این بیماری را از ریشه درمان می کند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر ما به طور مستقیم تماس

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم نفروپاتی دیابتیعلائم نفروپاتی دیابتی

با سرعت زندگی، بسیاری از مردم به مدت طولانی هیچ عادات به طور منظم، در دراز مدت حفظ توجه به یک رژیم غذایی سالم پرداخت نمی کند، رژیم غذایی نامناسب منجر به از نفروپاتی دیابتی رنج می برند. درمان کلیدی نفروپاتی دیابتی باید درمان زود، اما علائم اولیه چه شده است؟ علائم نفروپاتی دیابتی است چیست؟

در این مقاله به علائم زیر از نفروپاتی دیابتی معرفی، ما امیدواریم که برای کمک به بیماران اوایل مشکلات پیدا کردن و درمان زود.

1، پروتئینوری

بدون پروتئینوری بالینی در مراحل اولیه نفروپاتی دیابتی، تنها روش رادیوایمونواسی می توانید میکروآلبومینوری شناسایی، تنها تظاهر بالینی نفروپاتی دیابتی آلبومینوری، پروتئینوری توسعه تدریجی دوره پروتئینوری طولانی است.

2، تورم

مراحل اولیه نفروپاتی دیابتی بالینی معمولا ادم نیست، یک تعداد کمی از بیماران به پروتئین های پلاسما کاهش می یابد، ممکن است تورم خفیف داشته باشد، اگر تعداد زیادی از پروتئین، پروتئین پایین پلاسما افزایش تورم وجود دارد.

3، فشار خون بالا

اولین نوع از بیماران دیابتی بدون شیوع نفروپاتی فشار خون بالا معمولا از افزایش نمی دهد، دیابت نوع دوم، تعدادی از بیماران مبتلا به فشار خون بیشتر خواهد بود، با این حال، اگر نسبت به فشار خون بالا در پروتئینوری در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک همراه با افزایش فشار خون بالا، فشار خون بالا بیشتر در حد متوسط ​​کمی شدید است.

4، نارسایی کلیه

تفاوت های بزرگ در مورد میزان پیشرفت نفروپاتی دیابتی، عملکرد کلیوی تدریج کاهش می یابد، در نهایت در اورمی رسیدن.

5، کم خونی

بیماران ازوتمی قابل توجه است، ممکن است کم خونی خفیف داشته باشد.

6، ظاهر از عوارض دیگر

بیماری های قلبی عروقی مانند نارسایی قلبی، انفارکتوس میوکارد، نوروپاتی، مانند نوروپاتی محیطی، ممکن است یک مثانه نوروژنیک، رتینوپاتی وجود دارد، و به همین ترتیب.

این مقاله به طور خاص علائم نفروپاتی دیابتی معرفی، ما امیدواریم که برای کمک به بیماران مشکلات در به موقع پیدا کنید. اگر بیماران در بر داشت مشکلات باید به دکتر در اسرع وقت به درمان موثر است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,پروتئینوری,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از درمانهای طبیعی کلیه پلی کیستیک در زندگی روزمرهچگونه برای جلوگیری از درمانهای طبیعی کلیه پلی کیستیک در زندگی روزمره

در مقایسه با انواع دیگر بیماری های کلیوی، بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری ترین مخوف است، احتمالا. این است که اغلب به عنوان PBP، اختلال سیستم ژنتیکی او را که باعث بسیاری از مشکلات جدی می شود. در اینجا برای به اشتراک گذاشتن یادآوری چند ساده و اقدامات احتیاطی. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

برای بیشتر بیماران، هیچ پلی کیستیک از نشانه های آشکار در مراحل اولیه، آن می تواند به بیماران آسیب کلیوی به یاد. بدتر از آن، زمانی که بیماری به نظر می رسد، این وضعیت بیماری بسیار خطرناک است. در واقع، این بیماری در حدود 50٪ خواهد شد دوباره بیماری کلیوی مرحله و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند دیالیز اجتناب کنند. هر گونه سؤال؟ منتشر پیغام زیر، پس ما می توانیم به شما کمک کند.

1 پیشگیری از عفونت

هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مبتلا شدند، خون خواهد شد به کلیه منتقل می شود. به عنوان مثال، TUE (عفونت تنفسی) یا سرد به راحتی به بیماری کلیه پلی کیستیک منجر شود. بیماری کلیه پلی کیستیک را دشوار است به درمان، اما می تواند کمک به بیماران برای حفظ یک دولت با ثبات. هنگامی که ویروس سرماخوردگی با حمله به بدن انسان، بیماری کلیه پلی کیستیک عود خواهد کرد. بنابراین، در زندگی روزانه بیمار، توجه به از عوامل سرد و گرم به وضعیت بیمار است. علاوه بر این، ورزش مناسب می تواند سیستم ایمنی بیماران را بهبود بخشد.

2 قدرت تکنولوژیک

نمک و چربی خواهد بار در کلیه بیمار را افزایش می دهد، و باعث بیماری های کلیوی به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک. بنابراین، برای کنترل مصرف نمک، حفظ یک رژیم غذایی نور، نوشیدن مقدار زیادی آب، نوشیدن الکل کمتر به نفع بیمار است.

3، کنترل فشار خون بالا و جلوگیری از آسیب

فشار خون بالا یک بیمار خطرناک است، آن را نیز به انواع بیماری شود. علاوه بر این، تروما و سوختگی باعث گرفتگی توبول کلیوی و تغییرات شود. که هر دو منجر به وضعیت بیماری بیماران نیست.

بنابراین، از آن مفید است برای بیماران از PRP برای حفظ یک رژیم غذایی سالم. آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و یا شما علاقه مند در طب چینی است؟ ارسال پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ما، من ID VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما!



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمانهای طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران پلی کیستیک توجه به: آبجو با خدا ممنوع می توانید نیستبیماران پلی کیستیک توجه به: آبجو با خدا ممنوع می توانید نیست

آبجو با خدا ممنوع است به طور گسترده ای نوشیدنی های الکلی. و سوم نوشیدنی محبوب ترین به طور کلی، پس از آب و چای. این، بیش از حد، قدیمی ترین نوشیدنی تخمیر است. در بیشتر جوامع، آبجو الکلی نوشیدنی محبوب ترین است. علاوه بر این، آن است که به لحاظ اجتماعی در بسیاری از روان کننده های اجتماعی و مصرف شده در کشور در سراسر جهان محسوب می شود. شما همچنین ممکن است به آن نیاز دارید را به تغییر زندگی خود را. اما اگر شما فکر می کنم شما می توانید آبجو می نوشند یا نه. ما امیدواریم که که شما می توانید کنترل سلامت خود را قرار داده و بهترین درمان برای نجات زندگی اش را انتخاب نمایید. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

PBP است بیماری کلیه پلی کیستیک، یک بیماری سیستمیک ارثی که در درجه اول بر کلیه نامیده می شود. علاوه بر این، آن را نیز می توانید ارگانهای دیگر مانند شریان کبد، پانکراس، و مغز تاثیر می گذارد. حدود نیمی از بیماران می تواند pereydti در مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD)، و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه پیوند PBP. در هر دو بیماران کلیوی، بسیاری از برس های مختلف را به کلیه و افزایش فشار کلیوی آسیب برساند. این کیست بیماران می توانند پاره شوند، آسیب کلیوی.

مانند بسیاری از بیماران مبتلا به CKD (بیماری مزمن کلیه) و PBP (بیماری کلیه پلی کیستیک) باید به شدت کنترل عرضه، مفید است وضعیت این بیماری به تاخیر می اندازد. مصرف کم چربی، آب و نمک، و همچنین شامل محصولات پروتئین با کیفیت بالا، به نفع وضعیت آنها.

با این حال، آبجو الکل است که از تخمیر قند و نشاسته تولید شده است. این مناسب است برای بیماران نیست. در واقع، مصرف آبجو حتی می توانید تشدید وخامت صدمه به کلیه ها. این رشد کیست تشویق، سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است.

بنابراین، به منظور محافظت از خودتان، آیا آبجو نمی نوشند. بنابراین، از آن مفید است برای بیماران از PRP برای حفظ یک رژیم غذایی سالم. آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و یا شما علاقه مند در طب چینی است؟ ارسال پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ما، من ID VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما!



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,آبجو با خدا ممنوع نمی تواند ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران استیک کوشان با بیماری کلیه پلی کیستیک، که آیا به نفع وجود داردبیماران استیک کوشان با بیماری کلیه پلی کیستیک، که آیا به نفع وجود دارد

استیک یکی از مواد غذایی رایج در غرب است. روش آماده سازی یک استیک می توانید معمولا نان تست و کباب در تف. او چنان محبوب در سراسر جهان است. اگر چه روش های مختلف پخت و پز دوستداران استیک بی شماری است. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید آن را در زندگی روزمره خود را؟ و آن را خوب است برای بیماری خود را؟ اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

PBP - بیماری کلیه پلی کیستیک، یک بیماری ارثی. این بیماری عمدتا تحت تاثیر قرار کلیه خود را، اما همچنین ممکن ارگان های دیگر، از جمله کبد، پانکراس، مغز، عروق و غیره را تحت تاثیر قرار با بدتر شدن بیماری، در صورت لزوم، آنها باید دیالیز کلیه یا پیوند کلیه به منظور حفظ جان خود را دریافت خواهید کرد.

مواد اولیه اصلی گوشت گاو است. این شامل مواد مغذی، افراد سالم. مصرف گوشت گاو می تواند سیستم ایمنی را بهبود بخشد، افزایش سوخت و ساز بدن. علاوه بر این، آن را نیز می ادم از بین بردن.

اما برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، یک استیک مناسب نیست، بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نیز مناسب است. استیک غنی از کالری، کلسترول بالا ممکن است بار بر روی کلیه در بیماران افزایش می دهد، وضعیت خود را بدتر است.

بنابراین، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و یا انواع دیگر بیماری های کلیوی، یک رژیم غذایی سالم بسیار مهم است که وضعیت دردناک تاخیر است. کم نمک، آب، چربی به بیماران کلیوی مفید است. شما همچنین می توانید میوه و سبزیجات تازه، بلکه با توجه به علائم خاص را بخورند.

TCM (طب سنتی چینی) توصیه می کنند که بیماران تحت درمان محافظه کار، به منظور محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود، بهبود کیفیت زندگی است. علاوه بر این، می توانید صدمه به کلیه ها در اصل را حل کند.

آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و یا شما علاقه مند در طب چینی است؟ ارسال پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ما، من ID VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما!



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,استیک ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

هویج به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیکهویج به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک - یک بیماری ارثی است که با تشکیل کیست های متعدد (تشکیل حفره) در بافت کلیه است. با این کار تمام اعضای خانواده تاثیر می گذارد. حدود 50 درصد از افراد مبتلا به این بیماری خواهد شد مرحله نهایی بیماری کلیوی توسعه و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه. مقاله زیر می توانید به شما کمک کند درک بیشتر در مورد بیماری خود و زندگی سالم است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

هویج است شراب مقطر. به طور کلی شامل 35-60٪ الکل حجم و اغلب به عنوان یک نوشیدنی بعد از شام استفاده می شود. این است که از انگور تخمیر شده و یا میوه های دیگر تولید می شود. با این حال، این محصولات به طور کلی به عنوان آب زندگی اشاره شده است، به خصوص در فرانسه است.

با توجه به برخی از شیمیدانان و متخصصان تغذیه، آن را تا اثرات مفیدی بر روی هضم غذا به طور منظم نوشیدن کنیاک. قطره از هویج می توانید کردن سرد دفع، و اجازه دهید مردم گرم است. علاوه بر این، آن را نیز کمک می کند گردش سم زدایی است. همچنین به عنوان "نیروبخش روانی" یا "کنترل" در قلب نامیده می شود. این می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود اثر قلبی عروقی است.

در واقع، فشار خون بالا کلیه علائم شایع پلی کیستیک است.

از آنجا که اختلال و افسردگی کیست های کلیوی RAAS (رنین - آنژیوتانسین - آلدوسترون سیستم) فعال است، تا حد زیادی فشار خون بیمار را افزایش می دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که بیمار می تواند صرف چای می نوشند به کنترل علایم و کاهش فشار خون بالا.

به طور کلی، نام تجاری مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است. این مشروب مقطر است. این می تواند به تحریک و سرعت بخشیدن به رشد کیست کیست، بار بیماری کلیوی افزایش یافته و تشدید وضعیت بیمار است.

بنابراین، از آن مفید است برای بیماران از PRP برای حفظ یک رژیم غذایی سالم. آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و یا شما علاقه مند در طب چینی است؟ ارسال پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ما، من ID VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما.



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,هویج ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کنترل ضعیف قند خون در بیماران مبتلا به دیابت از بیماری کلیوی رنج می برندکنترل ضعیف قند خون در بیماران مبتلا به دیابت از بیماری کلیوی رنج می برند

نفروپاتی دیابتی یک عارضه جدی دیابت است، دیابت می تواند به بدتر شدن سوخت و ساز بدن در انسان منجر شود، وقوع بیماری کلیوی می تواند به مشکلات جدی تر از سوخت و ساز بدن انسان منجر شود، بنابراین به کیفیت زندگی، حتی تهدید کننده زندگی را کاهش دهد. کارشناسان ما خواهد رابطه بین بیماری های کلیوی و دیابت، و چگونه برای جلوگیری از وقوع بیماری کلیه تجزیه و تحلیل، امید آن می تواند به شما کمک کند.

دیابت بد که رگ های خونی آسیب، آسیب به عروق خونی بزرگ می تواند به بیماری های قلبی عروقی منجر شود، آسیب مویرگ چشم و کلیه ها، و آسیب های دیگر رخ می دهد.

به همین دلیل است سطح قند خون بالا می تواند بیماری کلیه می شود؟

کارشناس توضیح می دهد: "ترشح انسولین، به طوری که بدن در یک رسانه طولانی مدت با قند بالا، دخالت شریان کلیوی، به عنوان یکی از گردش مانع، به عنوان ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، سلول های آسیب اندوتلین در پایان از تشکیل یک عارضه شایع دیابت --- نفروپاتی دیابتی است . "

بنابراین، افراد مبتلا به دیابت هر کسی جلوگیری چگونه به وقوع بیماری های کلیوی؟

1، به طور موثر کنترل سطح قند خون:

فرکانس نفروپاتی دیابتی است که نزدیک به کنترل قند خون، کنترل خوب قند خون می تواند به طور موثر جلوگیری از وقوع و توسعه نفروپاتی دیابتی مرتبط است.

2، به طور موثر کنترل فشار خون:

دیابت و فشار خون بالا دارند بیش از یک تهدید، علاوه بر کنترل دقیق سطح قند خون در بیماران دیابتی در خارج از فشار خون به شدت بیشتر کنترل، کنترل فشار استاندارد باید کمتر از 130/80 mmHg باشد.

3، رژیم غذایی مبتنی بر علم:

چوب به کم نمک، کم پروتئین، اصول رژیم غذایی کم کلسترول با محتوای کم چربی است.

4، درمان به موقع:

اگر شما علائم بالینی میکروآلبومینوری، مداخله زودهنگام می تواند بخش قابل توجهی از میکروآلبومینوری در بیماران با نرمال و یا کاهش سرعت پیشرفت این بیماری است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: غذایی,نفروپاتی دیابتی,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به راحتی بیماران بی خوابی مبتلا به نفروپاتی دیابتیچگونه به راحتی بیماران بی خوابی مبتلا به نفروپاتی دیابتی

بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بی خوابی مکرر، مشکل به خواب رفتن، نمی تواند خواب خوب است، در طول خواب کاهش می یابد، زود بیدار می شوم، از خواب بیدار از خواب و نمی توانستم بخوابم. این علائم بی خوابی است. باعث خستگی و بی خوابی مردم، اضطراب، بی قراری، تنبل، واکنش آهسته، سردرد، حافظه متمرکز نیست، اثر عمده خود را در روح، به طور جدی، می تواند به اسکیزوفرنی و افسردگی منجر شود. کمبود خواب باعث دفاعی بدن پایین تر است، بنابراین بیماران باید با توجه به پرداخت. پس چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی این پدیده؟ چگونه برای کاهش این مشکل؟

علل

هنگامی که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی رنج می برند، عملکرد کلیوی کاهش یافته است، در صورت عدم درمان به موقع و موثر را ندارد، بیشتر خواهد شد آسیب کلیه ها، عملکرد کلیه را ادامه خواهد داد به کاهش، با یک قطره از عملکرد کلیوی، بسیاری از سموم و مواد زائد می تواند در بدن تجمع می یابد، آن می تواند منجر به آسیب به مغز و سیستم عصبی. این زمان بیمار است به احتمال زیاد رخ می دهد سردرد، سرگیجه و پدیده های دیگر، آن را نیز می توانید به بی خوابی منجر شود. و دیگر بیماران نفروپاتی دیابتی احساس اضطراب، آن را نیز حالت خواب بیمار تاثیر می گذارد.

طوری که برای تسهیل بی خوابی بیمار است؟

ما در حال حاضر دانست که عوامل اصلی بی خوابی، کاهش عملکرد کلیوی، کلیه ها به درستی کار نمی کند. بنابراین، ما باید کلیه درمان، بازگرداندن عملکرد کلیه، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی نفوذ، تخریب از مواد مضر، وسیعتر میشود رگهای خونی، و خون هموار، تقویت سلول های ایمنی و فاگوسیتها ترخیص کالا از گمرک کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

اگر کلیه ها ترمیم می شود، نشانه ای از بی خوابی می تواند تا کاهش دهد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,میکرو چینی پزشکی,بیخوابی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

عناصر قابل تشخیص نارسایی مزمن کلیویعناصر قابل تشخیص نارسایی مزمن کلیوی

اگر شما نمی توانید تعیین اینکه آیا درد و رنج نارسایی مزمن کلیه، شما باید به بیمارستان بروید به انجام چک مربوط به تعیین می کند.

چه عناصر نارسایی مزمن کلیه ازمایشی باید ساخته شود؟

1. آزمایش خون منظم

هموگلوبین و گلبول قرمز خون کاهش می یابد، هماتوکریت و رتیکولوسیت کاهش تعداد.

2. ادرار به طور منظم

وزن مخصوص ادرار از بالا به پایین و یا ثابت، پروتئین ادرار مثبت است. درجات مختلفی از هماچوری و قالب وجود دارد.

3. بیوپسی تواند کمک به تشخیص بیماری های زمینه ای نارسایی مزمن کلیه در اوایل.

4. بررسی بیوشیمیایی

یک GFR50 ~ 80 میلی لیتر / دقیقه، نیتروژن اوره خون و کراتینین نرمال بود. (شکست جبران کلیوی).

ب. GFR50 ~ 20 میلی لیتر / دقیقه سطح کراتینین 186 ~ 442 میکرومول / L، سطح نیتروژن اوره بیشتر از 7.1 میلی مول / L. (جبران نارسایی کلیوی).

ج. GFR20 ~ 10 میلی لیتر / دقیقه کراتینین 451 ~ 707 میکرومول / L، نیتروژن اوره 17،9 ~ 28.6 میلی مول / L (نارسایی کلیه)

GFR کمتر از 10 میلی لیتر / دقیقه، کراتینین بیشتر از 707 میکرومول / L، اوره نیتروژن 28.6 میلی مول / L یا بیشتر. (مرحله نهایی نارسایی کلیه)

دوره نارسایی کلیوی، اغلب توسط hyperphosphataemia کم کلسیم، اسیدوز متابولیک، و غیره همراه است.

5. مطالعه بازتاب

سونوگرافی نشان داد انقباض کلیه، اکو در قشر کلیه افزایش یافته است، پویا رادیونوکلئید کلیه نشان می دهد که افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی، و اختلال در دفع کلیوی؛ رادیوگرافی قفسه سینه نشان دادن ادم و یا ادم ریوی.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,مورد بازرسی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به گسترش زندگی از نفروپاتی دیابتی بیمارچگونه به گسترش زندگی از نفروپاتی دیابتی بیمار

نفروپاتی دیابتی از عوارض شایع دیابت است، با توجه به پیچیدگی پاتوژنز، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به طور کلی دچار درد بیش از انواع دیگر بیماران کلیوی، حتی اگر آنها همان تابع از کلیه ها. کاهش عملکرد کلیه، بیماران انواع نشانه ها و عوارض، به طور جدی تحت تاثیر قرار تجربه کیفیت زندگی این بیماران است. بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی هنوز هم می تواند تا زمانی که آن باید زندگی خود را طولانی تر زندگی می کنند؟

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی هنوز هم می تواند برای زندگی چه مدت؟ این امر به دلیل عوامل بسیاری از جمله شرایط زندگی، سبک زندگی، درمان و سلامت خود بیمار، و غیره. در حالی که ما نمی توانیم پاسخ دقیق به بیماران است، اما برخی از زندگی راهنمایی، که ما می تواند ارائه دهد به گسترش زندگی بیماران است.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید فعالانه جلوگیری از عوارض این بیماری، یکی دیگر از عوامل مهم است که زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار است. ما باید فشار خون بیمار را کاهش می دهد، و کاهش سه بالاترین وضعیت بیمار، کاهش علائم پروتئینوری بیمار و به تاخیر انداختن بروز نارسایی کلیوی است.

کنترل دقیق قند خون، کنترل دقیق دیابت به حفظ سطح قند خون طبیعی است، بنابراین ممکن است تاخیر و یا حتی جلوگیری از وقوع و توسعه نفروپاتی دیابتی، کاهش افزایش در میزان فیلتراسیون گلومرولی، و بهبود UIA.

کنترل فشار خون بالا، فشار خون بالا به توسعه نارسایی کلیه کمک خواهد کرد، درمان ضد فشار خون موثر می تواند میزان کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش دهد، کاهش دفع آلبومین ادرار. اغلب در ترکیب با دیگر عوامل ضد فشار خون مورد نیاز، دیگر عوامل ضد فشار خون مانند مسدودکننده های کانال کلسیم، دیورتیک ها، کلونیدین نیز موثر است.

اگر شما این کار، زندگی بیمار می توان توسعه یافته، البته، شما همچنین نیاز به درمان به موقع و موثر. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به یبوست نفروپاتی دیابتیچگونه برای درمان بیماران مبتلا به یبوست نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی شایعترین عارضه دیابت است، در همان زمان، بیماران اغلب از عوارض دیگر رنج می برند. به عنوان مثال، یبوست، یبوست مشکلات را با روده یا نفخ، درد شکم، بسیار دردناک است. خلاصه اجازه دهید بگویم که علت و درمان یبوست نفروپاتی دیابتی.

علل

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از قند خون رنج می برند، این کار به یبوست می شوند، با توجه به بالا قند خون منجر به اختلال عملکرد دستگاه گوارش، به راحتی موجب یبوست شوند. آن است که توسط یک کاهش در عملکرد کلیه همراه، بیماران نفروپاتی دیابتی آب نامتوازن و الکترولیت ها، تجمع سموم منجر به اختلالات غدد درون ریز، آنها به طور جدی موثر بر عملکرد دستگاه گوارش، در این زمان بیمار می تواند متناوب اسهال و یبوست ظاهر خواهد شد.

درمان

علل اصلی یبوست در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، کاهش در عملکرد کلیه است، بنابراین بیماران نیاز به درمان به موقع و موثر برای بازگرداندن عملکرد کلیه و همچنین به عنوان یک علامت یبوست ناپدید می شوند. بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی گسترش، به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه بازیابی، بازسازی ساختار اصلی کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه باید با توجه به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پرداختچه باید با توجه به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پرداخت

نفروپاتی دیابتی است تعریف تشخیص سنتی (این یک نفروپاتی ثانویه است). با توجه به دیدگاه سنتی، درست است. این عوارض عروق کوچک در دیابت، ویژه گلومرولواسکلروز دیابتی به معنای، یک ضایعه گلومرولی با آسیب عروق خونی است. با توجه به تشخیص سیتولوژی مترقی ترین و رو به جلو این بیماری به نام دیابتی غشای پایه گلومرولی.

بدون نظارت به موقع از سطح قند خون در بیماران دیابتی، می توانید انواع عوارض حاد و مزمن مانند ادغام چشم بیماری، بیماری های کلیوی، بیماری های قلبی عروقی، عصبی و آسیب عروقی شود. ظاهر عوارض را به سختی درمان را افزایش دهد. بنابراین، بیماران مبتلا به دیابت باید به درمان تغذیه، دارو و ورزش، نظارت منظم از سطح قند خون برای جلوگیری از عوارض پایبند. در مورد عوارض، رژیم غذایی باید به شدت کنترل می شود.

ارائه یک رژیم غذایی با پروتئین بالا و با کیفیت بالا، مانند شیر، تخم مرغ، ماهی. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز به کنترل مصرف پروتئین های گیاهی. در یک رژیم غذایی معمولی، مطمئن شوید که مصرف کربوهیدرات خود را، اما همچنین به کنترل مصرف کربوهیدرات ها، کنترل قند خون، ارائه حرارت کافی به کاهش تجزیه پروتئین اتولوگ. محدود کردن مصرف سدیم باید کمتر از 3 سال در زمان مصرف پتاسیم الیگوری شود باید کنترل شود برای ارائه یک تغذیه ای جامع.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان افراد مبتلا به سردردهای مبتلا به نفروپاتی دیابتیچگونه برای درمان افراد مبتلا به سردردهای مبتلا به نفروپاتی دیابتی

برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بسیار دشوار خواهد بود به سردرد، اگر شما از سردرد رنج می برند، در این زمان ما باید هوشیار باشد، چرا که این امکان را به منعکس کننده مشکلات بسیار جدی بیماری های کلیوی است.

اول، ما را در چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی عبارتند از سردرد از علائم است.

تجمع مواد زائد و سموم بدن

با توجه به کاهش عملکرد کلیه، سموم و مواد زائد، بدن می تواند از بدن در یک لوله، که منجر به تجمع سموم و مواد زائد باعث سردرد، در شرایط عادی خارج، بیماران ممکن است همچنین سایر علائم مانند کمر درد دارند، کراتینین بالا.

کم خونی کلیوی

کلیه های سالم تولید عمدتا آنچه که اریتروپویتین EPO نامیده می شود، اریتروپویتین در درجه اول به تولید سلول های قرمز خون. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، تعداد EPO نسل را کاهش می دهد و به طور مستقیم منجر به کاهش در سلول های قرمز خون، باعث کم خونی کلیوی و سردرد است.

فشار خون بالا

کلیه های سالم می تواند فشار خون، تعادل اگر بیمار نفروپاتی دیابتی است، کلیه نرمال آسیب دیده، عملکرد تعادل فشار خون رها خواهد شد، باعث فشار خون بالا، در صورتی که بیمار از فشار خون بالا رنج می برد ثابت می شود سردرد.

چگونه برای درمان نشانه ای از بیماران مبتلا به درد سر از نفروپاتی دیابتی؟

ما می دانیم که علت اصلی سردرد کاهش عملکرد کلیه ها و کلیه ها نمی توانند به درستی عمل، بنابراین ما باید برای درمان کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه است. بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی یک روش موثر برای درمان بیماری های کلیوی که کارشناسان ما در بیمارستان برای چند سال تجربه، بررسی کرد. ماده فعال این گیاه درمانی می توانید تمرکز مستقیم، شما می توانید یک گشادکننده عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، عملکرد کلیه است که به یک تعمیر خوب است. بازگرداندن عملکرد کلیه و همچنین نشانه ای از یک سردرد می تواند درمان شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,میکرو چینی پزشکی,سردرد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود وزن نفروپاتی دیابتی بیمارچگونه به منظور بهبود وزن نفروپاتی دیابتی بیمار

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب عذاب از دست دادن وزن رنج می برند. کاهش وزن باعث سوء تغذیه، و به طور جدی عمل طبیعی از بیمار و مطالعه تاثیر می گذارد، و سیستم ایمنی بدن آسیب برساند. بنابراین اگر برخی از مواد مخدر وجود دارد می تواند کمک به بیماران وزن خود را کنترل کند؟

در درمان هر بیماری، به درک علل این بیماری مهم است. کاهش وزن در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، زیرا رژیم غذایی کنترل شدید برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ضروری است. و آن را بیشتر خواهد بود و خواستار توصیه دقیق رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی. با توجه به این واقعیت است که بیماران اغلب به اندازه کافی کالری، پروتئین، کربوهیدرات و دیگر مواد نیست در نتیجه چربی خود را برای حفظ فعالیت های عادی روزانه مصرف می کند. به طوری که وزن بیماران کاهش یافته است.

روش دیگر، کلیه های آسیب دیده نمی تواند به طور موثر سوخت و ساز BUN، نیتروژن اوره خون در اثر در دستگاه گوارش داشته باشد. بنابراین، بیماران تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها پدیده نیز باعث کاهش وزن بیماران.

بنابراین، چگونه برای درمان کاهش وزن در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

کاهش وزن در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی دلیل اصلی به علت صدمه به کلیه ها، اساس دلیل برای بیماران کاهش وزن نفروپاتی دیابتی آسیب به کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه، کلیه ها نمی توانند کار کنند، بنابراین درمان، بیمار باید در مورد راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه فکر می کنم، اگر عملکرد کلیه دوباره بازسازی شده است، دستگاه گوارش را بهبود بخشد. در نتیجه وزن بیمار افزایش می یابد.

بیمارستان ما دارای یک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی گسترش، به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه بازیابی، بازسازی ساختار اصلی کلیه است.

کلیه بازیافت، وزن بیمار را بهبود بخشد اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,میکرو چینی پزشکی,وزن ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی هشدار نفروپاتی دیابتیرژیم غذایی هشدار نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی است یک بیماری جدی کلیوی در زندگی روزمره، رژیم غذایی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در زندگی روزمره بسیار مهم است، بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی وجود دارد، با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی واقعا درک دانش از رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی، که باید پرداخت توجه به رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی؟

هشدار رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی:

1. نظارت بر مقدار نمک،

اگر شما مقدار زیادی از نمک غذا خوردن، مقدار زیادی از آب در خون، و حجم خون بالا است، فشار خون آسان برای بالا بردن، و آسان برای آسیب رساندن به کلیه ها است.

2. پروتئین محدود

اگر بیش از حد پروتئین در ادرار، مقدار زیادی پروتئین در خروجی ادرار از داخل، بدن پروتئین فاقد؛ اما اگر مصرف پروتئین بیشتر، می توانید با استفاده ارگانیسم خوب را ندارد از آن زباله است. حالا در نظر بگیرید که اگر یک پروتئین نسبتا بالایی از ادرار، شما باید در نظر محدود کردن پروتئین، به ویژه محدودیت پروتئین های گیاهی، مانند محصولات سویا. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، در مراحل اولیه نیاز به محدود کردن پروتئین، چند خوردن توفو، شیر سویا و محصولات آن. شما می توانید پروتئین حیوانی مانند ماهی، مرغ و غیره غذا خوردن،.

3. نظارت بر مصرف آب،

اگر تورم شده است به خصوص شدید، برای کنترل مصرف آب لازم است و

آب آشامیدنی عادی به دلیل بیش از حد آب را به بار بر روی کلیه را افزایش دهد.

4. محدود کردن پتاسیم

کاهش پتاسیم که آیا آن را در سطح پتاسیم در خون بستگی دارد، اگر سطوح پتاسیم بیش از حد بالا، آن را باید مصرف خود را از پتاسیم محدود می کند.

علاوه بر رژیم غذایی از نفروپاتی دیابتی، بیماران نیاز به نیاز به درمان به موقع و موثر. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,پروتئين ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

ورزش های هوازی مناسب برای بیماران با پیوند کلیه استورزش های هوازی مناسب برای بیماران با پیوند کلیه است

در جامعه امروز، پیوند کلیه به نظر می رسد بهترین راه برای حل این بیمار به بیماری کلیوی. در تئوری، این درست است. اما نتیجه این است همیشه فراتر از خواسته های ما. مقاله زیر یک انتخاب مفید برای همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به منظور حفظ سلامت خود و افزایش عملکرد کلیه باقی مانده است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

بدون شک، پیوند کلیه می توانید از دیالیز سه بار در هفته از شر، کلیه جدید جایگزین آسیب قدیمی تر کلیه است. به طور منظم، و کار موثر کنترل بیماری های کلیوی و کاهش بار بر روی کلیه خود را. در طب مدرن، آن را تبدیل به اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تغییرات، و همچنین به عنوان بهترین و نهایی انتخابی است که عمر طولانی.

پیوند کلیه است نوش دارو نیست، نمی توان آن را "نجات زندگی خود را." مانند دیالیز است، که یک نتایج مثبت و منفی از حالت انتخاب. در این مورد، ورزش های هوازی دیالیز با کیفیت مرتبط با سلامت از علائم کمتر افسردگی بهتر و بقای بیمار نارسایی در عملکرد کلیه می باشد.

ورزش آئروبیک می تواند به بهبود و افزایش سیستم ایمنی بدن بیمار، که می تواند خطر ابتلا به عفونت در پیوند کلیه را کاهش دهد. علاوه بر این، ورزش مناسب می تواند احتمال اختلالات شناختی، افسردگی و خستگی، و غیره را کاهش می دهد

بنابراین، آن را خوب است برای شما، را به تمرینات مناسب برای بهبود سلامت خود را.

اگر شما علاقه مند در Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی هستند، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه,ورزش های هوازی ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی سالم، بیماران نارسایی کلیوی پس از پیوند کلیهرژیم غذایی سالم، بیماران نارسایی کلیوی پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه موثرترین درمان برای بیماری مرحله انتهایی کلیه (ESRD) در حال حاضر است. از آنجا که از طولانی مدت دیالیز باعث مصرف کمبود پروتئین، و بیماران با پیوند کلیه اغلب از درجه های سوء تغذی مختلف رنج می برند. اینجا، در این مقاله به ارائه اطلاعات بیشتر در یک رژیم غذایی سالم. من امیدوارم که آن می تواند کمک به شما برای مراقبت بهتر از خود. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

مصرف طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده ایمنی نیز تاثیر می گذارد سوخت و ساز بدن بیمار، که منجر به اختلالات نمایانگر HLP (چربی خون)، دیابت، فشار خون بالا، الکترولیت، و غیره در این مورد، سوء تغذیه می تواند به این ترتیب کاهش، حفظ یک رژیم غذایی سالم، نرخ بقا را افزایش نقش مهمی بازی کند.

1، میزان متوسطی از مکمل پروتئین.

برای بیماران بعد از پیوند کلیه، نیاز سینتر پروتئین کافی وجود دارد. افزایش عرضه می هورمون پروتئین تسهیل است که باعث عوارض جانبی، کاهش مصرف پروتئین عضله. اگر بیمار به دیالیز نیاز بعد از پیوند کلیه، برای بیماران مبتلا به پروتئین طبیعی مفید است. پروتئین با کیفیت بالا برای بیماران، مانند ماهی، تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، و غیره پروتئین های گیاهی خواهد بار در بیماری های کلیوی uhushit بیماران کلیوی را افزایش دهد.

2، کم چربی و کلسترول

HLP (چربی خون)، فرکانس تا 60٪ می توان با کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی ایجاد می شود. و رژیم غذایی تا نور لازم است که بیمار. به عنوان روغن نباتی، کدو تنبل، سیب زمینی، و غیره، ممکن است کمک به بیماران کاهش کلسترول خون. علاوه بر این، محدود کردن مصرف چرب، سرخ شده در روغن غذاها، مانند زرده تخم مرغ، تخم مرغ، پوست خوک، و غیره

3، شکر پایین

گلوکوکورتیکوئیدها می توانید اختلالات سوخت و ساز گلوکز و مقاومت به انسولین به دیابت شود. علاوه بر این، هیچ قدرت ممکن است به دیابت بیمار را افزایش دهد.

4 ها، مواد معدنی و ویتامین ها اضافه

میوه های تازه و سبزیجات به نفع بیمار است. با این حال، قارچ سفید، قارچ سیاه و سفید، قارچ، خرما مناسب برای بیماران نیست.

اگر شما سوالی در مورد بیماری های کلیوی، و یا میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، لطفا ارسال یک ایمیل به asya.yue@mail.ru ما، و یا ترک یک پیام در وب سایت. ما خوشحال به شما کمک خواهد شد.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

حرکت مناسب برای بیماران dialytic مفیدحرکت مناسب برای بیماران dialytic مفید

بسیاری از بیماران نارسایی کلیوی را به انتخابی مشکل. انتخاب دیالیز به نظر می رسد را انتخاب کنید زندگی در رختخواب برای همیشه. اما در واقع، برخی از جنبش مناسب می تواند به کاهش وضعیت بیمار. مقاله زیر می توانید به شما کمک کند وضعیت خود را درک و ارائه برخی از دانش برای یک زندگی سالم است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

بیماران نارسایی کلیوی باید دیالیز طولانی مدت، پس ما را تشویق می کنند که بیماران می توانند حرکت مناسب دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال تمرینات کششی، تمرینات، پیاده روی، تای چی و دیگران است. اگر سلامت بیمار، برخی از ورزش های هوازی نیز مناسب است با توجه به منافع خود. مانند شنا، بدمینتون، دوچرخه سواری و دیگران است.

بیماران دیالیزی در تخت دراز کشیده تمام وقت، این طبیعی است؟

پاسخ منفی است. جنبش طولانی مدت آتروفی عضلانی پیشرونده، از دست دادن قدرت ماهیچه ای ایجاد نمی کند. این عمل بر زندگی عادی از بیمار و بد تاثیر می گذارد. حرکات مناسب می توانید از دست دادن کلسیم در استخوان ها را کاهش می دهد، جلوگیری از آتروفی عضلانی و بهبود نشاط از بیمار است. علاوه بر این، آن را نیز می بهبود خواب، از بین بردن تنش و کاهش اضطراب. مهمتر از آن، می تواند به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، افزایش ایمنی.

در همان زمان، جنبش های مناسب می تواند کمک به کنترل فشار خون و قند خون است. بنابراین، بیماران حرکت مناسب برای یک بدن سالم می کند که بیمار ارائه و کمک به کم کردن سرعت وضعیت بیمار.

اگر شما علاقه مند در طب چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru



:: برچسب‌ها: جنبش مناسب,بیماران dialytic ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

حفاظت از پوست بیماران مبتلا به نارساییحفاظت از پوست بیماران مبتلا به نارسایی

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه های آسیب دیده خود را می توانید تمام سموم تمیز نیست، و سپس ایجاد یک خارش پوست و حتی بی خوابی است. این بیماری مقاوم به درمان است این، باعث می شود بسیاری مشکلات دیگر است. در اینجا، این مقاله به ارائه اطلاعات دقیق، به امید کمک به شما را به مراقبت بهتر از خود. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

خارش یک احساس مردم اغلب بار تعداد زیادی از خاراندن پوست، و تخفیف علایم است. اما، این روش راه حل اشتباه است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید آسیب های پوستی و عفونت های باکتریایی جلوگیری می کند، در غیر این صورت بدتر شدن بیماری کلیه است.

علاوه بر این، TCM (طب سنتی چینی) حمام درمانی می تواند کنترل و کاهش وضعیت بیمار. بیشتر طب سوزنی می تواند کمک به تسکین خارش است.

از آنجا که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، طولانی دروغ گفتن، منجر trophism عصبی و گردش خون در خون دشوار برای رسیدن به است. در این مورد، زخم بستر مناسب به رخ می دهد. و بنابراین، به منظور محافظت از پوست خود را کلیدی است. یک چیز مهم این است که برای جلوگیری از زخم بستر. بنابراین، بیماران باید اقدام 2-3 ساعت در روز داشته باشد. نگه داشتن پوست تمیز و خشک به خوبی به بیماران مفید است. و وان آب داغ و رویکرد ماساژ به بیمار، به ترویج گردش خون و جلوگیری از زخم فشار اتفاق می افتد.

لازم به ذکر است که برای حل و فصل تغییرات پاتولوژیک کلیوی در بیماران ابزار اصلی است.

لازم به ذکر است که روش اصلی درمان خارش یک راه حل از تغییرات پاتولوژیک کلیوی. اگر شما علاقه مند در طب چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,حفاظت از پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود امید به زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتیچگونه به منظور بهبود امید به زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی یک میکروآنژیوپاتی دیابتی جدی است، در هر زمان، بیماران مبتلا به دیابت در معرض خطر از زندگی هستند، چرا که درمان نفروپاتی دیابتی زمانی که شما به چند سال یا چند دهه نیاز است. پس چگونه به بهبود امید به زندگی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

کارشناسان از بیمارستان نفروپاتی شیجیاژوانگ توصیه می شود که نیاز به پایبندی به درمان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، مناسب و درمان به موقع می تواند کمک به بیماران بیش از 30 سال از عمر زندگی می کنند. هنوز هم وجود دارد برخی از جزئیات که نیاز به توجه، مطمئن شوید که برای به حداقل رساندن عوارض جانبی، برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

1. به شدت کنترل قند خون

این معقول برای تنظیم عادت بیمار زندگی، نه بیش از حد خسته، توجه بیشتر به بقیه است، رژیم غذایی باید با توجه به کم نمک، کم پتاسیم و ورزش متوسط ​​به طور منظم پرداخت. با توجه به دستورالعمل از دکتر، همیشه چک کنید سطح قند خون خود را، و حفظ شاخص قند خون.

2. جلوگیری از عارضه

تجربه بالینی نشان داده است که برخی از عوارض شایع را تحت تاثیر قرار زندگی بیماران، مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، و غیره. بنابراین ما به طور موثر باید کاهش فشار خون بالا، کنترل از پروتئین، و ممکن است پیشرفت نارسایی کلیه به تاخیر بیاندازد. بهبود امید به زندگی بیماران.

3. طب سنتی چینی

برای درمان نفروپاتی دیابتی، طب سنتی چینی دارای اثر قابل توجهی، به عنوان طب سنتی چینی می تواند ریشه نفروپاتی فشار خون بالا را درمان کنند. کارشناسان از بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت یک روش جدید خلاصه تا برای درمان بیماری های کلیوی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، میکرو چینی Osmotherapy دارو برای درمان بیماری های مختلف یک اثر خوب، نفروپاتی دیابتی به خصوص. در این روش درمانی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز دردناک، بهبود کیفیت زندگی و طول عمر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علل ریشه تورم نفروپاتی دیابتیعلل ریشه تورم نفروپاتی دیابتی

تورم علائم شایع نفروپاتی دیابتی است، به طور جدی تحت تاثیر قرار زندگی بیمار، به طوری که موجب ورم در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بدن؟ به همین دلیل اکثر بیماران کمتر ادم اندام، یا تورم صورت، تورم و حتی از تمام بدن؟

در واقع، آن است که با عملکرد کلیه ها متصل می شود. ارکان اصلی کلیه که می تواند بدن آب خروجی زمانی که کلیه ها آسیب دیده، مایع اضافی خواهد شد در بدن از آب اضافی رسوب باعث خواهد شد بیشتر تورم رخ می دهد. تورم ممکن است نور و یا جدی است. تورم خفیف می تواند افزایش وزن یا تورم پلک. در موارد شدید، ممکن است ادم سیستمیک، هیدروتوراکس، و تجمع مایع در حفره شکمی وجود دارد.

علل اصلی تورم نفروپاتی دیابتی باید یک سیستم ایمنی آسیب دیده باعث افزایش نفوذپذیری دیواره های سیستم مویرگی، باعث آب نشت پلاسما به فضای بینابینی. زمانی که دیابت باعث شده است که بیماری کلیوی، جریان خون کلیوی خواهد سرب به ایسکمی کلیوی یا هیپوکسی را کاهش دهد. همراه با افزایش sekretsiey.renin دارای عملکرد انقباض عروق از قشر آدرنال ترشح آلدوسترون طولانی تر است. این بازجذب سدیم و آب را افزایش دهد. در نفروپاتی دیابتی، بیماری به تدریج مقدار نشت پروتئین بدتر افزایش می دهد. پروتئینوری مداوم افزایش صدمه به کلیه ها، که ممکن است در شکل گیری نمایانگر نتیجه و کاهش پروتئین های پلاسما فشار اسمزی از فضای خارج سلولی در مایع سازمان باقی بماند، تورم به اصطلاح.

علاوه بر این، کاهش آلبومین نیز ممکن است به کاهش حجم موثر خون و افزایش آلدوسترون ثانویه و ترشح هورمون ضد ادرار منجر شود. با گذشت زمان، آب و بازجذب سدیم افزایش می دهد، منجر به ادم.

این ریشه باعث ادم، نفروپاتی دیابتی، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213

 



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض نفروپاتی دیابتیعوارض نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی بالاترین بروز همه بیماری های کلیوی است. نفروپاتی دیابتی جدی ترین عوارض دیابت، نفروپاتی دیابتی است، و همچنین به بسیاری از عوارض منجر شود، و بیشتر خواهد شد آسیب رساندن به بدن انسان، چه خوب، عوارض نفروپاتی دیابتی؟

پروتئینوری

مقدار زیادی از پروتئین اولین نشانه های بالینی نفروپاتی دیابتی است. در مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی، پروتئینوری خفیف و متناوب بود. و در بسیاری از موارد، بیماران نمی دانم که پروتئینوری برای چندین سال. اما با پیشرفت بیماری، بیماران خواهد شد بسیاری از پروتئین های در حال انجام است. آن می تواند به عوارض واضح تر منجر شود.

ادم

تورم از عوارض قابل توجهی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و پروتئینوری مقدار زیادی می تواند باعث تورم، که در نتیجه در موارد شدید، ادم، ادم، به این معنی که بیمار خواهد شد در بیماری کلیه مرحله نهایی را است.

فشار خون بالا

فشار خون مقاوم از عوارض شایع نفروپاتی دیابتی است. علت اصلی نفروپاتی دیابتی است ساختار کلیه نابود شد، و به احتمال زیاد است تاخیر سدیم و آب. فشار خون بالا می تواند موجب آسیب بسیار قابل توجهی به بیماران کلیوی را بدتر کند. بنابراین، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، کنترل فشار خون بسیار مهم است.

کم خونی

کم خونی از عوارض شایع نفروپاتی دیابتی است، بیماران مبتلا به کم خونی همیشه احساس خستگی. تابع اصلی از کلیه می توانید هورمون اریتروپویتین، که ممکن است به نسل سلول های قرمز خون کمک ترشح، با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کاهش خواهد یافت اریتروپویتین، سلول های قرمز خون را کاهش می دهد و باعث بروز علائم کم خونی.

این عارضه نفروپاتی دیابتی، یک بیمار کلیوی اگر آسیب جدی تر، بسیاری از عوارض رخ خواهد داد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,پروتئینوری,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

منو رژیم غذایی نفروپاتی دیابتیمنو رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی

با افزایش بیماران مبتلا به دیابت، نفروپاتی دیابتی به عنوان بیشتر و بیشتر. آمار مربوطه نشان می دهد که حدود 20-30 درصد از افراد مبتلا به دیابت در نهایت به نفروپاتی دیابتی است. این بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با توجه ویژه به مقدار رژیم غذایی روزانه.

در بیماران مبتلا به دیابت، غذا خوردن چه چیزی درست است برای کنترل بیماری بسیار مفید است، به خصوص بیماران نفروپاتی دیابتی، خوردن حق، شما می توانید سطح قند خون کنترل، محافظت از کلیه ها، لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی است. بیماران مبتلا به دیابت را تشویق به خوردن انواع غذاهای، اما بسیاری نمی خورند.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نیاز به رژیم غذایی کم پروتئین و فسفر پایین، اما با اضافه کردن اسید کافی آمینه، ویتامین ها، مواد معدنی و کالری است.

1. نظارت بر مصرف گیاهان پروتئین است.

بیماران مبتلا به دیابت نیاز به کنترل مصرف کربوهیدرات ها، پروتئین گیاهی به عنوان مکمل غذایی. پروتئین های گیاهی حاوی مقدار زیادی از پایگاه های پورین، مصرف بیش از حد خواهد شد بار بر روی کلیه و پروتئین های سنگین افزایش می دهد، باعث آسیب کلیوی. با این حال، باید از مصرف دانه های سویا ماش، شیر سویا و سایر محصولات با پروتئین بالا محدود می کند، ممکن است با پروتئین با کیفیت بالا به جای ماهی، میگو، خیار دریایی، و گوشت و غیره جایگزین شده است.

2. چربی محدود.

اگر شما به بیماری کلیوی باید مصرف خود را از چربی محدود است، زیرا چربی می توانید تلاش آترواسکلروز می شود، شما می توانید روغن نباتی به جای چربی های حیوانی، روغن نباتی مصرف روزانه باید در 60-70 گرم کنترل استفاده کنید.

3. محدود غذاهای پورین بالا.

تعداد زیادی از متابولیسم پورین در بدن را افزایش می دهد بار بر روی کلیه ها. کرفس، اسفناج، بادام زمینی، مرغ، انواع آبگوشت و همه حیوانات با محصولات غنی از پورین باید به شدت محدود باشد. گوشت قرمز همچنین حاوی پورین، ممکن است برای اولین بار در آب آماده شود، و هیچ سوپ وجود دارد.

4. پر از انرژی:

توصیه خوردن برنج کمی، آرد، و غیره. توصیه های غذایی، نشاسته گندم، نشاسته ذرت، نشاسته سیب زمینی، آرد سیب زمینی، رشته فرنگی ماش، و غیره.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا درمان نفروپاتی فشار خون بالا وجود داردآیا درمان نفروپاتی فشار خون بالا وجود دارد

آیا درمان نفروپاتی فشار خون بالا وجود دارد؟ آیا شما احساس گیجی، فشار خون بالا، صدمه به کلیه ها هنوز در حال رشد. شما سعی می کنید به آرامی به کنترل علائم این بیماری است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

در مرحله اول، دلیل اصلی برای نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا در دراز مدت، که پس از آن به نارسایی کلیه منجر شود. فشار خون به علت افزایش جریان خون و انقباض رگ های خونی، و در نتیجه صدمه به کلیه ها است، که یک بیماری ثانویه. و سلول های اندوتلیال و سرعت بخشیدن به آن را تشکیل التهاب آسیب کلیه ها.

از آنجا که آن یک بیماری ثانویه، درمان اساسی ترین بیماری فشار خون بالا کلیه را با کاهش فشار خون، کنترل بیماری های زمینه ای است. درمان های طب سنتی چینی ممکن است، برای مثال، دیورتیک ها، مسدود کننده های بتا، وازودیلاتور و داروهای ضد فشار خون استفاده می شود.

اگر چه درمان کمکی نفروپاتی فشار خون بالا باعث شده است برای نظارت ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، التهاب و صدمه به کلیه غیرمنتظره است. بسیاری از داروها استفاده می شود برای تسکین علائم، که به سرعت می توانید، اما بیماری های زمینه ای درمان نمی کنند.

با این حال، میکرو چینی Osmotherapy دارویی قادر به کنترل بیماری کلیوی اولیه، تعمیر و ترمیم آسیب عملکرد کلیوی به طور کامل حل این مشکلات را یک بار و برای همه است. درمان نفروپاتی فشار خون چهار اثر قابل توجهی: گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. اثر سوم از این درمان این است که آن جلوگیری از تشکیل ترومبوز کمک می کند. و نقش مهمی در از بین بردن تخریب ماتریکس خارج سلولی ایفا می کند. طب چینی نه تنها می تواند ترمیم آسیب، بلکه به تنظیم اختلال و عدم تعادل در محیط داخلی، و کمک به ایجاد نیروی فیزیکی و بازسازی و سیستم ایمنی بدن.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,درمان نفروپاتی فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آن را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا مفید است که آنتی بیوتیک هاآن را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا مفید است که آنتی بیوتیک ها

"سلام، من در بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا بود. دکتر گفت که من تا به حال یک لوله زهکشی نسبتا باریک است. اما اگر من می خواهم به آن را تعمیر خودم، آنتی بیوتیک می تواند انجام شود؟ "

یک آنتی بیوتیک چیست؟

آنتی بیوتیک - ماده میکروبی، حیوان و یا منشاء گیاهی است که می تواند رشد میکروارگانیسم خاص سرکوب و یا باعث مرگ آنها میشود.

برخی از آنتی بیوتیک یک اثر مهاری قوی بر رشد و تکثیر باکتری و با خسارت نسبتا کمی می کند و سلول های میزبان آسیب نمی زند، و بنابراین به عنوان دارو مفید است.

و بیماران مصرف آنتی بیوتیک برای کنترل بیماری است؟ شما می توانید آنها را برای حل مشکلات استفاده کنید؟ در اینجا چند پیشنهاد از بیمارستان می باشد. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

نفروپاتی فشار خون بالا در دراز مدت بیماری های ثانویه فشار خون بالا است. این یک بیمار بسیار خطرناک است، چرا که آن را به طور جدی آسیب سیستم قلبی عروقی از فرد. در واقع، بسیاری از بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیوی) بیماران از بیماری های قلبی عروقی، بیماری کلیه و وجود دارد HPB درگذشت. در طول بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا ممکن است عفونت تاثیر می گذارد. بنابراین، در این مورد، آنها می توانند آنتی بیوتیک؟

این است که برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا توصیه نمی شود. برای کنترل التهاب hyperimmune، آنتی بیوتیک، سیستم ایمنی بدن بیمار، که منجر به بسیاری دیگر از مشکلات جدی را سرکوب کند.

چگونه ما با آن مقابله و کاهش درد بیمار است؟ بسته به شرایط بیمار، بیمارستان ما طول می کشد Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی. درمان نفروپاتی فشار خون چهار اثر قابل توجهی: گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. اثر سوم از این درمان این است که آن جلوگیری از تشکیل ترومبوز کمک می کند.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,آنتی بیوتیک ها ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا کمک ایجاد زندگی سالمبیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا کمک ایجاد زندگی سالم

در جامعه امروز، فشار خون بالا علت اصلی مرگ به تهدید سلامت بشر است. بنا به آمار، بیماران فشار خون بالا بالاتر از 10-20٪ تقریبا در هر کشوری در جهان بود. برای بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، فشار خون بالا یک مشکل بسیار پیچیده است. در واقع، بیشتر بیماران بیماری نارسایی کلیه قلبی و عروقی، بیماری کلیه و وجود دارد HPB درگذشت. برای آنها را به ایجاد یک زندگی سالم شما نیاز دارید. درمانگر آنلاین می تواند کمک به شما در یادگیری بیشتر در مورد شرایط خود را.

در این مورد، 3 نیم دقیقه، نیم ساعت 3 و سه فنجان آب وجود دارد.

1 و 3 نیم دقیقه

این به این معنی است که بیماران باید برای ماندن نیم دقیقه، زمانی که آنها در طول شب و یا در صبح از خواب بیدار نگه می دارد. علاوه بر این، در رختخواب دراز کشیده با یک دقیقه و نیم فوت حلق آویز در امتداد بستر. این روش می تواند توجه بیشتر به بیمار دریافت می کنند. به عنوان مثال، در درمانگاه، ترومبوز مغزی، سکته مغزی، و مرگ ناگهانی قلبی معمولا در شب رخ می دهد.

2، سه و نیم ساعت

این به این معنی که شما نیاز به حدود نیم ساعت در صبح، حدود نیم ساعت پیاده روی استراحت، پیاده روی به مدت نیم ساعت قبل از خواب. همه این را می وضعیت بیمار سهولت، و برای حفاظت از بقیه از سلامت خود.

3، 3 فنجان آب

این به این معنی است که از نوشیدن یک لیوان آب گرم قبل از رفتن به رختخواب، آن را به جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کند نازک خون است. علاوه بر این، اگر شما در وسط شب، و گاهی اوقات از خواب بیدار شدم، من نوشیدن یک لیوان آب هم خوب است برای شما. مهمتر از آن، نوشیدن یک لیوان آب هنگامی که شما در صبح، و همچنین برای جلوگیری از لخته شدن خون و تطهیر.

این سه راهنمایی، بیماران باید به یاد داشته باشید و با توجه به کاهش وضعیت آنها.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی هستند Osmotherapy می تواند به asya.yue@mail.ru پست الکترونیکی ما ارسال آنلاین، مشورت با یک دکتر یا ترک یک پیام ما!



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,زندگی سالم ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید بیماران مبتلا به نفریت مزمن باردارمی توانید بیماران مبتلا به نفریت مزمن باردار

گلومرولونفریت معمولا نفریت نامیده می شود، در حال حاضر بیماری بسیار شایع از کلیه ها، نفریت مربوط به التهاب کلیه که ممکن است یک یا هر دو کلیه را تحت تاثیر قرار. با این حال، مرحله حاد می تواند اختلال موقت، التهاب مزمن طور دائم می تواند بافت کلیه را مختل و منجر به جای زخم کلیه و ایجاد نارسایی کلیه می شود. نه تنها التهاب حاد، اما کنترل مزمن و درمان نشده و می تواند تهدید کننده زندگی است. گلومرولونفریت مزمن نفریت مزمن شایع است، اما هم یک نوع از آسیب کلیه شود.

می توانید بیماران مبتلا به نفریت مزمن باردار این است که بسته به حالت نفریت مزمن:

تحت شرایط عادی، شرایط بالینی از بهبود، بیمار می تواند به طور کامل باردار. اما باید آن را به معنی درون خود می شود، آن است که بیش از حد. برخی از بیماران یشم، مانند مخفی مزمن نفریت، نوع نرم بیماری کلیوی، آنها را تنها مقدار کمی از پروتئین، فشار خون بالا، اختلال عملکرد کلیه است، تحت نظارت دقیق از مراقبت های پزشکی به باردار شدن. پس از بارداری، باید توجه بیشتری به زندگی تهویه مطبوع پرداخت، مطمئن شوید که استراحت و خواب کافی است. باید یک رژیم غذایی مناسب، کاهش احتمال عفونت. برای گرم نگه داشتن، برای جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، توجه به تمیز کف لگن برای جلوگیری از رابطه جنسی.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,باردار شدن ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 5.9 نارسایی کلیوی می تواند کاهش دهمکراتینین 5.9 نارسایی کلیوی می تواند کاهش دهم؟

در واقع، سطوح بالای کراتینین را می توان به سطح نرمال کاهش می یابد، اما لازم به موقع و موثر درمان، و رژیم غذایی درست است، تا در این مورد، بیماران مبتلا به نارسایی مهم ترین چیز به درمان به موقع و موثر است. از قبل از درمان، بهتر اثر.

کراتینین 5.9 نارسایی کلیه می توان کاهش داد، چرا شما گفته شد که 5.9 نارسایی کلیوی کراتینین را می توان به سطح نرمال کاهش می یابد؟

در درمانگاه، کراتینین 5.9 3 بیماری کلیوی مرحله، درجه صدمه به کلیه ها در این مرحله خیلی جدی نیست. بنابراین، اگر در نظر گرفتن درمان سریع و موثر، این سلول ها کلیه ها آسیب دیده را می توان تعمیر (سلول های مرده را نمی توان ترمیم). پس از نوسازی سلول، عملکرد کلیه ها به تدریج بهبود می یابند، کلیه ممکن است به تدریج بهبود یافته، سطح کراتینین بالا نیز کاهش می یابد.

چه درمانی به درمان بیماران کمک به کاهش سطح کراتینین بالا؟

ما در حال حاضر می دانیم که کلید کاهش کراتینین بالا، تعمیر کلیه آن و بازگرداندن عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک روش نوآورانه از طب چینی است، یکی از بهترین درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای چهار توابع در ضد التهاب، ضد لخته، ضد لخته شدن، رگ های خونی را گسترش دهد. با تشکر از این چهار توابع، می تواند گردش خون را بهبود بخشد، سموم ها در خون می تواند بلافاصله حذف خواهند شد. مهمتر از آن، درمان می تواند محافظت از کلیه ها دیگر سالم و بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده. بنابراین، عملکرد کلیه ها می توان به تدریج بهبود یافته است، به طوری که یک سطح بالای کراتینین ممکن است کاهش یابد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث نارسایی کلیه، یبوست، و چگونه آن را درمانچه چیزی باعث نارسایی کلیه، یبوست، و چگونه آن را درمان؟

یبوست یکی از شایع ترین علائم نارسایی کلیه است یک نشانه ممکن است به دلیل مواد مخدر، محدودیت های رژیم غذایی و عدم ورزش و همچنین باعث نشانه ای از یبوست است. بعد از یبوست، دکتر شما دارو برای بیمار تجویز کند. دکتر دارو داد، آنها می توانند وضعیت بد در یک دوره بسیار کوتاه از زمان را کاهش دهند، اما می تواند مشکل را حل کند، این موضوع به طور مداوم وجود دارد.

چگونه به درمان یبوست، نارسایی کلیه؟ همانطور که در بالا ذکر شد، این ممکن است به دلایل مختلف باشد، بنابراین اگر ما برنامه های درمانی توسعه، ما نیاز به دانستن چه چیزی علت یبوست، پس از آن درمان مناسب را.

اینجا برخی از اقدامات به طور کلی در ارتباط با این وضعیت هستند، من امیدوارم، تا حدی، می تواند شما را کمک کند. اگر شما نیاز به محدود کردن مصرف خود را از آب، شما می توانید 250 گرم تازه -300g سبزیجات را، آنها باید یک فیبر در رژیم غذایی، که می تواند کمک از بین بردن یبوست. به برخی از داروهای که دکتر تجویز می شوند. اگر چه نه به طور کامل حل مشکل است، اما می تواند مشکل از یبوست تا حدی کاهش دهد. انجام برخی از حرکت، آن را نیز مفید است برای کاهش وضعیت خود را. اما بدون توجه به آنچه، شما باید به دکتر خود مراجعه جهت پیدا کردن بهترین راه برای حل این مشکل، اگر شما هر گونه اقدامات ممکن را وضعیت خود را همچنان رو به وخامت را ندارد.

در کوتاه مدت، اگر شما می خواهید برای درمان یبوست، یک کلید لازم برای درمان نارسایی کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه است. اگر می خواهید بیشتر بدانید،

و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,یبوست ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا شکست بیماران کلیوی همیشه خارش پوست، و مشکل در تنفس استچرا شکست بیماران کلیوی همیشه خارش پوست، و مشکل در تنفس است؟

چرا شکست بیماران کلیوی همیشه خارش پوست، و مشکل در تنفس است؟ در واقع، خارش، مشکلات تنفسی، علائم رایج این بیماری نارسایی کلیوی، نارسایی کلیه، بیماران به این علائم، اما چند می دانم چه چیزی باعث این نشانه ها. بعد، اجازه دهید با هم یاد بگیرند، من امیدوارم، کمک خواهد کرد که شما را به وضوح بیماری خود را درک کنید.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند نشانه ای از خارش پوست؟

با توجه به سطح بالای فسفر در خون است. کلیه های آسیب دیده نمی تواند به طور موثر فسفر، قوانین رژیم غذایی فسفر را حذف کنید. همچنین می تواند برای جلوگیری و یا متوقف کردن خارش پوست کمک کند.

پوست های خشک.

مرحله نهایی نارسایی کلیوی می تواند عرق و غدد چربی را تغییر دهید، آن را باعث می شود پوست خشک است. سموم و مواد زائد جمع آوری شده در بدن، و کلیه می تواند خون به طور موثر فیلتر نیست. به طوری که انباشت زباله و مواد سمی خواهد خارش پوست شود، به ویژه در پاها.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است نشانه ای از مشکلات تنفسی است؟

به علت تجمع زیادی از مایعات در بدن قادر به دریافت اکسیژن را از ریه است، که منجر به مشکل در تنفس. علاوه بر این، ظرفیت حمل اکسیژن خون، با توجه به فشار خون بالا، سموم بیش از حد در خون نیز ممکن است از فقدان اکسیژن، که منجر به مشکلات تنفسی می شود. علاوه بر این، علل دیگر نیز ممکن است شامل حالت خاص عاطفی (زنگ هشدار و حملات هراس)، و عوارض جانبی برخی داروها، بیماری های قلبی، فشار خون بالا، بلند مدت و غیره.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,خارش پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا باید یک ثبات بدون دیالیز حفظبیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا باید یک ثبات بدون دیالیز حفظ

چگونه به حفظ بیماران فشار خون بالا و پایدار بدون دیالیز؟ بیشتر بیماران فشار خون بالا. طوری که آنها را بازرسی معمول در زمان. و نظارت بر کلیه خود را، آن را بسیار ضروری است. این می تواند آنها با بیشترین سرعت ممکن کمک به جلوگیری از نقص عملکرد کلیه. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

نفروپاتی فشار خون بالا ناشی از بیماری های طولانی مدت فشار خون ثانویه. پروتئین های خون نشت خواهد شد و به سطوح بالاتری از فشار خون است. این می تواند در آسیب به سیستم فیلتراسیون کلیه ها، که منجر به یک دور باطل است. آسیب طولانی مدت بیماری کلیوی غیر قابل برگشت، نارسایی کلیه و شتاب شود.

برای بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، کنترل فشار خون بالا. سهولت فشار خون بالا، بیماری های کلیوی به طولانی شرایط زندگی خود بسیار مهم است. بلند مدت فشار خون بالا افزایش CVD (بیماری های قلبی عروقی)، همیشه به زندگی را تهدید می کند، خطر مرگ را افزایش می دهد.

در درمانگاه، مهارکننده های ACE و ARBs معمولا گرفته برای تنظیم فشار خون بیمار است. آنها می توانند سیستم عصبی، RAAS (- آنژیوتانسین - آلدوسترون سیستم رنین) تاثیر می گذارد و سیستم اندوتلین، و کاهش فشار خون بالا. سوال اصلی، مهارکننده های ACE و ARBs می توانید نقص عملکرد کلیه را درمان نیست.

علاوه بر این، دیالیز نیز می توانید استفاده برای تسهیل وضعیت بیماری خود را. به عنوان یک درمان جایگزین، می تواند آب اضافی، مواد سمی و محصولات زائد سوخت و ساز در خون، فشار خون بالا، کنترل و کاهش روشن است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ارائه می دهد بهترین انتخاب برای همه بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، و منجر به یک شیوه زندگی سالم به از شر دیالیز. این است که توسط نفوذ چین و پزشکی خارجی دارای عوارض جانبی کمتر شناخته شده است، حل و فصل کلیه بنیادین انسانی خود.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

در چه مرحله بهتر است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیکدر چه مرحله بهتر است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری مزمن کلیه به ارث برده است، یکی از والدین دچار از این بیماری، کودک به احتمال زیاد به ارث برده است. بنابراین، بیماری کلیه پلی کیستیک اشکال خانوادگی جدی و بسیار مضر بیماری کلیوی است. تحت شرایط عادی، کیست به تدریج افزایش و بیشتر با پیشرفت تبدیل شده است. با توجه به افزایش بار بر روی کیست های کلیه، که ممکن است در آسیب به کلیه ها می شود، و در نتیجه تشدید نارسایی کلیه، باعث بروز عوارضی شود، ساخت این بیماری را بدتر.

بنابراین، چگونه باید بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار ما، بهترین زمان را درمان کنیم؟

اندازه کیست های کلیوی، بیماری کلیه پلی کیستیک را به پنج دوره تقسیم می شوند، آنها عبارتند از:

گام اول: ظاهر بیماری کلیه پلی کیستیک، فاز دوم: رشد بیماری کلیه پلی کیستیک، مرحله سوم: تورم بیماری کلیه پلی کیستیک، مرحله چهارم: شکاف پلی کیستیک بیماری کلیه، مرحله پنجم: شکست نهایی کلیوی.

در دوره دوم، هنگامی که کیست رشد سریع تر، پزشکی به عنوان دوره رشد نامیده می شود. طب غربی می تواند این دوره درمان کند، او معتقد است که باید درمان شود، تنها درمان علامتی، مانند فشار خون بالا. اما طب چینی معتقد است که درمان باید در این دوره فعال باشد، برای استفاده از برخی داروهای موثر، به طوری که کیست دیگر رشد و یا کاهش نرخ رشد کیست، از آن دوره مهم برای بازماندن از رشد کیست های است که می تواند زندگی بیمار را طولانی تر است.

هنگامی که کیست رشد به درجه خاصی به نام دوره افزایش است. این مرحله خواهد شد بسیاری از علائم مانند درد، پروتئینوری، هماچوری، فشار خون بالا، و غیره، درمان در طول این دوره یک دوره حساس از درمان ترکیبی چینی و غربی است. طب غربی می تواند علائم این مشکل کنترل، طب سنتی چینی می تواند مایع کیستیک حذف به محافظت از عملکرد کلیه، تا که به افزایش بیماری کلیه پلی کیستیک یک مرحله دوره بحرانی پزشکی یکپارچه برای حفاظت از عملکرد کلیه است.

بنابراین، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله دوم و مرحله سوم بهترین است. در این مرحله، بیماران نیاز به دارو به موقع و موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,هماچوری ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پارگی کیست بیماری کلیه پلی کیستیکپارگی کیست بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری مزمن کلیه به ارث برده، آن اشکال خانوادگی بسیار جدی و مضر بیماری کلیوی است. تحت شرایط عادی، کیست تدریج افزایش می دهد و بیشتر با پیشرفت بیماری می شود. به طوری که کیست بزرگ می شود و بار بر روی کلیه را افزایش می دهد، افسردگی طولانی مدت بیماری کلیوی را بدتر کند. با توجه به اندازه بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک، ما به اشتراک گذاری به پنج مرحله، دوره چهارم یک دوره فاصله بیماری کلیه پلی کیستیک نامیده می شود.

در این مرحله، کیست تا حدی افزایش یافته بود، اگر کیست خیلی بزرگ است، کیست ممکن است پاره، و این زمان، اگر شما از تعدادی از نفوذ خارجی مانند استرس، اکستروژن، و غیره رنج می برند کیست همچنین می توانید پشت سر هم.

پس چه معایبی در حال شکستن کیست؟

پس از استراحت کیست عفونت جدی تر کلیه می شود و عفونت های دیگر غول پیکر، مانند عفونت های دستگاه ادراری، پریتونیت، و غیره. در مرحله دوم، هماچوری. هماچوری است علائم شایع پارگی کیست نامیده می شود. اما آن است که در طول مدت چند روز نیست، و ناپدید می شوند. اگر شما هماچوری آشکار است که نشان می دهد میزان پارگی کیست بسیار جدی است.

پس از استراحت کیست، چگونه باید درمان کنم؟

پس از استراحت کیست باید فورا به بیمارستان برای درمان، کنترل عفونت صورت گرفته است، برای جلوگیری از زوال سریع عملکرد کلیوی. ما باید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک اوایل برای جلوگیری از پارگی کیست.

بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی یک درمان خاص در بیمارستان ما، ماده فعال در مواد مخدر می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، سرعت بخشیدن به دیوار گردش خون میکرو عروقی، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است مایع کیستیک تماس جریان خواهد به بازگشت به خون است، خواهد شد حذف از بدن با سوخت و ساز بدن گردش خون. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود. مهم نیست که چقدر قلم مو، که در آن قلم مو، به عنوان بزرگ به میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی می تواند استفاده شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,میکرو چینی پزشکی,پارگی کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به طور کلی، ما باید از بروز بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری ازبه طور کلی، ما باید از بروز بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری از

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی شایع است، کیست همچنان رشد خواهند کرد، بیمار سخت تر خواهد بود. کیست که بیشتر و بیشتر و بیشتر بالا، کلیه فشار و منجر به ایسکمی کلیوی و هیپوکسی و کاهش عملکرد کلیه. کاهش در عملکرد کلیه به ناچار به کراتینین بالا منجر خواهد شد. اگر به سرعت درمان نشود، پس از آن همچنان رشد خواهند کرد، و باعث نارسایی کلیه است. بیماری کلیه پلی کیستیک، و آوردن بسیاری از عوارض، مانند کمر درد، فشار خون بالا، هماچوری و غیره.

درمان زودرس می تواند جلوگیری از بدتر شدن بیماری، پیشگیری از بروز علائم آن ظاهر می شود. پس از آن، علاوه بر درمان، بیماران در حالت عادی به جلوگیری از آن؟

1. جلوگیری از عفونت:

هنگامی که یک بیمار آلوده است، وجود خواهد داشت تعداد زیادی از ویروس در خون، می تواند واکنش ایمنی در کلیه ها می شود، باعث تحریک ترشح مایع کیست و افزایش کیست. مانند بیماری کلیه پلی کیستیک در زمانی که بیمار گرفتن سرد، وضعیت بیمار را بدتر خواهد شد. به عنوان بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید با توجه به جلوگیری از سرماخوردگی و عفونت های دیگر، و همچنین به عنوان یک قاعده، به انجام ورزش مناسب به منظور افزایش ایمنی بدن است.

2. تغییر در عادات غذا خوردن

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با یک رژیم غذایی مناسب، برای نظارت بر پیشرفت از تشدید نارسایی کلیه بسیار مهم است. استفاده از نمک کم هر روز 2-3 گرم نمک در رژیم غذایی مناسب است، نه تنها یک رژیم غذایی پتاسیم غذا خوردن، فسفر، باید پروتئین کمتر غذا خوردن، کم چربی،

غذاهایی که دارای گیاهان غنی از ویتامین و رژیم غذایی فیبر خام بخورید، بنابراین می تواند به طور موثر جلوگیری از بدتر شدن این بیماری است.

3. کنترل فشار خون

بیشتر بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به نظر می رسد فشار خون بالا، زمانی که در مقابل اختلال عملکرد کلیوی، فشار خون بالا، سرعت بخشیدن به آسیب کلیوی، در حالی که فشار خون بالا است در قلب، مغز و آسیب عروقی، فشار خون بالا را به بیماری را بدتر و همچنین کنترل خوبی از فشار خون به تاخیر انداختن سرعت بدتر شدن عملکرد کلیه، مهم برای جلوگیری از عوارض بسیار مهم است.

این برای جلوگیری از، من امیدوارم که به شما کمک کند، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,عفونت ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()