نوشته شده توسط : rshaole

سندرم نفروتیک می تواند دریا سمت راست خیار خوردنما می دانیم که ارزش غذایی بالا خیار دریایی، کلسترول کم، غذاهای معمولی که با پروتئین بالا، کم چربی، کم کلسترول می باشد. گوشت مناقصه، هضم آسان است، پس از آن بسیار مناسب برای افراد مسن و کودکان، و همچنین به عنوان ضعف جسمی از مصرف انسان است. کارشناسان بیمارستان کلیه نفروتیک، بیماران به حال سندرم نفروتیک می تواند خیار خوردن، اما در اعتدال است.

1. مصرف ضعیف، کمبود خون، سوء تغذیه، بیماری، ضعف پس از زایمان از مصرف انسان. نارسایی کلیه، ناتوانی جنسی، احتلام، تکرر ادرار مصرف انسان. فشار خون بالا، چربی خون، بیماری عروق کرونر قلب، تصلب شرایین مصرف انسان. بیماران مبتلا به سرطان و پرتو درمانی، شیمی درمانی بعد از عمل جراحی به خوردن. هپاتیت، بیماری های کلیوی، دیابت. راحتی از افراد مبتلا به هموفیلی و خونریزی مصرف. افراد مسن و ناتوان خوراکی.

2. مبتلا به اسهال حاد، اسهال خونی، سرماخوردگی، خلط، خونریزی مدفوع در بیماران مبتلا به آسم و به عنوان رکود و بلوک رطوبت نمی تواند خورده شود.

لازم به ذکر است که خیار دریایی غذا متقابلا منحصر به فرد: نه با شیرین بیان خیار دریایی، سرکه همراه با غذا. به طور کامل بیماران کلیوی ممکن است، پروتئین ذخیره تمایل به برق مورد نیاز طبیعی، بالغ پستها در طول روز به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن 0.8-1.0 انتخاب ارزش غذایی بالا از پروتئین مانند تخم مرغ، محصولات لبنی، گوشت و و غیره، به منظور خسارات در ادرار را جبران و جلوگیری از ادم و برای درمان کم خونی. پس از باز کردن با خیار تاول دریا خشک همچنین می توانید به فرنی پخت و پز بسیار خوب بریده می شود.

مردم معمولا خوردن مهم است، بلکه نیاز به توسعه عادات خوب غذایی، بنابراین به عنوان برای اطمینان از سلامت خوب است، به طوری سالم غذا خوردن!



:: برچسب‌ها: تغذیه,خیار ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی برای بازگرداندن نارسایی کلیهمواد مخدر و دستگاه درمانی نارسایی کلیه مهم برای تنظیم رژیم غذایی است نیز بسیار مهم است. تا زمانی که بیماران دچار شیوه زندگی خوب، رژیم غذایی مناسب، شما می توانید یک بدن سالم و یک روش زندگی سالم داشته باشد.

در مرحله اول، میزان آب آشامیدنی

چقدر آب مورد نیاز است را به تنظیم مناسب مطابق با شرایط خاص بیمار است. اگر الیگوری، ادم، فشار خون بالا، نارسایی قلبی، و غیره، باید به شدت مصرف آب کنترل می شود. بیماران دیالیز نیاز به نظارت بر آب، تا که به موجب بسیاری از تجمع مایع طبیعی، افزایش ادم، نارسایی قلبی، و یا مسمومیت آب نیست.

در مرحله دوم، یک رژیم غذایی غنی از ویتامین

نارسایی کلیوی اغلب تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، بی اشتهایی و دیگر علائم گوارشی و کنترل رژیم غذایی. کاهش مصرف غذا، مصرف ناکافی و افزایش کاتابولیسم نیز بخشی از فرایند دیالیز از دست داد. ویتامین بیمار کافی نیست، به خصوص محلول در آب ویتامین B و ویتامین C، اسید فولیک، و غیره، باید مطابق با اضافه کنید. بنابراین، بیماران باید مواد غنی تر حاوی این میوه ها و سبزیجات تازه بخورند. یا دادن قرص خوراکی.

ثالثا، رژیم غذایی کم چرب

کلسترول خون بالا یکی از انگیزه هایی برای ترویج پیشرفت نارسایی کلیه است. اگر چه درمان دارویی، تنظیم مواد غذایی مهم است. غنی از اسیدهای چرب اشباع به کاهش مصرف غذا، افزایش مصرف اسیدهای چرب اشباع نشده.

سعی کنید برای غذا خوردن نیست و یا خوردن مواد زائد حیوانی کمتر است. شما می توانید در فیبر محلول مانند جو، گندم سیاه، سبوس برنج و غیره در غنی خوردن،.

رابعا، مکمل های معدنی مربوطه

بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بیشتر یا کمتر از عدم تعادل الکترولیت، مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر بالا بود. در این روند از تغذیه، شما باید تنظیمات مناسب بر اساس نتایج حاصل از یک آزمایش خون می شود. ادم، فشار خون بالا، الیگوری بیماران را به رژیم غذایی کم نمک، شما باید فسفر کم استفاده کنید. بیماران دیالیز در معرض آلومینیوم بالا، مصرف بیش از حد از آلومینیوم (به عنوان مثال، آنتی اسیدها، هیدروکسید آلومینیوم) ممکن است در سمیت آلومینیوم نتیجه باید محدود باشد.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی برای بازگرداندن,نارسایی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان کیست های کلیوی شش نسخهچین تا به بسیاری از داروهای خانگی برای درمان کیست های کلیوی، کیست های کلیوی به منظور کمک به بیماران درمان بهتر، ما جزئیات:

1. آب مصرف: انواع بیماری کلیوی به دلایل مختلف، متفاوت البته، درمان همان است. هنگامی که یک شکست نور کلیه با توجه به عملکرد کلیه، کاهش تمرکز، متابولیت نیاز رطوبت به کلیه، به طوری که اگر هیچ ادم، بیماری کلیوی، نارسایی قلبی، فشار خون بالا، بدون محدودیت آب کورکورانه وجود دارد.

2. توجه داشته باشید که خوردن کلاس شور (از جمله ترشی)، کلاس تند (از جمله فلفل، شراب، میگو، خرچنگ، و غیره) را نمی خورند، خوردن آلوده نیست (از جمله خراب، مانده، و غیره و غیره)، خوردن کباب کردن، و ظاهر نارسایی کلیه یا اورمی نیز باید توجه به خوردن لوبیا و محصولات خود را محدود غذاهای پروتئین با منشاء جانوری، غذاهای چرب، و غیره.

3. توجه به استراحت و اجتناب از فعالیت شدید جسمی و تروما شکم، کلیه، افزایش واضح تر زمانی که آن را مناسب است به جای تسمه کمربند به منظور اجتناب از شکستن از کیست. معمولا شش ماه نمودار زمان (از جمله فشار خون، ادرار، عملکرد کلیه). اجتناب از همه داروهای نفروتوکسیک.

4. مصرف نمک: کنترل نمک، بسته به درجه عملکرد کلیوی بیمار و ایجاد تنظیمات، تمام بیماران را با نمک نارسایی مزمن کلیه، باید به شدت محدود شود.

5. آیا گرفتگی جزئی نیست، غلات کامل، میوه و سبزیجات تازه، گاو، گوسفند، گوشت خوک، تخم مرغ، شیر، ماهی، و غیره باید از خوردن.

6. کیست های کلیوی در بیماران مبتلا به پروتئین با کیفیت بالا باید غذاهای غنی از توجه فیبر، بالا سلولز و افزودنی های مواد غذایی کم چرب، شکر تغذیه صحیح خوردن.

آبسه کلیه به علت بیماری های التهابی مانند تشکیل کیست چرکی. معمولا در Piura، تب بدن، لرز، ضعف، و سایر علایم شدید. فرض کنید که شما در اوایل درمان می شود.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: کیست کلیه,مقررات ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علایم اولیه نارسایی کلیهعلایم اولیه نارسایی کلیه بسیاری، اگر نه کنترل و درمان به موقع، او به زودی به اورمی تبدیل شده است، کلیه ها به تدریج از دست دادن عملکرد تبدیل به یک بار بر روی بدن است.

نارسایی کلیوی است پس از آسیب کلیه، عملکرد کلیوی کاهش عملکرد، علایم اولیه نارسایی کلیه اغلب احساس ضعف، به دلیل انباشت مداوم از سموم و مواد زائد در بدن، بیمار ممکن است احساس ناراحتی. علائم: تهوع، استفراغ، شب خواب، از دست دادن اشتها، خارش، و خستگی. برخی از بیماران خواهد بود علایم اولیه ادم، نارسایی کلیه. از آنجا که از نارسایی کلیه، بدن انسان می تواند به اندازه کافی سلول های قرمز خون مورد نیاز برای تولید هورمون ها، که منجر به کم خونی را تولید نمی کند. کم خونی اغلب احساس سرما و خستگی.

علاوه بر این، دیگر علایم اولیه نارسایی کلیه، مانند هماچوری (قهوه ای خون یا قرمز)، فشار خون بالا، یک ادرار حباب وجود دارد، اسهال، تشنگی بیش از حد، بی خوابی یا خواب آلودگی وجود دارد، کاهش میل جنسی. باید توجه بیشتری پرداخت. در نارسایی اولیه کلیوی، علائم بالینی معمولا بسیار آشکار نیست و در هماچوری، فشار خون بالا و سایر علایم باید به بیمارستان، تشخیص زودرس و درمان به پیشگیری از نارسایی کلیه.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی,علامت ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علت شایع کیست های کلیویپس از سالها تجربه بالینی و پژوهش، ما هشت دلایل زیر خلاصه به علت کیست های کلیوی:

1. دیسپلازی: دیسپلازی مادرزادی و یا دیسپلازی به دست آورد می تواند بیماری های مختلف می شود.

2. جهش های ژنتیکی: بیماری کلیه پلی کیستیک در اکثر موارد در رحم رخ می دهد، بنابراین زنان باردار در دوران بارداری یک محیط سالم نیاز دارید.

3. عفونت: عفونت با گردش خون در رشد کیست های کلیوی و افزایش خدمات همراه، بنابراین ما باید برای جلوگیری از بیماری های عفونی مانند عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، عفونت های دستگاه ادراری، عفونت های دستگاه گوارش، آسیب و عفونت.

4. سموم ما استفاده از برخی مواد شیمیایی، اشعه، آلودگی، و برخی داروها می تواند سلول های کیست فعالیت سمیت کلیوی شود.

5. رژیم غذایی: یک رژیم غذایی سالم برای مهار رشد کیست نقش کلیدی ایفا می کند.

6. تعادل بین کار و مطالعه: بلند مدت کار روانی یا جسمی می تواند سبب خستگی شود، موثر بر متابولیسم طبیعی، کاهش ایمنی.

7. حالت: آزمایش نشان داد که خلق و خوی از سیستم عصبی نقش مهمی ایفا می کند، تغییر کیست انسان عصبی هومورال کلیه اثر می گذارد.

8. بارداری: در طول دوران بارداری، زنان بسیار مستعد ابتلا به فشار خون بالا هستند، می توانند به آسیب کلیوی منجر شود، به ویژه در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دانش کیست های کلیوی، شما می توانید دکتر ما تماس بگیرید، و یا ارسال ایمیل به hospitalkidney@yandex.ru، لطفا با ما در اسرع وقت تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,کیست های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

انواع متداول نارسایی کلیهنارسایی کلیوی اشاره به نارسایی کلیه است، به مزمن و حاد تقسیم شده است. هنگامی که کشف کرد که کلیه خود را ناراحت کننده، لازم است تا رفتن به بیمارستان به بررسی می شود. بنابراین، ما باید باید در مورد شایعترین نوع نارسایی کلیه می دانند.

در مرحله اول، فشار نوع نارسایی کلیه

نارسایی کلیوی با توجه به کلیه شدید فشار در داخل و تشکیل، ما نوع فشار از نارسایی کلیه تماس بگیرید. علت آن و البته بالینی نارسایی کلیوی بسیار پیچیده است. این نوع بالینی شایع و مهم است.

دوم، نوع شوک نارسایی کلیه

نارسایی کلیوی ناشی از شوک بسیاری از دلایل ناشی از دلیل ما شوک و نارسایی کلیه تماس بگیرید. یک علت شایع خونریزی، آب و عدم تعادل الکترولیت، قلبی و نارسایی عروقی.

ثالثا، نوع نارسایی کلیه عفونت

ویروس ها، باکتری ها ناشی از نارسایی کلیه، ما به نام شکست عفونی کلیوی. نارسایی حاد کلیه در عفونت های ویروسی عمدتا از پنومونی ویروسی، آنسفالیت، هپاتیت و بیماری همه گیر تب هموراژیک رخ می دهد.

رابعا، نارسایی کلیوی همولیتیک

انتقال خون مناسب است به از دست دادن مقدار زیادی خون قدیمی نیست، همولیز مکانیکی ممکن است توسط نارسایی حاد کلیه پیچیده است. اصل اساسی این است که بروز انعقاد داخل.

توسعه درمان های سنتی نفروپاتی طب چینی برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به ارمغان آورد امید. چینی درمان طب سنتی از بیماری های کلیوی (طب چینی، گرفته شده به صورت خوراکی، دارو Maikan، حمام پا، طب میکرو چینی)، با استفاده از تمایز سندرم، می تواند نارسایی حاد و مزمن کلیوی اثر درمانی خوبی است.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی,انواع ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های نارسایی کلیهعلائم نارسایی کلیوی - نارسایی کلیوی را می توان به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم، یک بیماری شایع از کلیه ها باشد. نارسایی کلیوی خطر وجود دارد که در پایان توسعه نتایج مزمن کلیه است. بنابراین، آنچه علائم نارسایی کلیه هستند؟ این چیست؟

نشانه های نارسایی حاد کلیه:

بروز نارسایی حاد کلیه به سرعت، برای اولین بار در یک کاهش شدید در میزان ادرار ظاهر شد در روز، کمتر از 400 میلی لیتر از ادرار، پس از تورم متوالی، تهوع، استفراغ، ضعف، فلج عضلات، آریتمی، تنگی نفس و یا فشار خون تغییرات. وقتی کلیه ها مهم ترین مشکلات این بدن هستند و دیگر ارگان های تحت تاثیر قرار به درستی کار، نتایج منجر به نارسایی تنفسی، قلبی و نارسایی عروقی، نارسایی کبدی، خونریزی گوارشی و سایر عوارض جدی است.

کاهش طول ادرار متفاوت است، مدت زمان بدتر پیش آگهی معمولا 1 تا 2 هفته دیگر. سپس شروع به افزایش ادرار می تواند 1000 میلی لیتر در روز برسد. افزایش خروجی ادرار از شماره 1 تا 3 هفته پس از شروع عملکرد کلیه به تدریج به حالت عادی باز می گردد، بیمار احساس راحتی زیادی که به این بیماری شروع به بهبود می یابند. از 3 تا 12 ماه پس از بازگشت از کلیه طبیعی است، اما اگر درمان نشود می تواند به نارسایی مزمن کلیه ایجاد می شود. >>>> کودکان شب ادراری مراقب باشید از نارسایی کلیه.

علائم نارسایی مزمن کلیه:

علایم اولیه نارسایی مزمن کلیه هستند آشکار نیست، و تنها زمانی که کلیه ها به اندازه کافی برای حفظ حتی تمام وقت آن را برای بدن طول می کشد به نظر می رسد اورمی بهره وری نیست. ارومیه در همه سیستم های بدن چند، دستگاه تنفسی، سیستم قلبی عروقی، سیستم عصبی، دستگاه گوارش، و غیره، ممکن است درگیر درگیر، اما علائم پیچیده تر هستند.

اولین بیماران اورمیک احساس ناراحت کننده، آنها نمی خواهند به غذا خوردن، مشکلات معده و تهوع، استفراغ، زخم دهان، بوی ادرار در دهان او، و حتی خونریزی از دستگاه گوارش بود. ظهور تدریجی کم خونی قابل توجهی، و بیشتر در معرض ابتلا به خونریزی، مانند خونریزی بینی، دندان ها، خونریزی، مدفوع سیاه و سفید، و غیره با پیشرفت بیماری، بیمار احساس می کند خسته، بی تفاوت، سرگیجه، سردرد، از دست دادن حافظه، بی حسی، خارش و دیگر پوست، بلکه در بیماران مبتلا به خواب آلودگی پیشرفته، تحریک پذیری، تشنج، اغما و علائم دیگر.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: علامت,نارسایی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیکبیماری کلیه پلی کیستیک - یک بیماری ارثی. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب از فشار خون بالا (فشار خون بالا) در سال 30 رنج می برند، کراتینین در خون در سال 40 افزایش یافته است، نارسایی کلیوی، در سال 50. بیماران در سال 20، آن را دشوار است به اطلاع می کلیه پلی کیستیک از خود. شیوه زندگی بد بدتر رشد کیست. و به این ترتیب یک شیوه زندگی سالم مورد نیاز است برای کنترل علائم و به سرکوب رشد کیست.

بیماری کلیه پلی کیستیک در ذهن بسیاری از کیست با مایع بی اثر در کلیه ها. این کیست در کلیه حال تبدیل شدن بیشتر و افزایش بیشتر و کلیه، کیست بزرگ و حتی تغییر ساختار عملکرد کلیه و povrezhdyayut کلیه. هنگامی که سلول ها و بافت از کلیه های آسیب دیده، بیماران ممکن است از نارسایی مزمن کلیه رنج می برند.

مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند به بهبود گردش خون، ارائه مواد مغذی و اکسیژن لازم، به افزایش نفوذپذیری سلول های پوشش مایع کیستیک ترشح سرکوب kistnyh، که باعث کاهش کیست در کلیه از ریشه.

مقسوم علیههای ان موثر در طب از گیاهان چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون، سلول های آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، روش ما درمان می تواند در پیشگیری یا درمان بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر شما سوالی در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک، سپس به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه علائم گلومرولونفریت مزمن اوایلنفریت مزمن به معنی گلومرول التهابی. در جریان خون کلیه های ما زمانی که آنها از طریق زباله گلومرول، سموم و دیگر مواد مضر فیلتر و حذف آنها را از بدن و خون در همان زمان حفظ مواد مغذی در بدن است. با این حال، زمانی که یک واکنش التهابی در غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی و nakaplyayutsya آسیب دیده زباله و مواد مضر در خون و مواد مغذی مانند نشت پروتئین رخ می دهد.

ممکن است انواع علائم در مراحل اولیه گلومرولونفریت مزمن وجود دارد، و برخی از علائم است به راحتی در دسترس نیست، و برخی از آشکار برای دیدن هستند. چندین علائم رایج این بیماری است که اکثر بیماران مبتلا به نفریت مزمن ممکن است وجود دارد.

ورم

هنگامی که مردم گلومرولونفریت مزمن، کلیه خود را می تواند آسیب دیده و کلیه می تواند یک کار خوب به طور معمول نمی کنند. بنابراین، کلیه ها می تواند مایع اضافی در خون نشت نیست و از دست دادن عملکرد حفظ تعادل الکترولیتی، منجر به احتباس آب و تجمع سدیم. سخنرانی تورم آشکار در پاها، مچ پا و پلک.

هماچوری به یا ادرار خونی

ادرار خونی علائم شایع در بیماران مبتلا به نفریت مزمن به علت گلومرول آسیب دیده و نقص عملکرد کلیه است. هماچوری ناخالص و هماچوری میکروسکوپی: به عنوان یک قاعده، هماچوری را می توان به 2 نوع تقسیم شده است. هماچوری ناخالص را می توان با چشم غیر مسلح و رنگ به رنگ چای ادرار، نارنجی تیره و یا قرمز دیده می شود. برخی از بیماران ممکن است یک جریان ترومبوز و یا خون در ادرار داشته باشد. هماچوری میکروسکوپی را می توان تنها در زیر میکروسکوپ دیده می شود.

در همان زمان در زندگی روزمره در بیماران مبتلا به گلومرولونفریت مزمن باید توجه زیادی به استراحت کافی، تجزیه و تحلیل پزشکی به طور منظم، فشار خون کنترل و عفونت.

اگر شما سوالی در مورد این بیماری، شما می توانید با ما ایمیل به ایمیل hospitaikidney@yandex.ru ارسال، و ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد. روز خوبی داشته باشید!



:: برچسب‌ها: درمان نفریت مزمن,نفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتیدر طول درمان، نه تنها طب غربی و مواد مخدر، بلکه طب چینی و داروها استفاده می کنید، هنوز هم از طریق روش های زیر برای دریافت effket پزشکی:

1) تاخیر خون شاهرگ چرا شما نیاز به گسترش است یک رگ خونی؟ از آنجا که یک بار در مویرگ های گلومرولی به نظر می رسد رسوب کمپلکسهای ایمنی، آن را حتما به ایسکمی و هیپوکسی سلولهای مختلف در مویرگی است. هدف از تاخیر خون شاهرگ - بهبود وضعیت خون در sistetah خون در کلیه، آرام ایسکمی وضعیت و هیپوکسی ذاتی در سلول های کلیه، ارائه یک محیط خوب برای تعمیر بیشتر از سلول های اندوتلیال، سلول های اپی تلیالی و سلول های مزانتر.

2) ضد التهابی: چه-ثابت-التهاب؟ که معنای ساده است، برای کاهش نفوذ سلول های التهابی، تسهیل بیشتر آسیب ذاتی در سلول های گلومرولی.

3) ضرب ضد انعقاد از سلول های التهابی در خون تا حد معینی افزایش می دهد ویسکوزیته خون، و آن را ترویج تشکیل microthrombi در گلومرول مویرگی. استفاده از داروهای ضد انعقاد به منظور کاهش فشار ترومبوس، آماده کردن زمینه برای تعمیر سلول های ذاتی.

4) از بین رفتن: که ضرب سلول های التهابی در مویرگی و mikrotrombov در یک رگ خونی، رسوب کمپلکسهای ایمنی، خواهد تجمع رسوب در سلول های اندوتلیال، سلول های اپی تلیالی و سلول های مزانتر و افزایش در استروما خارج حمایت می کنند. برای این کار، شما باید دارو مناسب برای خلاص رسوب و استروما خارج دفع آنها را در ادرار استفاده کنید، و.

بر اساس استفاده از داروهای vyshesleduyuschih، طب چینی و غربی باید prekrastno متحد و بهترین گزینه درمانی نشان می دهد. بنابراین ما می توانیم به اثر مورد نظر دست یابد. با تشکر از استفاده منطقی از چهار درمان vyshesleduyuschih غشای پایه مویرگ های گلومرولی به طور کامل ترمیم، و narmalno عملکرد فیزیولوژیکی که همچنین ترمیم می شود و عملکرد سلولهای اپیتلیال barerskaya. پس از استقرار این توابع، simpotmy بالینی به عنوان آلبومین، ناپدید می شوند.



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 | نظرات ()