نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کنترل پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیویمدیریت موثر توسعه پروتئینوری برای نارسایی مزمن کلیه و پیش بینی کمک را کاهش می دهد. با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به nedostatochnosyu مزمن کلیه از نحوه مدیریت پروتئینوری آگاه نیست

پروتئینوری سرعت بخشیدن به نارسایی مزمن کلیه

پروتئینوری طبیعی برای علائم بیماری کلیوی، و بیش از حد پروتئین بانک فدرال در خون نیست. کلیه درگیر در تصفیه خون، که در طی آن زباله است مرخص شده و ذخیره شده مواد غذایی است. کلیه فیلتراسیون گلومرولی از طریق تابع فیلتر غشایی انجام شده است، اما این غشاء آسیب پروتئین اضافی postupet در اشکال ادرار و پروتئینوری.

پروتئینوری یکی از علائم برای povrazhdeniya کلیه است. با این حال، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به نظر می رسد پروتئینوری. اگر به موقع و موثر کنترل نیست، بیشتر و بیشتر پروتئین خواهد نشت و آسیب کلیه ها بیشتر و جدی تر تبدیل خواهد شد. بنابراین، اگر چه پروتئین به علت آسیب دیده غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی رخ می دهد، به نوبه خود، شتاب پیشرفت بیماری.

چگونه برای مدیریت پروتئین برای نارسایی مزمن کلیه؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ها به طور موثر درمان پروتئینوری، بنابراین مواد غذایی و درمان مورد نیاز است مورد نیاز است.

وعده های غذایی: مصرف پروتئین ممکن است naguzku کلیه در نتیجه افزایش منجر به ضرر و زیان های جدید در کلیه ها، و بیماران مبتلا به neobhdimo مزمن نارسایی کلیوی از مصرف پروتئین آلی. اما برای بدن ما به پروتئین نیاز دارند، و بیماران می توانند برخی از پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند تقاضای فیزیکی ما را برآورده و در نتیجه تولید زباله کمتر مصرف می کند. در زندگی روزمره ما، پروتئین با کیفیت بالا در گوشت بدون چربی، ماهی، سفیده تخم مرغ و شیر یافت می شود.

درمان: نارسایی مزمن کلیه، نشت پروتئین در ادرار به دلیل غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، به طوری که بازسازی غشاء فیلتر آسیب دیده با داروها، به عنوان طب چینی مهم است. در حالی که آسیب کلیه تعمیر، پروتئین نشت و پروتئینوری تحت کنترل آورده موثر متوقف می شود.



:: برچسب‌ها: CKD,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کلیه پاک با خیال راحت و به طور موثرسالم خون کلیه ها فیلتر برای دیدار با زباله و سموم. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کاهش ظرفیت فیلتر کردن. در این مورد، مواد اضافی مضر در خون و در کلیه تجمع می یابد و باعث مشکلات مختلف، از جمله مشکلات گوارشی، مشکلات عصبی و مشکلات دستگاه گوارش. و به این ترتیب پاک کردن خون و کلیه ها - آن بسیار مهم است برای جلوگیری از شرایط خطرناک و دشوار و گسترش زندگی بیماران. خوب، چگونه به طور موثر و با خیال راحت تمیز کردن کلیه ها؟

1 نوشیدن آب بیشتر:

برای پشتیبانی از کلیه نرمال funktsirovanie، شما نیاز به آب بیشتری بنوشید، خوردن میوه و سبزیجات تازه با محتوای بالای مایع است. و به این ترتیب برخی از زباله را می توان از کلیه ها به ادرار حذف شده است. البته، اگر تورم وجود دارد، لازم است به شدت محدود کردن استفاده از مایع است.

2، ترک نوشیدن و سیگار کشیدن:

مشروبات الکلی و سیگار کشیدن اثرات بسیار مضر بر روی کلیه و می تواند عوارض شدید ادامه می دهند.

3، گیاهان چینی:

برخی از گیاهان چینی دارای خواص مدر و پاک کلیه کمک می کند. برخی از گیاهان حاوی مواد مغذی گیاهی غنی و کمک به تقویت و پاک کلیه. به عنوان مثال، تمشک، ریشه باباآدم، قاصدک، گل خطمی، گزنه، جعفری و سیاه دانه، برگ bearberry.

4، هستند سیر وجود دارد:

سیر ترویج تولید ادرار و کمک می کند تا پاک کلیه. البته شما می توانید علاوه بر سیر priyant.

5، انما:

Klizma- یکی از روش های درمان ما بر اساس طب چینی است. انما کمک می کند تا در از بین بردن مواد مضر داخلی.

در اینجا برخی از روش های طبیعی برای تمیز کردن کلیه ها می باشد. لازم به ذکر است، مهمتر از همه، آن است که برای تعمیر و بازیابی عملکرد کلیه.

اگر شما هر گونه سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه,طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا می توانم بیماران باردار در دیالیز من باشد؟زنان مبتلا به بیماری های کلیوی تحت دیالیز دیگر نمی تواند باردار بود؟ این که آیا آنها خواهد به هنگام تولد به کودکان سالم را؟ توصیه باردار که آیا در طول برنامه از دیالیز؟

معمولا باردار می کند بیماران تحت دیالیز توصیه نمی شود، زیرا حاملگی در نظر گرفته در معرض خطر.

کلیه های سالم ما کار در تمام طول روز، و دیالیز به عنوان یک کلیه مصنوعی، تنها خون گرفته شده از زباله و مواد سمی تنها 12-15 ساعت در هفته و یا حتی کمتر تمیز می کند. به خصوص دیالیز تنها جایگزین تابع خصوصی کلیه. و به این ترتیب در حالی که مصرف دیالیز، آنها هنوز هم از غلظت بالایی از مواد سمی مختلف رنج می برند. حضور سموم و metabolists مختلف می تواند آسیب جنین شود.

در طول دوران بارداری، کلیه های سالم در حال کار بیش از هر زمان دیگری برای حفظ خون پاک، زیرا در دوران بارداری metabolists بیشتری تولید و باید توسط کلیه حذف شده است. به خصوص گردش خون نیز در دوران بارداری افزایش می دهد. به طور خلاصه، در دوران بارداری زباله و سموم بیشتری از بدن خارج شده است. در زنان مبتلا به دیالیز کلیه تقریبا کار نمی کنند و بنابراین حاملگی بسیار دشوار.

به طور خلاصه، توصیه نمی بیماران زن در دیالیز یک کودک.

اکثر vazhnoe- است تعمیر و بازسازی سلول های کلیه و بافت آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه است. دیالیز کمک می کند تا برای حذف مواد زائد و سموم و جلوگیری از شرایط نا امن و طولانی امید به زندگی.

و بنابراین ما به شما توصیه می به درمان موثر جدید ما را امتحان کنید: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. این نتایج بزرگ در بهبود عملکرد کلیه را.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بارداری,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بادام با CKD اگر بیماران مفید است؟بیمار در '64 و او تنها 9 درصد از عملکرد کلیه، افزایش کراتینین از 4.16 میلی گرم / دسی لیتر. بادام آب خیس مفید باشد اگر کلیه؟

بادام به ارمغان می آورد مزایای بسیاری به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. بادام، مانند گردو، بادام زمینی و دیگر آجیل حاوی چربی که سطح پایین HDL کلسترول را کاهش می دهد به کاهش خطر ابتلا به عوارض قلبی و عروقی اشباع شده. علاوه بر این، بادام شامل منیزیم و ویتامین B6، کمک می کند که کاهش میزان اگزالات در ادرار، و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه.

بادام نیز نقش در تنظیم سطح فشار خون و قند خون بازی. فشار خون بالا و دلایل اصلی diabet- باعث CKD (بیماری مزمن کلیه). اگر چه بیماری های کلیوی با فشار خون بالا و قند خون بالا، بیماری های کلیوی در مرحله ترمینال باعث همچنین باعث می شود فشار خون بالا، متابولیسم پروتئین ها، چربی و قند در خون می شود. سالمندان مبتلا به بیماری های کلیوی اغلب از اختلالات گوارشی، و اختلالات گوارشی مانند یبوست، اسهال و غیره رنج می برند بادام می تواند یبوست را کاهش دهد.

Mindali- محصولات با محتوای بالای پروتئین هستند و آنها یک منبع مهم پروتئین با کیفیت بالا می باشد. اگر چه بیماران باید پروتئین با کیفیت بالا برای تعمیر و ساخت بافت، اما نوشیدن بیش از حد پروتئین قرار می دهد فشار بر روی کلیه ها و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری و بدتر این بیماری است. علاوه بر این، بادام شامل فسفر بالا، و در نتیجه لازم است به محدود کردن استفاده از بادام. به دولت مادر خود را، شما باید افزایش کراتینین و بقیه عملکرد کلیوی 9٪ به راحتی عدم تعادل الکترولیت رخ می دهد، و آن است بنابراین مهم برای نظارت بر سطح الکترولیت در خون و به برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی او.

خب من باید بگویم که بادام، رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند وضعیت خود را بهبود نمی بخشد. بقیه کلیه عملکرد 9٪ نشان داد که آن را در حال حاضر در مرحله پایانی بیماری مزمن کلیه، و سپس شما نیاز به درمان پزشکی موثر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و طول عمر.



:: برچسب‌ها: تغذیه,بادام ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

مواد غذایی برای نفروپاتی دیابتیهمه ما می دانیم که یک رژیم غذایی روزانه، نقش مهمی در زندگی ما، به ویژه زندگی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دارد. در جهان امروز بسیاری از مردم از نفروپاتی دیابتی رنج می برند. همه ما می دانیم که علاوه بر درمان موثر، تغذیه مناسب نیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مهم است. تا آنجا که ما می دانیم، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک رژیم غذایی مورد نیاز سخت است. بنابراین، آنچه که می خورند خوبی برای سلامت خود را؟ بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند. توجه به اصول زیر، لطفا:

مواد غذایی برای نفروپاتی دیابتی دارای چهار اصول به شرح زیر.

1. با کیفیت بالا gipoproteinovaya رژیم غذایی

پروتئین اضافی می تواند بار از کلیه را افزایش می دهد، بنابراین بیماران نیاز به کنترل میزان مصرف پروتئین. در زندگی روزمره، سعی کنید به خوردن پروتئین های گیاهی و مواد غذایی اصلی را محدود کند. و همچنین شما می توانید کمی شیر، ماهی و گوشت بدون چربی داشته باشد، چرا که این محصولات پروتئین حیوانی.

کم 2. تغذیه چربی

حرارت و مکمل های غذایی برای نفروپاتی دیابتی باید به مقدار مناسب و معقول. اگر مقدار nedotatochno گرما، کراتینین و اوره ممکن است افزایش یابد. و هنگامی که مقدار حرارت بیش از حد، آن را بد برای قند خون خود را. بیماران باید رشته فرنگی و رشته فرنگی بخورند.

3. غذا Malofosforistye

دکتر معمولا بیماران منع داخلی از حیوانات است، به عنوان مغز، کبد، کلیه ها، و چند میوه های خشک مانند دانه کدو تنبل، و غیره وجود دارد

اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما می توانید آنها را از طریق ایمیل یا تماس hospitalkidney@yandex.ru + 86-311-89261580 بفرستید و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود. مبارک به شما کمک کند. روز خوبی داشته باشید!



:: برچسب‌ها: تغذیه,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم بیماران مبتلا به بنفش جید قارچ اندرژیم غذایی نقش مهمی در نفریت پورپورا درمان ایفا می کند. در حال حاضر بسیاری از مردم از نفریت پورپورا رنج می برند. و قارچ هستند غذای خوشمزه برای بسیاری از مردم است. هر کس می داند که اصل رژیم غذایی سخت با نفریت پورپورا، خب، آنها می توانید ببینید اگر بی ادب وجود دارد؟ قارچ خوبی برای بیماران مبتلا به نفریت پورپورا است؟ هر روز بسیاری از بیماران پرسید. تا آنجا که ما می دانیم، بیماران مبتلا به نفریت پورپورا داشته باشند رژیم غذایی مورد نیاز سخت است. و بسیاری از محصولات باید به آنها محدود است، اگر آنها می توانند قارچ دارند؟ چه مقدار از آنها باید از خوردن؟

آیا می توانم بیماران قارچ من غذا خوردن با نفریت پورپورا؟ کارشناسان به بیماران توصیه با پورپورا نفریت که بخشی از مواد در قارچ می تواند به نفریت پورپورا شود. بنابراین پزشکان بیماران مبتلا به نفریت پورپورا توصیه نمی قارچ ندارد. اگر چه بیماران مبتلا به نفریت پورپورا را قارچ خوردن نیست، اما بیماران نمی دلسرد، و پایبندی به درمان علمی و موثر است. بیماران اغلب باید غذاهای هضم دارند، و حفظ نگرش خوش بینانه است. شما خواهید دید که زندگی بسیار جالب است. نفریت پورپورا آسیب ثانویه کلیه است. ظاهر خون مخفی در ادرار به علت سلول های مزانتر آسیب، و ساختار و عملکرد مانع فیلتراسیون گلومرولی به تغییر، و کلیه نتواند برای جلوگیری از نشت سلول های قرمز خون.

این به این معنی است که بیماران مبتلا به نفریت پورپورا را قارچ بخورند.

در اینجا، یک بیمارستان ویژه ای برای درمان بیماری کلیه، اگر شما سوال دیگری در نفرولوژی، ما یک پیام را ترک و یا از به طور مستقیم آنلاین vracha.Esli شما هر گونه سوال در مورد این، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru یا اسکایپ: hospital.kidney.



:: برچسب‌ها: قارچ,بیماران مبتلا به نفریت پورپورا ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

اشتها با بیماری کلیه پلی کیستیک: چه کاری انجام دهیدبسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از دست دادن اشتها شکایت دارند. پس چه باید کرد برای بهبود اشتها؟ خوانده شده در.

به عنوان یک قاعده، pochek- پلی کیستیک یک بیماری ارثی می تواند نشانه ها و عوارض مختلف شود.

خب بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان اشتها تاثیر می گذارد؟

- هنگامی که کلیه کیتس کوچک هستند، آنها می توانند آسیب به بدن ایجاد نمی کند. اما با توسعه کیست در کلیه آنها عملکرد کلیه را بدتر کند. با این حال، ضایعات و سموم مختلف در خون تجمع می یابد. این مواد مضر تحریک معده، منجر به تهوع و استفراغ. این اشتها uhudschaet.

تکنیک های کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به بهبود اشتها.

polznyh اشتها مصرف مواد مغذی تاثیر می گذارد و در نتیجه سوء تغذیه وجود دارد و بدتر این بیماری است. و به این ترتیب ما نیاز به بهبود اشتها.

در مرحله اول، لازم است به انجام تمرینات سبک مانند پیاده روی و آهسته دویدن، تای چی و یوگا. این ورزش ها نور به شما کمک کند اشتها را بهبود بخشد.

در مرحله دوم، به دنبال یک رژیم غذایی کم نمک، کم چربی، ویتامین ها بالا لازم است. تغذیه مناسب نه تنها فراهم می کند مواد مغذی لازم کافی، بلکه در کلیه ها، علائم kotroliruet و عوارض، مانند فشار خون بالا و پروتئین را کاهش می دهد بار.

سوم، ما باید به رشد کیست را متوقف و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. داروهای چینی میکرو Osmotherapy پزشکی می تواند از تکثیر غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال و سلول های پوشش ترشح توبولار کلیوی مهار، برای جلوگیری از رشد کیست، دیواره کیست برای افزایش نفوذپذیری و فشار در داخل و خارج از دیواره کیست، به طوری که مایع ممکن است از بدن گرفته شده است. و به این ترتیب کیست را کاهش دهد. علاوه بر این، آنها می توانند با التهاب و عفونت مقابله، حذف استاز خون، به گسترش عروق خونی و کاهش ماتریکس خارج سلولی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. با بهبود عملکرد کلیه را بهبود می بخشد اشتها.

بیماری کلیه پلی کیستیک باید در اسرع وقت درمان می شود. برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: طب چینی,علائم بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان نارسایی کلیهاو در تاجر طولانی بنگوئه فیل زندگی می کند و آن را به خوبی کار می کرد و همواره یک زندگی شاد زندگی می کردند. با این حال، مورد neschaslivoe بوجود می آیند - اورمی. در سال 2014، سال او تشخیص نارسایی کلیه. چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیوی، به ویژه آن دسته از بیماران که به نارسایی کلیوی و فشار خون بالا کراتین بالا؟ بعد، ما به شما داستان درست به من بدهید، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند.

نام: Gregori از

جنسیت: مرد

محل سکونت: بنگوئه فیل

تشخیص: نارسایی کلیوی

شرط ورود در چین:

آلبومینوری 15 سال، کراتینین بالا 8 سال، 4 ماه دیالیز. 2014 نوامبر 13، یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. پس از 30 روز از شروع درمان، بیماری خود، کنترل می شد و در حال حاضر او به خانه برگردانید. اما زمانی که او از بیمارستان مرخص، ما دارو را برای ادامه به کنترل بیماری Dahlem.

تشخیص پذیرش بیمار

گلومرولونفریت مزمن، نارسایی مزمن کلیه (مهارت)، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، giperurikatsidemiya، چربی خون، اسیدوز متابولیک، بیماری عروق کرونر قلب، کامل بلوک شاخه راست، چپ کیست کلیه

آزمون گزارش در بیمارستان ما نشان می دهد، مثل این:

الکترولیت: قهوه ای 4.13 / L، کلسیم fosfor3.33 1.91 / L / L

عملکرد کلیوی: kreanina سطح آن 1045mkmol / L نیتروژن اوره 22.7 / L، اسید اوریک 594 / L بود

طرح درمان: با توجه به وضعیت بیمار، وضعیت دکتر طب چینی کنترل از بیمار، همچنان به انجام دیالیز. اول، سه بار در هفته، هر دو هفته پس از آن 5 بار. علاوه بر این، ما با استفاده از قلاده سگ Mikro- چینی دارویی پزشکی Osmotherapy، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به این بیمار برای کنترل و کاهش بیماری وضعیت خود.

وضعیت پس از درمان

الکترولیت: 4.72 فسفر قهوه ای / L kaltsiy2.13 / L، 1.12 / L

عملکرد کلیوی: kreanina سطح آن 606 / L، اوره azot12.0 / L بود، kislota326 اوریک / L

ما می توانید آن را در حال حاضر کراتینین و اوره به طور قابل توجهی کاهش یافته بود و او بسیار خوشحال است و احساس می کند خوب است.

علاوه بر این، عوارض بسیاری ناپدید شده بود.

اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر ترک و ما خوشحال به شما کمک کنند!



:: برچسب‌ها: داستان های بیمار,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه خانه درمان پروتئینوریپروتئینوری چیست؟ پروتئینوری است با اشاره به مورد که در آن پروتئین چکه از خون به ادرار. پروتئین یک ماده مهم در خون و در حالت عادی آن را در خون باقی می ماند. اما زمانی که او آسیب دیده کلیه نشت در دوشنبه و باعث پروتئینوری. پروتئینوری ثابت مشکلات کلیوی را نشان می دهد. خب برخی از درمان در منزل پروتئینوری؟

بیماری های کلیوی و پروتئینوری:

کلیه کار برای فیلتر کردن خون و تولید ادرار. به طور معمول، در طول تصفیه خون ذخیره شده در یک پروتئین خون، به عنوان یک پروتئین اشاره به تعداد مواد ماکرومولکولی، و نه می تواند از طریق سوراخ کوچکی در غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتر منتقل می کند. با این حال، کلیه ها آسیب دیده پروتئین پشتیبانی قادر در خون و بنابراین پروتئین وجود دارد.

- درمان پروتئینوری:

پروتئینوری باعث آسیب به گلومرولها و در نتیجه به تعمیر و ترمیم گلومرول لازم است. پروتئینوری ممکن است کنترل مواد مخدر، با این حال، برخی از داروها می تواند کلیه های آسیب دیده بازیابی نیست.

علاوه بر این، هنوز هم نیاز به محدود کردن استفاده از پروتئین. مقدار پروتئین بستگی به شرایط خاص.

من باید بگویم، اگر شما می توانید، سعی کنید درمان طب چینی ما: داروهای میکرو چینی Osmotherapy، که در نظر دارد برای بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با ما پیام بفرستید و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: طب چینی,درمان بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار هوش چیستسوال:

دختر من از بیماری کلیه و در 6 ماه گذشته رنج می برد. چه داروهایی بیماری کلیوی باعث کاهش هوش؟

پاسخ:

هنگامی که naznachivayutsya بیماری کلیه داروهای مختلف برای کنترل علائم و کند کردن پیشرفت بیماری. به عنوان مثال، ACEI و ARB کمک به کاهش فشار خون و کاهش نشت پروتئین. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی است برای سرکوب التهاب کلیه ها و کاهش پروتئینوری. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی گرفته به سرکوب التهاب و کاهش پروتئینوری. دیورتیک ها می تواند تورم را کاهش دهد. این داروها می تواند به شما کمک کند علائم کنترل، اما آنها را از بسیاری از عوارض جانبی، به خصوص استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. آنها می توانند افسردگی جدی شود، و کاهش هوش. شاید دختر خود را مانند داروها را مصرف می. خوب، دیگر ظاهر غیر طبیعی وجود دارد؟ به عنوان مثال، بسیاری از اشتها خوب است، افزایش وزن، مشکلات خواب، تغییر خلق و خوی؟ اگر شما علاقه مند هستند، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

بیماری مزمن کلیه نیاز به کنترل و درمان درمان طولانی مدت است. برای وضعیت شما به شما توصیه درمان طبیعی: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. پزشکی Osmotherapy ما این است که با اشاره به خارجی فشرده گرم گیاهان چینی.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان در عملکرد کلیه و dadyat خود گنجانده شده است. آنها می توانند رگ های خونی گشاد می شوند، رفع احتقان، بهبود هیپوکسی و ایسکمی، حذف مجتمع IMMN ماتریکس خارج سلولی، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، به عنوان مکمل مواد مغذی لازم و برای ترویج کلیه خود شفا. به خصوص، داروهای میکرو چینی Osmotherapy تقریبا هیچ عوارض جانبی را ندارد.

علاوه بر این Osmotherapy پزشکی، ما انما بیشتر، حمام پا، مخلوط Meykan و دیگران انجام شده است. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید با ما پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: درمان,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()