نوشته شده توسط : rshaole

چه بیمارانی غذاهای با غلظت IgA جید باید اجتناب شودبسیاری از بیماران مبتلا به نفریت IgA در ابزار مختلف درمان proluchayut و lekorstva مختلف برای بهبود وضعیت کلیه ها و کاهش سرعت بدتر شدن این بیماری است. همانطور که همه ما می دانیم که بیماران مبتلا به نفریت IgA در محدودیت سخت غذایی، به دلیل رژیم غذایی مناسب نقش بزرگی در زندگی خود و درمان بیماری ایفا می کند.

در این مورد، ما نیاز به توجه به چنین قدرت، که ما نیاز به فرار هر روز و به افزایش علائم نیست و بهبود شرایط از کلیه ها. بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند.

چه مواد غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در باید برای اجتناب از؟

1. تخم مرغ، کنسرو شده

از آنجا که تخم مرغ حاوی سرب، ممکن است به افزایش بار بر روی کلیه ها. اگر بیماران مبتلا به نفریت IgA در اغلب خوردن تخم مرغ حفظ، آن را به درمان بیماری کلیه کمک نمی کند، اما بیماران پدیده مسمومیت.

2. توفو بودار

از آنجا که او اسید gidrotionovaya، اگر بیماران خوردن مقدار زیادی، ممکن است، تولید آسیب کلیوی.

3. دانه

او تا به اسیدهای چرب اشباع نشده. و می تواند عملکرد کبد تاثیر می گذارد، علاوه بر این باعث pitsienty چاقی مبتلا به نفریت IgA نداشتند.

4. اسفناج

اسفناج حاوی اسید اگزالیک. اگر ما soedinimt روی shptnat و کلسیم، ممکن است، تا بیماران با گرسنگی روی و akaltserozom. بیماران مبتلا به نفریت IgA در بالاتر از 40 سال لازم است برای جلوگیری از اسفناج.

کبد 5. خوک

او اجازه دهید که کیفیت کلسترول، اما بیماران مبتلا به نفریت IgA در لازم است به آن اجتناب کنند.

اگر شما سوالی در مورد رژیم غذایی برای نفروپاتی فشار خون بالا، خوش آمدید به ما ارسال ایمیل به ایمیل hospitalkidney@hotmail.com، و یا صحبت کردن با دکتر ما آنلاین. ما کمک به شما خوشحال خواهد شد.



:: برچسب‌ها: IgA در نفریت,غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند بیماران را هندوانه با نارسایی مزمن کلیوی من غذا خوردنبه طور معمول، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بر این باورند که هندوانه - میوه سالم، بهبود این بیماری است. اما در بسیاری از کشورها، کارشناسان و پزشکان یادآوری بیماران به خوردن نمی هندوانه بیش از حد. آنها گفت که هندوانه نه تنها mozhit کمک به آنها را بهبود می یابند، اما حتی وضعیت در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بدتر.

اغلب در نظر گرفته بهترین میوه هندوانه در تابستان، نه به خاطر تخریب عملکرد آن از تشنگی، اما به دلیل عملکرد تخصیص آن از مایع اضافی از بدن است. اگر چه هندوانه است بسیاری از استفاده و شامل غنی و اما مصرف هندوانه به توجه لازم است.

مصرف بیش از حد هندوانه در یک زمان کوتاه ممکن است مقدار مایعات در بدن را افزایش می دهد، و حتی باعث به بیش از تعداد قابلیت های فیزیولوژیکی از ارگانیسم. بیماران آل با ظرفیت جذب کلیوی نارسایی مزمن کلیه است در حال حاضر به شدت povrzhdena و کلیه نمی تواند پیکربندی و نمایش آب بیش از حد از بدن، به عنوان یک نتیجه از این پدیده می تواند به افزایش شدید در حجم خون و بیماران منجر به آسانی به دلیل نارسایی حاد قلبی می میرند.

اگر چه هندوانه یخ یک اثر خوب در رفع گرمای تابستان، اما تحریک سرد هندوانه شکم سلامت بسیار مضر و جدی است، و حتی به آسیب منجر شود. بنابراین، هنگامی که بیماران خوردن هندوانه، باید با توجه به دما و مقدار پرداخت. اگر می خواهید در یخچال قرار دهید، دمای بهتر است در مورد 8/10 ℃. علاوه بر این، برای کنترل میزان هندوانه لازم است. شما بهتر است را کمتر از 500 گرم در هر زمان.

به طور خلاصه، پاسخ به این سوال: ممکن است به یک هندوانه در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، --eto بله. اما شما باید با توجه به kolchestvo و دمای پرداخت، در غیر این صورت آن را به یک اثر بد در درمان نارسایی مزمن کلیوی.

اگر شما می خواهید بدانید boleshe infarmatsii از یک رژیم غذایی سالم، می توانید آنلاین ما با دکتر خود.



:: برچسب‌ها: قدرت CRF,هندوانه ,
:: بازدید از این مطلب : 881
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود تنگی نفس با نارسایی مزمن کلیویدر درمانگاه، برخی از بیماران ممکن است احساس چیزی است که اشتباه در نفس خود وجود دارد. آنها نمی تونستم نفس بکشم هموار و آنها تا به حال هیچ ایده چه چیزی را انجام دهد. شاید شما یا کسی در خانواده شما است که از طریق این فاجعه یا درد. من فقط می خواهم به، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را یاد بگیرند و برای انتخاب بهترین درمان برای محافظت از خود. لطفا با دکتر خود تماس بگیرید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم رایگان.

تنگی نفس یا اشکال در تنفس نامیده می شود، یک نوع از علائم مهم نارسایی تنفسی است. بیماران هنوز هم بوی عدم هوا، و یا تنگی نفس و غیره. تقریبا در تمام بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه)، آن را یک نشانه شایع است که آنها ممکن است از مشکلات تنفسی رنج می برند است. با پیشرفت بیماری، سیستم چند سیستم ها و اندام های بیماران به طور جدی مجروح خواهد شد. بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا و افزایش اسیدوز متابولیک باعث اشکال در تنفس.

اگر لازم باشد، دکتر شما ممکن است به بیماران توصیه به دیالیز کلیه به کاهش شرایط خود را برای کنترل بیماری و پیشرفت بیماری کلیوی. دیالیز ممکن است آب خیلی زیاد است، سموم، متابولیت در خون حذف، و غیره و کاهش بار واقعی است. بنابراین، ما می توانیم علائم، کلیه های آسیب دیده از بین بردن و افزایش کیفیت زندگی.

داروهای میکرو چینی Osmotherapy ممکن است برای شرایط بیماری خود را مناسب تر. ساخته شده از گیاهان طبیعی، آن است که توسط پزشکی خارجی چینی مشخص و دارای عوارض جانبی کمتر برای اصلاح بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در اصل. اول از همه، می تواند تابعی از بیماران کلیوی باقی مانده برای بهبود محیط داخلی و کمک به بهبود کلیه کلیوی محافظت می کند.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه,تنگی نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پورپورا نفریتپورپورا نفریت - به دلایل مختلف بسیاری از آسیب از پارانشیم کلیوی مزمن باعث شده است. بنابراین، کلیه ها می توانید انواع زائد سوخت و ساز دفع نیست و ممکن است برخی از هورمون های غدد درون ریز، سپس زباله و غدد درون ریز متابولیک هورمون در بدن حفظ و شناسایی اثرات سمی را مختل نمی کند.

علائم نفریت معمولا به نظر می رسد در عرض یک ماه از بیماری، گاهی اوقات برخی از علائم رخ داده در 3-6 ماه یا بیش از 2 سال پس از این بیماری است.

مفهوم اصلی sleduyushem klinichesnie است

1. هماچوری

هماچوری هماچوری ناخالص و هماچوری میکروسکوپی است، ظاهر او را با ثبات و گسسته. علاوه بر این پورپورا نفریت افزایش پس از infenktsii و حمله بنفش. در بیشترین موارد این بیماری به درجات مختلف albuiminuriyu.

2. آلبومینوری

با درجات مختلفی از آلبومینوری است لزوما به شدت از هماچوری متناسب نیست. برخی از بیماران ممکن است به عنوان سندرم نفروتیک و یا سندرم حاد کلیه آشکار.

3. فشار خون بالا

فشار خون بالا معمولا lёgim است، و بدیهی است که مردم با فشار خون بالا به دلیل پیش آگهی ضعیف.

4. علائم مشترک

بیش از نیمی پورپورا نفریت بیماران مشکلات در مفاصل، در درجه اول در مفاصل بزرگ را داشته باشد.مفاصل متورم و دردناک اصلی در اطراف.

5. علائم در دستگاه گوارش

نزدیک به دو سوم از بیماران درد شکم و تهوع و استفراغ.دستگاه گوارش نیز ممکن است خونریزی و تورم داشته باشد.

6. دیگر

برخی از بیماران دارای عملکرد طبیعی کلیه، اما تعداد کمی از حال ارتفاع گذرا از کراتینین و نیتروژن. برخی از بیماران دچار تورم، ترین lyuley با نور است. در بیماران مبتلا به ادم در مرحله حاد اغلب فشار خون افزایش می یابد. علل ادم همراه با از دست دادن پروتئین، پروتئین معده و روده، تغییرات در نفوذ پذیری مویرگی. علاوه بر این، بیماران معمولا با درد در مفاصل پورپورا پوست، و درد شکم و ضعف عمومی همراه است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا پست الکترونیک hospitalkidney@hotmail.com یا اسکایپ: hospital.kidney.



:: برچسب‌ها: علائم , پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه غذاهایی باید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اجتناباگر شما بیماری کلیه پلی کیستیک، به یک رژیم غذایی مناسب لازم است. برخی از محصولات برای کلیه مفید است، و برخی از محصولات به کلیه مضر هستند. خب، چه محصولات آنها باید اجتناب؟ خوانده شده، لطفا.

- اجتناب از محصولات با الکترولیت:

الکترولیت های مختلف غنی در آجیل، محصولات لبنی، شکلات و دیگران است. و ما باید این محصولات اجتناب کنند.

- از غذاهایی که در بالای سدیم هستند:

در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب فشار خون بالا. و در نتیجه به محدود کردن استفاده از نمک لازم است.

- اجتناب از غذاهای پر اگزالات:

اگزالات به تشکیل سنگ کلیه کمک، و بنابراین شما باید این غذاها، مانند توت فرنگی، بادام زمینی، قهوه، لوبیا، شکلات، و سبزیجات برگ دار تیره اجتناب کنند.

- از غذاهایی که در فسفر بالا عبارتند از:

فسفر بالا باعث جذب ضعیف کلسیم است که باعث خارش پوست و شکستگی استخوان.

- اجتناب از محصولات با پروتئین های گیاهی غنی:

پروتئین های گیاهی به هضم دشوار است و به همین دلیل لازم است از آن اجتناب است، لازم است به را انتخاب کنید پروتئین با کیفیت بالا، مانند سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی است.

- الکل اجتناب از

کاربران تشخیص این محصولات باید در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اجتناب شود. اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین nashii و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: قدرت بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم سیستم تنفسی با نارسایی مزمن کلیویکلیه تنها برای تولید ادرار مسئول نیست، فیلتر مواد زائد متابولیک و سموم را از خون، بلکه به حفظ تعادل آب و الکترولیت ها، تعادل اسید و باز. هنگامی که CRF برخی از مواد مفید به عنوان سلول های قرمز خون و پروتئین در ادرار شامل، اما زائد سوخت و ساز و زباله در خون و بدن است که باعث علائم و ناراحتی تجمع می یابد.

آب راکد و اسیدوز می تواند خس خس، تنگی نفس و اسیدوز شدید شود. آب راکد و اختلال عملکرد قلبی ممکن است ادم ریوی و پلورال افیوژن شود.

تجمع مواد زائد و مضر می تواند نفوذ پذیری مویرگی آلوئولی را افزایش دهد و باعث ادم ریوی. بیماران ممکن است از تنگی نفس، ارتوپنه، سیانوز، سرفه حملهای رنج می برند. استفاده به موقع از دیورتیک ها و یا دیالیز می تواند به سرعت این علائم را تسکین دهد.

ما در حال صحبت کردن در مورد ذات الجنب، او پلورال واقعا پلور. به طور معمول، 3/15 میلی لیتر از مایع پلور، که یک تابع از روان کننده در طول تنفس. مایع پلور است که در افراد سالم ثابت نیست و 500-1000 میلی لیتر از مایع جذب شده است و به مدت 24 ساعت دوباره انجام می شود. این تولید و جذب در یک تعادل پویا است. هنگامی که این تعادل است مختل اختلالات فرد یا سیستمیک مانند نارسایی مزمن کلیه، تشکیل مایع پلور بیش از حد سریع است و یا دوباره جذب بیش از حد کند است، پس از آن خواهد شد ذات الجنب.

هنگامی که مایع بیش از حد در حفره پلور، دو خواهد شد از هم جدا و درد قفسه سینه جنب توان کاهش خواهد، به عنوان آنها را تنفس مالش نیست. اما dyshenie هنوز هم سخت تر است.

اگر سوالی دارید، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است. خوشحالم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: علائم سیستم تنفسی با نارسایی مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کمی در مورد غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتیبیماری کلیوی در مورد سلامتی ما بسیار نگران هستند. و نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی به شدت کیفیت زندگی انسان را تحت تاثیر قرار. بنابراین، ما نیاز به درک علائم نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، قبل از انجام بازرسی.

غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی را می توان به نفروپاتی نفروپاتی اولیه و ثانویه تقسیم شده است. این بیماری در هر سنی ظاهر می شود، اما بیشتر بیماران در حال حاضر تشخیص داده بیش از 30 سال است.اکثریت شروع آهسته نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، در شرایط عادی، بیماران بدون سابقه عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، و برخی از بیماران بدون علامت بودند، بسیاری از بیماران که تعداد زیادی از پروتئین، سندرم نفروتیک با آنها. 80 درصد از بیماران مبتلا به ادم به عنوان اولین علامت، 20٪ از بیماران انجام بازرسی از پروتئین. در شرایط عادی، 50 درصد از بزرگسالان و بیشتر کودکان خواهد بود هماچوری میکروسکوپی. غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی از بسیاری از نفروپاتی حاد مختلف در بیماری اولیه بدون فشار خون بالا متفاوت است. اما 30٪ از بیماران دارای فشار خون بالا. در آغاز عملکرد کلیوی طبیعی بود، اما از شروع چند هفته تا چند ماه ممکن است بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و اورمی به علت کاهش در filpratsii گلومرولی.

بازرسی از نفروپاتی غشاء اولیه موجود در آلبومینوری، gipoplbuminemiyu، hyperlipemia و lipoiduriyu. به طور معمول، سطح سرم و دیگر اجزای طبیعی است و آنها مجبور گردش کمپلکسهای ایمنی. در فاز فعال نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، C5b-9 در ادرار znachitlno افزایش یافته بود. برای رد علل ثانویه، بیمار باید انجام شود تشخیص ایمونولوژیک از ویروس هپاتیت B، هپاتیت C ویروس، سفلیس، نفریت لوپوس و بیماری های دیگر از بافت همبند و تومور مارکر، و غیره

تظاهرات بالینی

1. سن

بیماران مبتلا به مانند غشاء نفروپاتی متمرکز افرادی که بالای 40 سال است. شروع این بیماری اغلب نهفته است.

2. سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک تظاهر بالینی (تعداد زیادی proteaproyavleniya sindromainurii نفروتیک، hypoproteinemia، ادم بالا، چربی خون)، و یا محدوده پروتئینوری بدون علامت و نفروتیک است. برخی از بیماران ممکن است بدون علامت.

3. هماچوری میکروسکوپی

ممکن است با تعداد کمی از هم میکروسکوپی همراه است.

4. فشار خون بالا و نارسایی کلیه

برخی از بیماران با فشار خون بالا و یا نارسایی کلیه. علامت فیزیکی

5. علامت فیزیکی

بیمار ادم اندام تحتانی و صورت. برخی از بیماران ممکن است بدون علامت، در بر داشت در حین معاینات معمول فیزیکی پروتئینوری.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری کلیوی دارید، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید. خوشحالم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: علامت,غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران اورمیک احساس سردرد پس از دیالیزارومیه بدان معنی است که بیماری مزمن کلیه (CKD) فرآیندهای در مراحل نهائی نارسائی کلیوی. این یک بیماری مستقل، اما یک گروه از sidromov بالینی نیست. در این مرحله عملکرد کلیوی نمی تواند موثر کار می کنند. علاوه بر این، کلیه neobohodimy درمان جایگزینی برای مدیریت روند بیماری و زندگی طولانی از بیماران.

دیالیز درمان تعویض که به جای sostorony عملکرد کلیه، برای از بین بردن metabolecheskie زباله حفظ تعادل اسید و باز و الکترولیت است. این روش zapadnay غیر متعارف برای درمان نارسایی کلیه. چرا ما می گویند که بیماران دیالیزی با اورمی از سردرد رنج می برند؟ اگر شما با اورمی و چیزی که سردرد تشخیص داده شده است به انجام برای درمان آن؟

سردرد یک علامت شایع در بالینی است و علل سردرد متفاوت است.

1، فشار خون بالا (فشار خون بالا)

فشار خون بالا پس از دیالیز می تواند موجب سردرد گردد. مصرف بعضی از داروهای کنترل فشار خون ضروری است. اگر فشار خون به طور جدی بالا می تواند پس از درمان نمی شود کاهش می یابد، دیالیز باید متوقف شود.

2، خونریزی در مغز

بیماران دیالیز اغلب شرکت های با فشار خون بالا و تصلب شرایین مغزی، که می تواند به خونریزی داخل جمجمه منجر شود. علاوه بر این، بیماران مبتلا به هماتوم ساب دورال، آمبولی مغزی نیز ممکن است سردرد ایجاد کند.

3، سندرم عدم تعادل دیالیز

این حالت معمولا در بیمارانی که تازه شروع به دیالیز است که با علائم عصبی همراه است و می گیرد در دوره میانه و بعد به نظر می رسد.

4 علل دیگر

به عنوان مثال، عدم تحمل همولیز استات و غیره، همچنین می توانید سردرد شود.

یک سردرد است تنها یکی از عوارض جانبی در بیماران. برای درمان سردرد درمان اورمی است. TKM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد روش های متعدد برای از بین بردن این بیماری است. داروهای میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی موثر هستند و دارای عوارض جانبی کمتری دارند. همه آنها می تواند وضعیت بیماری از بیماران برای از بین بردن درد و زندگی طولانی از بیماران، تا حد امکان کنترل.

اگر شما مشکلات دیگر، شما می توانید یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا CRF باعث کم خونیچرا نارسایی مزمن کلیه (CRF) باعث کم خونی؟ Anemiya- یک بیماری است، اما از عوارض بسیاری از بیماری، از جمله نارسایی مزمن کلیه است. و به این ترتیب مردم مبتلا به کم خونی باید به تصویب آزمون. چرا کم خونی در نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟ لطفا در خواندن.

1، CKD را تحت تاثیر قرار سلول های قرمز خون:

هنگامی که CRF زباله و سموم مختلف در خون تجمع می یابد و سرعت بخشیدن به طول عمر سلول های قرمز خون. این مواد مضر منجر به اختلالات متابولیک گلبول قرمز و ترکیب شکنندگی خود را، که باعث گلبول های قرمز اتولیز.

2، CKD را تحت تاثیر قرار خونسازی:

هنگامی که CRF اریتروپویتین کمتر تولید می شود. علاوه بر این، خوش هموگلوبین برای کاهش اکسیژن، واحد ابزار هموگلوبین برای slablyaetsya اکسیژن و اریتروپویتین تا کمتر تولید می شود. و به این ترتیب خون کمتر ساخته شده است.

چگونه برای کاهش کم خونی با ریشه؟

کم خونی ناشی از نارسایی مزمن کلیه، و در نتیجه آن را به ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه لازم است. ما درمان CKD در چین چین پزشکی، فقط درمان های پیچیده، که شامل داروهای میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، وان آبگرم، مخلوط Meykan، فتیلهگذاری، طب سوزنی و دیگران است. روش های مختلف بیماری را انتخاب کنید درمان و داروها متفاوت است. این روش درمان بر اساس طب چینی اثرات dayat واقعا بزرگ و طولانی در درمان نارسایی مزمن کلیه و تضعیف کم خونی ساخته شده است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.




:: برچسب‌ها: درمان,داروهای میکرو چینی Osmotherapy,CRF,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان برای کاهش دفع ادرار با نارسایی مزمن کلیویبا پیشرفت بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه مقدار کاهش ادرار. آیا درمان موثر را افزایش می دهد ادرار کردن وجود دارد؟

کلیه فیلتر خون به حذف زباله و تولید ادرار. کلیه شما دریافت خون از شریان کلیوی پردازش، چرخش خون تحت درمان به بدن از طریق ورید کلیوی و حذف مواد زائد و دیگر مواد ناخواسته در ادرار. جریان ادرار را از کلیه ها از طریق حالب به مثانه. از این رو، ما می توانیم که کاهش در تولید ادرار در ارتباط با آسیب کلیه و اختلال عملکرد کلیوی می دانم.

برخی از روش های درمانی ممکن است ادرار را افزایش می دهد. مهمترین ابزار درمان است برای بازگرداندن سلول ها و بافت های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه که در حال حاضر گرفته دیالیز مدت زمان طولانی، به نفع کاهش ادرار کردن. این نشان داد که دیالیز می تواند ریشه CRF درمان نیست.

داروهای میکرو چینی Osmotherapy است که اغلب در واژهبست و بیمارستان استفاده می شود. این درمان جدید با استفاده از گیاهان طبیعی فشرده گرم است. در ساخت بیماران Osmotherapy پزشکی فقط نیاز به دروغ روی تخت. این Osmotherapy پزشکی در نظر دارد برای بهبود بازیابی کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان عملکرد ضد التهابی، ضد انعقاد، تخریب، اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، احتقان sninyatiya، ارائه مواد مغذی را به کلیه آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA. با بهبود عملکرد کلیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy دارو آشکار بعد به نتایج.

اگر شما علاقه مند در میکرو چینی پزشکی Osmotherapy دارو هستند، لطفا با ما.ما خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()