نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا به سرعتچگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا به سرعت

سطح کراتینین بالا بدان معنی است که بسیاری از سموم در بدن شما وجود دارد. و آن است، به عنوان یک قاعده، مشکلات کلیوی. اگر درمان نشود، این می تواند به آسیب بیشتر به کلیه شود و آسیب به ارگان های دیگر. بنابراین، دیالیز یک درمان سریع برای کاهش سطح کراتینین بالا است؟

بله، دیالیز سریع به کاهش سطح بالای کراتینین است.

1، دیالیز - یک کلیه مصنوعی که کمک سموم فیلتر کلیه جایگزینی مستقل عمل نمی کند. این سریع ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین است. و دیالیز الزامی است که سطح کراتینین بسیار بالا است. اما دیالیز می تواند برخی از عوارض جانبی که ممکن است وضعیت شما را بدتر، مانند عفونت، فشار خون پایین، تهوع، استفراغ، خشکی پوست یا خارش دار، سندرم پای بی قرار و باعث گرفتگی عضلانی شوند. علاوه بر این، دیالیز بقا کاهش می دهد. در این حالت، شما واقعا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، درست است؟

2 علاوه بر این، درمان دیالیز ممکن است درمان های دیگر برای کاهش سطح بالای کراتینین سریع استفاده کنید؟

بله، البته. دیالیز سریع است، اما نه تنها برای درمان سطوح بالای کراتینین است. در جامعه ما، مشکلات کلیه، علاوه بر دیالیز، ما به شدت توصیه که شما یک درمان تصفیه خون را انتخاب نمایید. در این روش درمانی، نه تنها سطح کراتینین را کاهش می دهد به سرعت بالاتر، بلکه بازیابی عملکرد کلیه ها. بسیاری از بیماران به بیمارستان ما برای درمان آمده است.

امروز من به شما می گویم سه مرحله در درمان تصفیه خون:

- ترکیب روش های مختلف تصفیه خون به پاک کردن خون خود

- تحویل خون مواد مغذی

- مرمت عملکرد کلیه

علت اصلی آسیب به کلیه ها آلوده خود را با خون است، بنابراین تصفیه خون درمان یک روش رادیکال درمان بیماری خود را است. علاوه بر کاهش سطح کراتینین بالا، این درمان می تواند همچنین عملکرد کلیه با ارائه مواد مغذی خاص کلیه، از بین بردن استاز خون، گسترش سپرده کمپلکسهای ایمنی را بهبود بخشد و فعال شدن سیستم خود شفا.

دیالیز درمان به طور موقت سریع برای کاهش کراتینین خون بالا در حالی که تصفیه خون درمان پردازش اساسا سریع می باشد. کدام یک را ترجیح می دهید؟ من فکر می کنم که بسیاری از شما را انتخاب نمایید آلودگی درمان خون است. درباره کسب اطلاعات بیشتر در آلودگی درمان خون یا هر دو را به آمدن به بیمارستان ما برای درمان، شما می توانید یک پیام به پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru ارسال و یا یک یادداشت زیر ترک. ما به شما به عنوان وقت پاسخ خواهد داد به زودی.



:: برچسب‌ها: کراتینین,سطح بالای کراتینین,کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیز برای سطح بالای کراتینین در خون مورد نیاز استدیالیز برای سطح بالای کراتینین در خون مورد نیاز است

به طور کلی، هنگامی که کراتینین سرم بیشتر از 5 mg / dl بود برای آماده سازی یک پیشنهاد دکتر دیالیز. با این حال، برای دیالیز، کراتینین خون بالا مورد نیاز است؟ من باور دارم که تمام سطوح بالای کراتینین، بیماران یک معجزه است. در این مقاله، در مراقبت از مرکز کلیه شما کمک خواهد کرد کسب اطلاعات بیشتر و دریافت یک راه حل خوب است.

هنگامی که ما دیالیز ذکر شد، اکثر بیماران در کلیه درد بزرگ رنج خود را با این درمان به یاد داشته باشید، و بسیاری از بیماران کلیوی می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یک زندگی عادی. با این حال، چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نمی خواهید به دیالیز؟

دیالیز یک درمان جایگزینی است و نجات جان بیماران مبتلا به کلیه، زمانی که آنها سطح بالای کراتینین دریافت خواهید کرد. هنگامی که شما یک کراتینین بالا، به این معنی که کلیه خود را به طور جدی با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده، و وجود خواهد داشت بسیاری از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند برخی از علائم شدید، مانند تهوع، استفراغ، خارش، و غیره باعث از . دیالیز سریع ترین راه برای تمیز کردن خون و حذف مواد زائد است. با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید، و همچنین دیالیز طولانی مدت برخی از اثرات جانبی جدی و زندگی عادی خود را تحت تاثیر قرار دهد.

دیالیز برای کراتینین بالا در خون مورد نیاز است؟

پاسخ مثبت است. در بیمارستان ما، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، متخصصین ما استفاده از بیش از 30 سال تجربه در درمان انواع بیماری های کلیه، و آنها یک سیستم از درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه ها، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز برای کراتینین بالا.

سیستم توصیه شده و درمان های چینی شامل تصفیه خون درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

درمان برای تصفیه خون: از طریق تصویب روش های مختلف تصفیه خون، می تواند کمک حذف سموم و مواد زائد، و ارائه خون بیشتری را به تغذیه لازم است که می تواند یک محیط داخلی خوب از بدن، و آن را خوب برای درمان بیشتر خواهد بود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: در بسیاری از طب چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در Osmotherapy به وجود دارد، و آن را درمان خارجی و گیاهی است که درمان بیماری های کلیوی به طور طبیعی و موثر است. این می تواند کمک به بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیه خود را می توان به طور موثر بهبود یافته است، و کلیه خوب کار کرده اند، کراتینین برای خروج از ریشه. بنابراین، شما می توانید سطح بالای کراتینین در ریشه کاهش و جلوگیری از دیالیز. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما همچنین می توانید به پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru ارسال و یا با ما پیام زیر است.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,دیالیز است ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان گیاهی برای عملکرد پایین کلیهدرمان گیاهی برای عملکرد پایین کلیه

در حال حاضر، بسیاری از بیماران تمایل به درمان های گیاهی به دلیل آن است عوارض جانبی و طبیعی است. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علاقه در درمان های گیاهی برای عملکرد کلیوی پایین. عملکرد پایین کلیوی باید مدیریت شود به طور موثر جلوگیری مرحله پایانی نارسایی کلیه، که نیاز به دیالیز. طب چینی برای درمان بیماری کلیه یک گزینه خوب برای بیماران است.

طب گیاهی چینی می توانید انجام دهید به یک گردش خون افزایش، اتساع عروق خونی، بهبود ایمنی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و بدتر فیبروز. بنابراین، کلیه شرایط در حال بهبود است به خوبی برای احیای کلیه به تدریج در آن زمان. عملکرد کلیه می تواند تحت تعمیر باشد. بنابراین، نارسایی کلیه دریافت می کنترل برای جلوگیری از زوال، که می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز.

طب گیاهی چینی برای بیماری های کلیوی یک درمان سیستمیک است، و شامل درمان مانند یک درمان داغ فشرده، حمام پا، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و طب سوزنی درمان است. این تکنیک می تواند کمک به از بین بردن ضایعات و ایجاد مواد سمی از بدن، تنظیم فشار خون، تعمیر آسیب کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه، کاهش سطوح بالای کراتینین. طب گیاهی چینی بر درمان این بیماری از ریشه، در حالی که دیگران به طور عمده علائم از درمان است. به همین دلیل او را به بیماران ارائه شده، را انتخاب کنید داروهای گیاهی چینی برای درمان عملکرد پایین کلیه است. در این مورد، طول عمر و کیفیت خواهد شد قابل ملاحظه بهبود یافته و برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه موثر است.

بیمارستان ما متخصص در درمان بیماری کلیه بیش از 30 سال، و طب گیاهی چینی یکی از درمان های ویژه ما برای عملکرد کلیه ها است. بیش از 10،000 بیماران خارجی در کلینیک ما با طب گیاهی چینی درمان می شود. اثرات خوب به دست آورد. اگر شما علاقه مند در درمان طب گیاهی چینی، و می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، شما همچنین می توانید VK من (ID: Asyayue) اضافه کنید، ارسال به asya.yue@mail.ru ایمیل ما، ترک یک پیام یا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید در هر زمان. پاسخ خواهد شد به زودی برای شما داده شده است.



:: برچسب‌ها: درمان گیاهی,برای عملکرد پایین کلیه,عملکرد پایین کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نام و نام خانوادگی از دارو برای بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیکنام و نام خانوادگی از دارو برای بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه ژنتیکی است و در نهایت رخ می دهد، کیست در کلیه همچنان رشد خواهند کرد، و سپس باعث آسیب به بافت کلیه خود را. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده می شوند، عملکرد کلیه رد خواهد شد. بنابراین یک دارو است که می تواند عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک بهبود وجود دارد؟ می توانید به من به نام بیماری کلیه پلی کیستیک پزشکی به من بدهید؟

برای بهبود عملکرد کلیه از بیماری کلیه پلی کیستیک، شما باید دارو برای کاهش کیست های خود را در کلیه و کاهش آسیب به کلیه ها می شود. درمان به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این است که در طب سنتی چینی است. چه داروهای استفاده می شود، بسته به حالت خود را از بیماری. شرایط مختلف نیاز به داروهای مختلف. بدون دانستن شرایط خاص خود را، من نمی توانم به شما نام دارو در Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی است. شما فقط نیاز به دانستن آن است که درمان طب چینی طبیعی است. و شما می توانید بر روی ایمیل ما Asya.yue@mail.ru ارسال. پس از تجزیه و تحلیل وضعیت شما، کارشناسان ما شما را به نام دقیق این دارو در طرح درمان خود را بگویید.

به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به منظور بهبود عملکرد کلیه کلیه پلی کیستیک؟

از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، کاهش فعالیت سلول های پوشش به ترشح مایع کیستیک و تغییر فشار داخلی و خارجی دیواره کیست، مایع کیستیک بازجذب است، در نهایت از بدن در ادرار تخلیه می شود. علاوه بر این، برخی از داروهای چینی ممکن است لخته شدن خون و التهاب، ایسکمی کلیوی جلوگیری و تسهیل شرایط اکسیژن در کلیه، تامین مواد مغذی به بافت های آسیب دیده و کلیه ترویج تکثیر از کلیه های آسیب دیده از سلول های درونی کلیه پلی کیستیک. بنابراین، بافت کلیه آسیب دیده می تواند به تدریج ترمیم و عملکرد کلیه نیز ممکن است بازیافت شود.

علاوه بر این به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، نیز برخی از درمان های جانبی مانند حمام گل، حمام پا، مای کانگ مخلوط، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و غیره وجود دارد اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر، شما همچنین می توانید VK من اضافه کنید: Asyayue، و یا یک پیام زیر را ترک. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد سد.



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,نام بیماری کلیوی دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیهچگونه به منظور بهبود کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

این نگرانی بزرگ که به افزایش عملکرد کلیه در بیماران با نارسایی کلیوی. نارسایی کلیه قابل درمان نیست و مرحله نهایی نارسایی کلیه در پایان توسعه. اگر به طور موثر کنترل شده نیست، که در این صورت دیالیز است که همیشه لازم برای نجات یک زندگی. یک راه موثر برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟

در اینجا ما به شما معرفی درمان، طب چینی، آن را بر روی ترمیم عملکرد کلیوی، تمرکز دارد. طب چینی می تواند گردش خون ترویج، گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و تعمیر آسیب کلیه و بدتر فیبروز. به این ترتیب، کلیه ها ممکن است فرصت خوبی است برای خود احیا است. در نتیجه، نارسایی کلیه می تواند کنترل شود تا به عنوان جلوگیری از زوال. دیالیز به طور موثر با درمان طب چینی اجتناب شود.

در مقایسه با طب غربی، طب چینی رفتار نارسایی کلیه از ریشه به درمان کلیه است. اما طب غربی بر روی علائم، که دارای چند اثر در بهبود عملکرد کلیه، تمرکز دارد.

بنابراین، طب چینی یک گزینه خوب برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است. طب چینی نه تنها درمان است، اما آن را از شامل:

- دایره درمان

- یک درمان فشرده سازی گرم

- پا حمام درمانی

- حمام درمانی

- درمان انما

- دهان و دندان پزشکی درمانی چینی

- فتیلهگذاری درمان

از این درمان منظم، مواد زائد و سموم در بدن می تواند برداشته شود، که باعث می شود وضعیت کلیه نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه ممکن است زنده کند. در این مورد، نارسایی کلیه می شود به طور موثر درمان، که باعث می شود بیماران به زندگی طولانی تر و شادتر. بیماران با نارسایی کلیوی باید سعی کنید درمان طب چینی. هر گونه سوال و یا کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید در هر زمان به asya.yue@mail.ru . پاسخ بسیار به زودی دریافت می شود.



:: برچسب‌ها: بهبود کلیه,مبتلا به نارسایی کلیه,بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

GFR 38GFR 38 با نارسایی کلیه، چگونه برای افزایش آن با نارسایی کلیه، چگونه برای افزایش آن

GFR یکی از حساس ترین شاخص بیماری کلیوی است، مردم ممکن است مطمئن شوید که چه مرحله در کلیه و عملکرد کلیه با توجه به سطح GFR. در درمانگاه، GFR 38 کم است، چگونه به افزایش می دهد؟

مشخص شده است که پایین تر از سطح GFR با توجه به اختلالات کلیوی، تا زمانی که شما می توانید برخی از درمان است که می تواند اختلال درست کلیوی کمک به پیدا کردن، شما ممکن است یک فرصت برای بهبود سطح خود را از GFR است.

چگونه به منظور بهبود سطح پایین GFR؟

طب چینی می تواند مفید باشد برای افزایش سطح آسیب دیده را ترمیم GFR کلیه ها و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. و بالا هفت درمان بهترین شناخته شده است، یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس گیاهان سنتی طب چینی است. با این درمان، افراد با GFR کم قابل توجهی می تواند خود را بهبود بخشد.

روش های شناخته شده درمان هفت درمانی بالا، در همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتری دست یابد. آنها به عنوان درمان داغ فشرده سازی، حمام طب چینی، فتیلهگذاری درمان، طب چینی برای دهان و دندان، حمام پا، یک چرخه درمان، انما درمان، همه بر اساس طب سنتی چینی شناخته شده است، اما با او متفاوت است. آنها همان مزیت با آن، اما عوارض جانبی از آن ندارد. این به این معنی که آنها می توانند بیماری های کلیوی با عوارض جانبی کمی را درمان کند.

علاوه بر درمان، شما همچنین باید یک رژیم غذایی مناسب، که می تواند کمک محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,GFR,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنندچه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند

چه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟ شما می دانید، دیالیز رایج ترین روش به گسترش زندگی از نارسایی کلیه است، اما برخی مردم به احتمال زیاد پس از یک دوره درمان برای جلوگیری از توجه به برخی از دلایل. پس از چه مدت بیمار ممکن نارسایی کلیه پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای زنده ماندن علائم نارسایی کلیه، می توانید کمک به مردم برای زندگی بهتر و طولانی تر است.

اما مشکل این است، عملکرد کلیه می تواند پس از دیالیز بهبود یافته است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان بیمار کلیوی دیالیز شکست را، آنها تمایل به انجام آن چند بار. و زمانی که آنها را متوقف دیالیز، سموم به سرعت خواهد ساخت تا در خون خود. این سموم در گردش خون و ممکن است آسیب به ارگان های دیگر شود. نارسایی قلبی شایع ترین عارضه نارسایی کلیوی، و همچنین به عنوان علت اصلی مرگ و میر در نارسایی کلیوی است.

او گفت که اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند تنها در یک کوتاه تا چهار هفته پس از قطع دیالیز زندگی می کنند.

وجود دارد درمان های دیگر می تواند کمک به مردم دیگر زندگی می کنند؟

پیوند کلیه یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل کلیه است، می تواند کمک به مردم از شر دیالیز. با این حال، به دلایل بسیاری، برخی از مردم می توانند آن را قبول نمی کند، مانند فقدان پول، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، سروز، و غیره.

گیاهان طب چینی، طب خصوص میکرو چینی Osmotherapy، آن است که به طور گسترده ای برای اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض جانبی کمی استفاده می شود. نکته کلیدی این است که آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به بهبود آسیب بافت کلیوی و حفاظت از بافت باقی مانده از آسیب بیشتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 استچه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 است؟

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 است؟ در درمانگاه، کراتینین 8.3 نشان می دهد که بیماری های کلیوی پیشرفت کرده است به مرحله نهایی نارسایی کلیه، وجود خواهد داشت و نشانه ها و عوارض بیشتر و بیشتر. به طور کلی، دکتر بیمار به دیالیز توصیه می شود. اما آیا می دانستید که دیالیز است تنها گزینه، بهترین گزینه برای بیمار نارسایی کلیه است.

چرا دیالیز است بهترین انتخاب است؟

سطح کراتینین خود را در بالا 8.3 از حد معمول. در بدن، سطح کراتینین به حفظ تعادل در بدن ما است. با این حال، دیالیز است به عنوان مشکل کلیه های ما نیست. در حالی که شما در دیالیز هستند، کراتینین و زباله های دیگر ممکن است هنوز در بدن شما مانده است.

به طور خلاصه، دیالیز به تنهایی می تواند تمام سموم از بدن خود را از بین نمی برد به طور کامل. اگر این سموم در بدن باقی می ماند، آنها نه تنها کاهش بیشتر و کلیه خود را، اما همچنین از عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری کلیه خود را، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 است؟

Osmotherapy به طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، می توان آن را یک خدا دیالیز جایگزین. در چهار توابع اصلی آن، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهابی و افزایش رگ های خونی، آن را نه تنها می تواند کاهش علائم نارسایی کلیه، اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده بازیابی و محافظت از آنها از آسیب بیشتر.

با استفاده از این درمان، بیمار با کراتینین کلیه 8.3 می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز که عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,کراتینین,نارسایی کلیه,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا ممکن است به طور کامل درمان FSGS کودکانآیا ممکن است به طور کامل درمان FSGS کودکان؟

پسر من (8 سال) مبتلا به FSGS، ما در حال حاضر برای درمان 1.5 سال دریافت کرد، می توان آن را به طور کامل درمان؟ در واقع، FSGS دشوار است برای درمان، به خصوص برای کودکان. اما، به عنوان یک بیمار، شما باید بیش از حد نگران نباشید، زیرا این بیماری همچنین می تواند با درمان و رژیم غذایی مناسب کنترل شود.

چرا FSGS دشوار برای درمان؟

FSGS عنوان یک نتیجه از گلومرول آسیب دیده، و شما می دانیم که آن را دشوار است به درمان پس از آسیب گلومرول، و در حال حاضر هیچ درمان است که می توانید آنها را بازیابی، به طوری که آن را به درمان FSGS دشوار است.

چگونه برای درمان FSGS؟

همانطور که در بالا ذکر شد گلومرول آسیب دیده دشوار به تعمیر، اما ما می توانیم درمان مناسب به محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب، به طوری که برای جلوگیری از این بیماری را از رفتن بدتر استفاده کنید.

Osmotherapy به طب چینی میکرو به عنوان یکی از درمان موثر بیماری های کلیوی، آن را نیز می توانید در درمان FSGS استفاده می شود. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به FSGS ممکن است فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. اگر شما خوش شانس و می توانید آن را در اوایل درمان، می مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. بنابراین، این درمان یک انتخاب خوب برای بسیاری از بیماران، به ویژه کودکان است.

از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که FSGS می تواند به طور کامل درمان می شود، اما می توان آن را به خوبی از طریق میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کنترل می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,بیماری بزرگی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین 12.5، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیزسطح کراتینین 12.5، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیز

12.5 سطح کراتینین، به این معنی است که شرایط بسیار شدید است، و بد در حال حاضر در مرحله نهایی نارسایی کلیه، اورمی به عنوان مثال مرحله بوده است. در این مرحله، از بیماران علائم، مانند بسیاری از فشار خون بالا، استفراغ، تهوع، خستگی، بی اشتهایی و غیره ظاهر می شود. همه این علائم به طور جدی زندگی از بیماران را تحت تاثیر قرار. بنابراین، آنچه باید به بیماران انجام دهید؟

به طور معمول، یک پزشک توصیه می کنند که بیماران بیماران دیالیزی برای کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن، به طوری برای کاهش علائم. اما دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند، و پس از دیالیز، سموم و مواد زائد دوباره در بدن تجمع می یابد، به طوری که بیماران نیاز به در دیالیز. بیشتر بدتر این است که دیالیز می کلیه آسیب برساند، بنابراین بسیاری از بیماران نمی خواهید به دیالیز، آنها می خواهند از شر دیالیز.

چه درمان می تواند کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز؟

در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است زیرا می تواند بیماری کلیوی را درمان اساسا و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما است درمان، که می تواند کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز شناخته شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی، بازگرداندن عملکرد کلیه و کلیه ساختار اصلی متسع شود.

زمانی که کلیه ها کار درستی، بیماران می توانند از شر دیالیز و خوبی زندگی می کنند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,کاهش کراتینین,کراتینین بالا,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()