درمان انقباض کلیه با سطوح بالای کراتینین
نوشته شده توسط : rshaole

درمان انقباض کلیه با سطوح بالای کراتینیندرمان انقباض کلیه با سطوح بالای کراتینین

برخی از انواع بیماری کلیوی می تواند انقباض کلیه، که اشاره دارد به اندازه کوچکتر از اندازه طبیعی است. گاهی اوقات بیماران انقباض کلیه سطوح بالای کراتینین. آیا در مورد آن بیش از حد نگران نباشید، پزشکان با تجربه ما بسیاری از درمان های موثر برای مقابله با انقباض کلیه با سطوح بالای کراتینین. شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس به آنها.

چرا کلیه ها کاهش می یابد؟

لازم است را برای شما به دانستن علل انقباض کلیوی. هنگامی که سلامت مستلزم از دست دادن برخی از سلول های و بافت خواهد شد مجروح و بسیاری از عروق خونی مسدود می شوند، به طوری که خون نمی تواند به کلیه جریان است. و برای به دست آوردن یک بیماری کلیوی بدتر، کلیه تبدیل خواهد شد ضعیف و ضعیف تر، به طوری که آنها کاهش خواهد یافت. آسیب از انقباض کلیه نمی توان نادیده گرفت. سطوح بالای کراتینین سل جدی است، و در همان زمان، بسیاری از بیماران از علائم جدی مانند کم خونی، استفراغ، تورم، BUN بالا و غیره رنج می برند.

درمان انقباض کلیه با سطوح بالای کراتینین

درمان های پزشکی چینی ما می تواند کمک به شما برای جلوگیری از انقباض از کلیه ها. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ایجاد جدید در بیمارستان ما، است که در طب سنتی چینی بر اساس است. در این درمان، ما برخی از گیاهان چینی برای پودر میکرو پزشکی و ارسال آنها را به کوچک شدن کلیه ها. بنابراین، طب چینی ما را به سلول های کلیه آسیب دیده و بازگرداندن بافت، عروق خونی به گسترش و افزایش سیستم ایمنی بدن. با جریان خون تازه تر به کلیه ضعیف، از آن خواهد شد به فروشگاه را کاهش دهد. و یک سطح کراتینین بالا به تدریج کاهش خواهد یافت.

اگر شما نگرانی در مورد کم شدن کلیه ها و سطح کراتینین بالا، شما می توانید با ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به من و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru VK (AsyaYue).





:: برچسب‌ها: انقباض کلیه,سطح بالای کراتینین,درمان انقباض کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: