کراتینین 2.96 در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی به طور جدی
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 2.96 در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی به طور جدیکراتینین 2.96 در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی به طور جدی

سطح بالای کراتینین یک سیگنال از آسیب کلیوی است. کراتینین 2.96 بسیار بالاتر از مقدار طبیعی 0.5 ~ 1.2 میلی گرم / دسی لیتر است، بنابراین بیماران کلیوی به شدت به خطر بیافتد. سطح بالای کراتینین 2.96 به طور جدی؟

سطح بالای کراتینین جدی نیست، اما علت عمده آسیب کلیوی است، تهدید کننده زندگی است. از این نقطه، بیماران باید آماده محافظت از کلیه ها و کاهش کراتینین بالا 2.96 به طور موثر.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین؟

درمان باید با کاهش در تولید کراتینین شروع می شود.

کراتینین از کراتین در عضلات تولید سوخت و ساز بدن و کلیه ها مسئول از بین بردن کراتینین می باشد. برای کاهش تشکیل کراتینین، بیماران باید از مصرف کراتین، که می تواند در انواع گوشت و کراتین مکمل موجود است را کاهش دهد.

پس از آن، بیماران باید مقدار دفع کراتینین را افزایش دهد.

علاوه بر کلیه ها، پوست و دستگاه گوارش و می تواند کمک به از بین بردن ضایعات و سموم است. به عنوان نارسایی کلیوی، برخی از درمان است که می تواند میزان دفع پوست و دستگاه گوارش را افزایش می دهد استفاده می شود برای کمک به کاهش سطح بالای کراتینین.

حمام درمان، درمان و حمام پا چرخه را می توان مورد استفاده برای افزایش میزان دفع از پوست است. به عنوان مثال، حمام درمانی می تواند خلل و فرج در پوست به طور کامل و به سرعت عرق کردن باز است، بنابراین محصولات متابولیک و سموم را می توان با استفاده از عرق کردن را منتشر کرد.

انما درمان اغلب مورد استفاده برای افزایش تعداد دستگاه تولید. به عنوان یکی از هفت درمان برای استفاده خارجی از داروهای چینی، انما درمان است که اغلب به کاهش سطوح بالای کراتینین و تصفیه خون استفاده می شود.

چگونه به منظور بهبود وضعیت کلیه ها؟

برای مدیریت کراتینین بالا 2.96 از ریشه، بیماران باید برای برخی از درمان های برای بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. در حال حاضر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون درمان اغلب در کلینیک برای بازسازی ساختار فیلتراسیون کلیه استفاده می شود.

امیدوارم، درمان های بالا می تواند به کاهش کراتینین بالا 2.96 کارآمد و نگه داشتن کلیه شما کمک کند. اگر شما با توجه به ما در خط پزشکان علاقه مند در پزشکی ما، و یا ارسال به پست الکترونیکی ما asya.yue@mail.ru.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,کراتینین 2,بیماری جدی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: