بیماران با بیماری کلیوی و کم خونی کراتینین 5.0 برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران با بیماری کلیوی و کم خونی کراتینین 5.0 برای جلوگیری از دیالیزبیماران با بیماری کلیوی و کم خونی کراتینین 5.0 برای جلوگیری از دیالیز

شما می دانید، آیا یک سطح بالای کراتینین، کم خونی، و سایر علائم این بیماری بیماری های کلیوی به عنوان یک نتیجه است. زمانی که همه علائم بدتر و بدتر، مردم نیاز به دیالیز، به تخفیف علایم است. بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، برای از بین بردن این علائم لازم است.

چگونه به کاهش علائم به عنوان یک نتیجه از بیماری کلیه بدون دیالیز؟

شما می دانید، کلیه ها نقش مهمی تحت تعادل بدن ما بازی کنند، تا در اسرع وقت کلیه های آسیب دیده می شوند، بدن ما خواهد تعادل از دست بدهند. و بسیاری از علائم یکی پس از دیگری ظاهر شد، و آنها را آسیب بیشتر به کلیه ها شود، بنابراین، به صورت یک دور باطل. بنابراین، هنگامی که شما معکوس بیماری کلیوی می تواند این علائم به عنوان یک نتیجه از بیماری کلیوی را کاهش دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی درمان نوآورانه بر اساس TCM است و در تعمیر اختلال کلیوی و بهبود کارکرد کلیه است. آن را از روش های سنتی درمان متفاوت است و به صورت موضعی استفاده می شود. از طریق نرم افزار بالینی، این درمان امن، راحت و کارآمد بود.

این نوع از درمان را می توان در هر زمان از سال و هر آب و هوا استفاده می شود، و در نتیجه لازم نیست را به عوامل محیطی حساب. علاوه بر این، آن را به راحتی جذب می شود. مطالعات نشان می دهد که 65 درصد از مواد تشکیل دهنده آن را ممکن است برای رسیدن به ضایعات کلیوی به طور مستقیم. بنابراین، ما می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند.

علاوه بر این، آن را یک نوع نرم افزار درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری را بدون نیاز به انجام آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

با این درمان، پیشرفت بیماری می تواند متوقف شود، در مقابل. بنابراین، همه این علائم مانند سطوح بالای کراتینین و کم خونی ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بدون دیالیز,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: