بدون بیماران دیالیزی با GFR 10٪، هنوز هم برخی از گزینه های شما می توانید انتخاب وجود دارد
نوشته شده توسط : rshaole

بدون بیماران دیالیزی با GFR 10٪، هنوز هم برخی از گزینه های شما می توانید انتخاب وجود داردبدون بیماران دیالیزی با GFR 10٪، هنوز هم برخی از گزینه های شما می توانید انتخاب وجود دارد

"من در دیالیز با GFR در حدود 10٪ است. چه گزینه های دیگر می تواند انتخاب کنم؟" البته، سوال مربوط به اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که در دیالیز هستند. در بیمارستان ما در نفروپاتی شیجیاژوانگ، ما گزینه های درمان طبیعی خود را بدهد. اگر شما علاقه و یا هر گونه سوال، لطفا فراموش نکنید که به ارسال شرایط خود را از بیماری در فرم زیر و یا فقط به ما یک ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال کنید.

در واقع، با وجود پیشرفت های زیادی در زمینه مواد مخدر است که هنوز هیچ درمان دائمی برای بیماران با نارسایی کلیوی، به ویژه آسیب شدید به کلیه ها. چگونه برای درمان امنیتی تهدید کننده زندگی، دیالیز تنها می تواند کمک به جایگزینی عملکرد کلیه آسیب دیده. اما این وظیفه من به شما بگویم که او قادر به بهبود عملکرد کلیه ها نیست، چرا که او می تواند کلیه سالم کار نمی کند. بنابراین، درمان باید بر حفظ و تقویت عملکرد کلیه باقی مانده تمرکز می کنند. روش های زیر می تواند به شما کمک کند!

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این است که از طب سنتی چینی مشتق شده است، اما از آن متفاوت است. مواد تشکیل دهنده فعال داروها می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم زیر از طریق اسمز نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی، توصیف گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز است. هنگامی که این داروها به بدن وارد کنید، آنها می تواند سلول های خود تکرار عملکرد کلیوی فعال شدن و بهبود ساختار بازسازی کلیه است. در همین حال، این دارو می تواند ترشح فاکتورهای رشد ترویج برای فعال تشکیل رگ های خونی جدید و برای سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول است.

درمان 2. همراه

آن را به خوبی شناخته شده است که سلول های بنیادی دارای توانایی تمایز، به این معنی که این سلول ها می توانند به سلول های کلیه، و سلول های پارانشیمی ذاتی کلیه افتراق به جای سلول های آسیب دیده و یا نکروز و بافت کلیه است. در زمینه اختلال عملکرد کلیه ها می توانید افزایش یافته و کلیه همچنین عملکرد به طور معمول. تاریخ و زمان آخرین، بیماران از شر دیالیز و یک زندگی بهبود کیفیت.

3. درمان رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم

علاوه بر درمان، رژیم درمانی و یک شیوه زندگی سالم است، همچنین برای بیماران بسیار مهم است. آنها می توانند یک برنامه رژیم غذایی فرد، اگر اتصال با دکتر آنلاین ما.





:: برچسب‌ها: دریافت از شر دیالیز,بدون دیالیز,GFR 10٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: