طب سوزنی می تواند به بازسازی کلیه های آسیب دیده در مرحله 5
نوشته شده توسط : rshaole

طب سوزنی می تواند به بازسازی کلیه های آسیب دیده در مرحله 5طب سوزنی می تواند به بازسازی کلیه های آسیب دیده در مرحله 5

طب سوزنی به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. طب سوزنی را تحریک سم زدایی، به منظور کاهش سطوح بالای کراتینین. این برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده در مرحله 5 مفید است؟

در چین، طب سوزنی است وجود دارد سابقه بیش از 2،000 سال، و آن را در سه بعد کار می کند.

1. لایروبی کانال: تابع اصلی از طب سوزنی است برای بازگرداندن کانال و در حال اجرا به طور معمول دوباره، در حالی که عملکرد اصلی فیزیولوژیکی از کانال باعث می شود چی و خون سرازیر شد. پس از کانال مسدود شده است، بیماران مبتلا به درد، بی حسی، تورم و به آسانی.

2. مقررات یین و یانگ: هدف نهایی از طب سوزنی برای بهبود تعادل یین و یانگ. پاتوژنز این بیماری پیچیده است، اما می توان آن را در عدم تعادل یین و یانگ به این نتیجه رسیدند. روش تنظیم یین و یانگ در طب سوزنی است که با افزایش ویژگی کانال یین و یانگ، سازگاری نقاط طب سوزنی طب سوزنی و دستکاری به دست آورد.

3. تقویت مقاومت بدن در برابر از بین بردن شر و: پیشرفت بیماری و روند عادی سازی یکی این است که مقاومت بدن و مبارزه با شر در برابر یکدیگر. هدف طب سوزنی برای تقویت مقاومت بدن و از بین بردن شر.

چه کاری می تواند به نارسایی کلیوی طب سوزنی؟

طب سوزنی می تواند کمک به بهبود گردش خون در سراسر بدن و به منظور بهبود توانایی بیماران برای مبارزه با بیماری های مختلف، به طوری که می تواند کمک به انجام بسیاری برای کنترل علائم بیماری کلیوی و عوارض. با این حال، طب سوزنی است به اندازه کافی برای بازسازی سلول های آسیب دیده کلیه و بازیابی ساختار کلیوی نیست. بنابراین، طب سوزنی باید استفاده شود برای حمایت از تمام کلیه درمان به جای همه این بیماری پردازش کلیه است.

اگر بیماران می خواهید برای بازگرداندن کلیه شکسته، آنها همچنین باید برای برخی از درمان است که می تواند توانایی خود شفا کلیوی را افزایش دهد، و عادی جریان خون در سراسر بدن، از جمله کلیه نگاه کنید. شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، دریافت درمان است. در نهایت، بیماران مبتلا به کلیه می تواند آنها را از مشکلات گیج کلیه موفقیت پیدا کنید. بهترین آرزوها برای همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.





:: برچسب‌ها: طب سوزنی,بازسازی کلیه های آسیب دیده ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: