مرحله دیالیز جایگزین 5 بیماران مبتلا به SLE
نوشته شده توسط : rshaole

مرحله دیالیز جایگزین 5 بیماران مبتلا به SLEمرحله دیالیز جایگزین 5 بیماران مبتلا به SLE

حدود 60 درصد از بیماران مبتلا به SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک)، آسیب های کلیوی است. در SLE التهاب کلیه منجر به نارسایی کلیه، که آن هم مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی (CKD) نامیده می شود. دیالیز است که بهترین راه برای کاهش کراتینین بالا و برخی از گزینه های وجود دارد. شما می توانید به کمک اضافی از طریق پست الکترونیکی به ما در Asya.yue@mail.ru دریافت کنید.

چرا دیالیز می تواند مشکل شما را حل نمی کند؟

برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی شکایت دارند که سطح کراتینین است که هنوز هم پس از دیالیز بسیار بالا است. چه؟ دیالیز است به نام "کلیه مصنوعی". این به این معنی است که جایگزین مواد زائد تصفیه دیالیز کلیه در خون، از جمله کراتینین. با این حال، ممکن است که دیالیز است روز و شب به کلیه. بنابراین، هنگامی که بیماران انجام دیالیز را ندارد، خون زباله شروع به تجمع دوباره.

جایگزین به دیالیز چیست؟

در طول دیالیز، کلیه ها به عنوان یک وسیله نقلیه رها کار نمی کند. با این حال، آنچه که ما انجام می دهند برای محافظت و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده خود را. کلیه ما توانایی جبرانی قوی. حتی با تنها 30 درصد از عملکرد کلیه، بیماران می توانند یک زندگی عادی با دیگران را ترک کنند.

در این مورد، من توصیه ترکیب Meykan و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

1. ترکیب Meykan. این یک بطری عصاره مایع گیاهی چینی به صورت شفاهی به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 2-3 بار هر روز گرفته شده است. این است که برای تمیز کردن خون آلوده با ترویج چی (جریان انرژی) و رفع انسداد کانالهای انرژی. پس از آن، سموم در خون ممکن است از هم جدا شوند و کاهش التهاب می شود.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این نرم افزار خارجی استفاده می شود در مناطق دو طرفه کلیه (نقاط طب سوزنی Shenshu). گیاهان چینی فوق العاده باریک شکسته. با موثر و مویرگی اسمز، مواد موثر گیاهان چینی می تواند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. آنها عملکرد گسترش عروق خونی، ضد التهاب و تخریب ماتریکس خارج سلولی، که موجب افزایش گردش خون. به این ترتیب، بافت کلیه ممکن است به خون و اکسیژن به اندازه کافی عرضه به کار به طور معمول به دست آورد.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، لطفا با ما تماس بگیرید است.





:: برچسب‌ها: جایگزین برای دیالیز,لوپوس اریتماتوی سیستمیک ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: