طب گیاهی چینی برای کمک به بیماران مبتلا به کیست لگنچه کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

طب گیاهی چینی برای کمک به بیماران مبتلا به کیست لگنچه کلیه

شکی نیست که این عملیات معمولا برای برداشتن کیست بزرگی از لگنچه کلیه برای بیماران وجود دارد. با این حال، می توانید کیست های کوچک کاری انجام نمی. در اینجا ما مراقبت گیاهی چینی معرفی، که نه تنها می توانید کیست کاهش دهد، بلکه به بهبود عملکرد کلیه اساسا.

کیست لگنچه کلیه نیز صاحب یک کیست کلیوی ساده، که آن هم با مایع پر شده است. زمانی که قلم مو، اندازه کوچک، همچنین افراد بدون علامت و هیچ درمان مورد نیاز است. با این حال، همراه با زمان، علاوه بر مداوم از مایع سبب گسترش کیست، و باعث درد در پشت، ادرار خون، فشار خون بالا، فشرده سازی یا انسداد به لگنچه کلیه. بنابراین، برای درمان کیست های لگن کلیوی، دو جنبه وجود دارد: از یک سو، ما باید برای فشرده سازی کیست های بزرگ از سوی دیگر، ما باید قادر به متوقف کردن رشد کیست های کوچک باشد.

خوشبختانه، پس از سالها تحقیق، ما متوجه شدیم که برخی از داروهای گیاهی چینی توابع زیر است: یکی از اثرات این افزایش نفوذپذیری دیواره های کیسه مایع کیست حمایت از بازجذب. از سوی دیگر، برای جلوگیری از مایع از پر کردن کیست های کلیوی. و داروهای عبارتند از:

1. Lalang چمن ریزوم

2. قاصدک

3. ریزوم sparganium

4. آسیایی درخت چنار

اشکال 5. زمین

همه داروها ممکن است مانع از فعالیت سلول های پوشش کیستیک، که مسئول ترشح مایع کیستیک کمک کند. بدون کیسه مایع به اندازه کافی، هر نوع کیست ها می تواند به تدریج کاهش می دهد. به منظور حصول اطمینان از اثربخشی داروهای گیاهی، درمان منظم تر و موثر به طور گسترده ای در خدمات کلیه در چین، و همچنین به عنوان دارو میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، ترکیب Meykan، طب سوزنی، حمام پا، درمان فشرده سازی گرم مورد استفاده قرار گیرد غیره از آنجا که فرمول برای دارویی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، به شما پیشنهاد برای ترک شرایط خاص از این بیماری و راه های فرم را به تماس و یا یک ایمیل به Asya.yue@mail.ru، VK ما ارسال کنید: Asyayue، به گرفتن یک طرح درمان فردی.





:: برچسب‌ها: طب گیاهی چینی,بیماران مبتلا به کیست لگنچه کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: