عملکرد کلیه من کمتر از 37٪ است، چگونه می توانم آن را ثابت؟
نوشته شده توسط : rshaole

عملکرد کلیه من کمتر از 37٪ است، چگونه می توانم آن را ثابتعملکرد کلیه من کمتر از 37٪ است، چگونه می توانم آن را ثابت؟

عملکرد کلیه من کمتر از 37٪ است، چگونه می توانم آن را ثابت؟ چگونه به منظور بهبود عملکرد پایین کلیه کلید برای درمان بیماری های کلیوی است، تا زمانی که شما می توانید برای بهبود آن، شما می توانید پیشرفت بیماری به تاخیر می اندازد، حتی آن را معکوس.

در درمانگاه، مردم با 37 درصد از عملکرد کلیه، در حال حاضر در این بیماری 3 مرحله کلیوی، تعدادی از مرحله 4 (عملکرد کلیه کمتر از 30٪ است)، به طوری که آنها به اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از بدتر شدن این بیماری است.

چگونه به درمان بیماری های کلیوی؟

مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی را بازی می کند، حتی اگر آن را نمی توان به بهبود عملکرد کلیه کمک کند، اما می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت، بنابراین به عنوان برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده سطح فعلی. از آنجا که یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی، بهتر است به یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را. اگر لازم باشد، شما می توانید به دکتر مراجعه آنلاین، ما مشاوره خوب برای شما به صورت رایگان فراهم می کند.

اما نکته کلیدی این است برای پیدا کردن و درمان مناسب در موقع. عملکرد پایین کلیه با توجه به بیماری کلیوی، بنابراین، به ترمیم سلول های آسیب دیده در داخل کلیه برای بهبود عملکرد کلیه مهم است.

در کلیه بیمار است، سلول های سالم، زخمی و مرده را از کلیه ها وجود دارد. سلول های کلیه نکروتیک داخلی را نمی توان ترمیم، اما با کمک از طب چینی میکرو Osmotherapy پزشکی (یکی از درمان های موثر ترین بر اساس گیاهان سنتی چینی پزشکی) آسیب دیده سلول های کلیه باید بازسازی شود. در حالی که سلول های کلیوی کار خیلی بیشتر، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یابد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: