چه درمان موثر تر از دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان موثر تر از دیالیز برای درمان نارسایی کلیه استچه درمان موثر تر از دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است

آن را به خوبی شناخته شده است که کلیه ها آسیب دیده، آنها دشوار است برای تعمیر، به طوری که درمان این بیماری به طور عمده در برطرف کردن علایم با هدف و دیالیز رایج ترین درمان است. علاوه بر دیالیز، پیوند کلیه در نظر گرفته موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، اما آن را به زمان طولانی برای پیدا کردن یک اهدا کننده را، و آن را به یک مقدار زیادی از پول هزینه.

چه درمان موثر تر از دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است؟

به منظور کمک به بیماران کلیوی بیماری بهتر، کارشناسان سالهای زیادی را به این مطالعه از روش جدید برای درمان بیماری های کلیوی اختصاص داده است. بر اساس طب سنتی چینی Osmotherapy طب میکرو چینی را به واقعیت می آید. این نوآوری از طب سنتی چینی و امید به ارمغان می آورد جدید به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نارسایی کلیه؟

از یک طرف، دارو میکرو Osmotherapy پزشکی چینی به عنوان در گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، و ماتریکس خارج سلولی و اهانت آمیز توصیف کرد. پس از مواد تشکیل دهنده موثر نفوذ بخش ضایعه، آنها می توانند از انتشار عوامل التهابی متوقف کردن و تمیز از مواد مضر است. بنابراین، آن را می توانید از خراب شدن کلیه بلافاصله و کارآمد را متوقف کند.

از سوی دیگر، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تحریک بهبود ساختار کلیه. مواد تشکیل دهنده فعال در طب چینی می تواند فیبروز کلیوی مسدود، گشاد شدن عروق و بهبود اختلال. در همین حال، این دارو می تواند ترشح فاکتورهای رشد ترویج، به منظور فعال شدن تشکیل عروق خونی جدید و افزایش سرعت گلومرول بازسازی است. پس از درمان سیستمیک، عملکرد کلیه خود را بهبود خواهد یافت. بنابراین، سطح کراتینین خود را کاهش می دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: