کراتینین 2.48، چه معنی است، و آن را جدی است؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 2.48، چه معنی است، و آن را جدی استکراتینین 2.48، چه معنی است، و آن را جدی است؟

"سطح کراتینین من از 2.48، و من تعجب آنچه در آن به معنی و چگونه آن را جدی است." در واقع، در درمانگاه، سطح کراتینین 2.48 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر یک بیماری مزمن کلیوی 3 مرحله، کلیه ها آسیب دیده اند. شما باید به درمان برای جلوگیری از پیشرفت بیماری اگر درمان نشود، وضعیت از این بیماری را به نارسایی کلیوی ایجاد می شود.

3 مرحله بیماری کلیوی مرحله زندگی زمانی که مردم می توانند یک فرآیند سیستماتیک در به موقع را، آنها می توانند یک فرصت به آن پرداخت. در غیر این صورت، این بیماری ممکن است از کنترل خارج، ممکن است شما را به دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با کراتینین 2.48؟

طب چینی ثابت شده است که آن را به یک اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند بیماری های بهبود عملکرد کلیوی تبدیل شود. ما یک درمان تک، یک سری از درمان ذکر کرده اند، در طول درمان، پزشکان انواع آنها را مطابق با بیماری بیمار ترتیب.

روش های شناخته شده درمان هفت درمانی بالا، در همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتری دست یابد. آنها به عنوان درمان داغ فشرده سازی، حمام طب چینی، فتیلهگذاری درمان، طب چینی برای دهان و دندان، حمام پا، یک چرخه درمان، انما درمان، همه بر اساس طب سنتی چینی شناخته شده است، اما با او متفاوت است. آنها همان مزیت با آن، اما اثرات سوء بر ندارد. این به این معنی که آنها می توانند بیماری های کلیوی با عوارض جانبی کمی را درمان کند.

از بالا، ما می دانیم که سطح کراتینین 2.48 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر یک بیماری مزمن کلیوی 3 مرحله.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین,درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: