چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در کلیه پلی کیستیکچگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در کلیه پلی کیستیک

مادر من به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شد، و دکتر به ما گفت که سطح کراتینین او به 4.6. می تواند شما را به من بگویید چه به این معنی است که کراتینین 4.6 بیماری کلیه پلی کیستیک و روشهای کاهش آن؟

کراتینین 4.6 در بیماری کلیه پلی کیستیک، به چه معنی است؟

رک و پوست کنده، کراتینین 4.6 بیماری کلیه پلی کیستیک به معنی: 1. نفرون آن آسیب دیده بیش از 70٪ است. 2. سموم انباشته بالا در بدن او وجود دارد، به طوری که او نمی خواهد به خوردن مواد غذایی و همیشه احساس خستگی. 3. کیست در کلیه آن را به اندازه کافی بزرگ است که آن را در حال حاضر آسیب دیده کلیه است. اگر سموم بیشتر و بیشتر انباشته شده در بدن، بسیاری از عوارض دیگر رخ می دهد، برای مثال، بیماری های قلبی عروقی (CVD)، انسفالوپاتی اورمیک، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های سیستم عصبی، و غیره همه این بیماری ها بسیار خطرناک است برای زندگی است. در یک کلام، مادر خود را در حال حاضر در مرحله ای از زندگی، درمان زود است که به شدت به او پیشنهاد شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 بیماری کلیه پلی کیستیک؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک، آن می تواند نه تنها سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، اما همچنین می تواند بافت آسیب دیده در کلیه بازیابی، پس از آن یک انتخاب خوب برای مادر شما است. من فکر می کنم با کمک از این درمان، او می تواند بیماری او را تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر او می تواند آن را درمان اولیه، می تواند یک فرصت برای کاهش اندازه کیست، و آنها رشد مجدد خود را مهار کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی متعدد در,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: