هفت معاینه اصلی بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

هفت معاینه اصلی بیماری کلیه پلی کیستیکمهم نیست که چه بیماری، علاوه بر درمان و مراقبت، بازرسی نیز در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار مهم است که بازرسی، شما باید برخی از عناصر اساسی را درک کنید. علاوه بر این، بیمارستان متخصص برای همه به سادگی فراهم معاینه اولیه از بیماری کلیه پلی کیستیک، که، اگر می خواهید بدانید که چه مطالعات آزمایشگاهی کلیه پلی کیستیک، لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه کنید.

در مرحله اول، فیلم روشن KUB سایه کلیه شکل نامنظم افزایش است.

در مرحله دوم، نشانه IVP نمایش تنش در فشرده سازی از لگنچه کلیه، لگن کلیه عجیب و غریب مانند عنکبوت شکل، یک فنجان مسطح و گسترده، آسان و گردن نازک بود کشیده، اغلب منحنی.

سوم، نشان می دهد در کلیه داشته باشد تعداد زیادی از مناطق تاریک.

چهار، CT نشان می دهد افزایش در شکل lobed کلیه، بیشتر کیست پر از مایع نازک دیواری.

پنجم، ما باید ادرار اول افراد با بیماری کلیه پلی کیستیک به بررسی کنید که نقض اولیه، هماچوری میکروسکوپی پیشرفته، پروتئینوری در برخی از بیماران. سلول های سفید خون و چرک با سنگ و عفونت.

ششم، اسمولالیته اندازه گیری ادرار. ضایعات اولیه چند کیست، می تواند تظاهرات کلیوی تمرکز، نشان می دهد که تغییرات در ساختار کلیه به طور کامل نابود مربوط نیست و کلیه ممکن است هورمون ضد مرتبط واکنش های جانبی. در مرحله اول کاهش کاهش عملکرد کلیه در میزان فیلتراسیون گلومرولی متمرکز بود.

هفتم، از دست دادن ظرفیت سرم کراتینین کلیه جبرانی به تدریج افزایش یافته بود. کلیرانس کراتینین شاخص حساس تر بود.

در نهایت، دکتر ژانگ همچنین پیشنهاد کرد که طب چینی نفوذ درمان ریشه حفاری، از نقطه نظر ایمنی، استفاده از هولوگرافی منطقه ابزار کلیه از طب سنتی چینی توسط آیونتوفورز. پزشکی کنندگان دهان، دوباره تنظیم عملکرد سیستم ایمنی بدن برای تولید توانایی خود درمان فوق العاده بزرگ، سرعت سوخت و ساز و تعمیر و نگهداری، استاز خون و دانشجویان جدید، ترخیص کالا از کمپلکسهای ایمنی و متابولیت در کلیه، بهبود تغییرات کلیوی پاتولوژیک، و حفاظت از غشای سلولی، رادیکال های آزاد اکسیژن برای محافظت از واحد باقی مانده کلیوی، به منظور دستیابی به هدف از عملکرد کلیه باقی مانده با ثبات است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: هفت چک عمومی,بیماری Multicystic کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: