که می تواند به بیماری کلیه پلی کیستیک منجر
نوشته شده توسط : rshaole

که می تواند به بیماری کلیه پلی کیستیک منجربیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

برای این مشکل، بسیاری از مردم نمی دانند، اغلب مشورت چه بیماری کلیه پلی کیستیک است.

به گفته کارشناسان، تغییر روزانه مردم رژیم غذایی، شیوه زندگی نامناسب، عوامل ZTE است که می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک شود.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری شایع کلیه ارثی است، علت اصلی بیماری کلیه پلی کیستیک یک عامل ژنتیکی است،

تشخیص کودکانه و نوع بزرگسالان کودکانه نسبتا نادر است، بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان ارث اتوزوم غالب، بیماری کلیه پلی کیستیک شایع است، بروز حدود 1/1250، 10٪ از ESRD است. کلیه پلی کیستیک کیست بیمار به تدریج با سن اگر در زمان کنترل شده نیست، کیست های کلیوی را افزایش می دهد همچنان به افزایش، آن را به مهار رشد در اطراف علت آسیب کلیوی بلوک برای شروع روند فیبروز کلیوی،

آزمایش های اولیه از ادرار ظاهر می شود:

پروتئین و خون سلول؛ اگر روند فیبروز کلیوی شده است به طور موثر نشود، افزایش کراتینین سرم در پایان به نوبه خود به شکست کلیوی end-stage رخ می دهد.

علل بیماری کلیه پلی کیستیک، علاوه بر عوامل ژنتیکی، بسیاری از دست آورد تعدادی از عوامل دیگر، مشوق ها، مانند سموم وجود دارد، انواع عفونتها، سموم در بدن می تواند انواع بافت و آسیب ارگان، نه تنها تهدیدی برای ایمنی از زندگی انسان، و منجر شود جهش ژن های انسان، جهش در سلول

این احتمال زیاد به علت ظاهر بیماری کلیه پلی کیستیک؛ عفونت نیز می تواند به اختلال در بدن منجر شود، و در نتیجه محیط در حال تغییر مطلوب برای کیست ژن، عوامل داخلی موجب افزایش فعالیت کیست، که منجر به ظاهر بیماری کلیه پلی کیستیک.

کلیه پلی کیستیک بالا برای تجزیه و تحلیل خود را از اینکه چگونه ایجاد می شود، دوستان از بیماران نیاز به دانستن علائم و نشانه های برخی از حس مشترک.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,عوامل ژنتیکی,عفونت ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: