علائم نارسایی حاد کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

علائم نارسایی حاد کلیهعلائم نارسایی حاد کلیه

- مقدار کمی از ادرار (الیگوری)؛

- فقدان کامل (آنوری).

وضعیت بیمار رو به وخامت، آن است که با تهوع، استفراغ، اسهال، کاهش اشتها همراه است، تورم اندام، افزایش در حجم کبدی وجود دارد. بیمار ممکن است بی حال و یا بالعکس هیجان می آید.

سیر بالینی نارسایی حاد کلیه چندین مرحله وجود دارد:

مرحله I - ابتدایی (نشانه های ناشی از قرار گرفتن در معرض مستقیم به علت نارسایی حاد کلیه) از زمان قرار گرفتن در معرض به علت زمینه ای از اولین علائم کلیه طول می کشد تا به مدت مختلف (از چند ساعت تا چند روز). این ممکن است به مسمومیت (رنگ پریدگی، تهوع، درد شکم) به نظر می رسد.

مرحله دوم - oligoanuricheskaya (موضوع هسته ای - الیگوری و آنوری کامل است، نیز توسط شرایط عمومی شدید بیمار، ظهور و انباشت سریع اوره خون و سایر محصولات نهایی سوخت و ساز پروتئین مشخص، باعث ارگانیسم خود مسمومیت، آشکار لتارژی، ضعف، خواب آلودگی، اسهال، فشار خون بالا ، تاکی کاردی، ادم از بدن، کم خونی، نارسایی کبد، و یکی از ویژگی های مشخصه به تدریج افزایش ازوتمی - افزایش سطح خون نیتروژن (پروتئین) از متابولیسم و ​​مسمومیت شدید)؛

مرحله سوم - جایگزینی:

- یک مرحله از ادرار اوایل - کلینیک همان است که در مرحله دوم است؛

- پرادراری فاز (افزایش تولید ادرار) و بهبود توانایی تمرکز را از کلیه ها - تابع نرمال کلیه عملکرد سیستم تنفسی و قلبی عروقی، دستگاه گوارش، دستگاه عضلانی اسکلتی، سیستم عصبی مرکزی را بازیابی. مرحله حدود دو هفته طول می کشد.

مرحله چهارم - بازیابی - بازیابی تشریحی و کاربردی از فعالیت کلیوی به تنظیمات اصلی. ممکن است در برای بسیاری از ماه را بکشید، گاهی اوقات آن را طول می کشد تا یک سال.

پس از سالها تحقیق، برای این علائم، متخصصین ما موثر می تواند به بیماران کمک برای از بین بردن این نشانه ها. ما به شما یک سیستم از درمان سنتی طب چینی. مانند طب چینی، به صورت خوراکی، میکرو چینی پزشکی، پزشکی Maikan، حمام پا، حتی گردش درمانی، حمام کامل درمانی، طب چینی، به صورت خوراکی، انما درمان، درمان اسپا پا، فتیلهگذاری درمان درمان کمپرس گرم است. این طب سنتی چینی. پا حمام، چگونه به لذت بردن از زندگی، نه بسیاری از درد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: