غذاهای دریایی و آبجو، غذا خوردن با هم، بیشترین آسیب کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

غذاهای دریایی و آبجو، غذا خوردن با هم، بیشترین آسیب کلیویغذاهای دریایی و آبجو، غذا خوردن با هم، بیشترین آسیب کلیوی

داستان معمولی

آقای ژانگ، خوردن غذاهای دریایی، آبجو می نوشند، بیدار ماندن تا دیروقت به تماشای وضعیت مبارزه از جام جهانی برای چند روز، تهوع و استفراغ، الیگوری، سردرگمی به بیمارستان آورده شد. پس از بازرسی، تشخیص نارسایی حاد کلیه ناشی از بالا نفروپاتی اسید اوریک.

چرا خوردن غذاهای دریایی، مبتلا به نارسایی کلیه؟

دانش پایه

نارسایی کلیه - سندرم اختلالات از کلیه ها، منجر به فروپاشی آب و الکترولیت ها، تبادل گونه های نیتروژن است. می نارسایی حاد و مزمن کلیوی وجود دارد.

پاسخ حرفه ای

غذاهای دریایی دارای غذاهای پروتئین بالا که حاوی ترکیب نوکلئوتید پورین، اسید اوریک محصول نهایی متابولیسم پورین است، متابولیسم پورین تنظیم می کند و یا دفع کلیوی کاهش اسید اوریک، می توانید اسید اوریک خون بالا است. هنگامی که غلظت اورات در اشباع خون، رسوب کریستالهای اورات را می توان در کلیه رسوب باعث آسیب کلیوی. که "نفروپاتی نقرسی"، همچنین به عنوان شناخته شده "نفروپاتی هیپراوریسمی."

اگر غذاهای دریایی و آبجو خوردن با هم، می تواند به نقرس گردد. هنگامی که آنها می خوردند بسیاری از غذاهای دریایی و آبجو، را به ایجاد اسید اوریک سرعت بخشیدن به، حد اسید اوریک در مفاصل و بافت نرم سپرده و منجر به التهاب مفاصل و بافت نرم است. زمانی که حملات نقرس، نه تنها درد مفاصل و تورم حتی منجر به تب بودند.

بنابراین، خوردن غذاهای دریایی، شما می توانید برخی از زنجبیل، سرکه آماده و شراب سفید می تواند به عنوان یک تابع از خنک، عقیم سازی، و سرد، گردش خون اثر تحریک کننده عمل می کنند. اگر شما غذاهای دریایی و نوشیدن آبجو خوردن، شما باید آب جوش و یا سودا می نوشند، به جلوگیری از تشکیل نفروپاتی نقرسی.

اگر شما احساس بد، شما مطمئن به مراجعه به دکتر را به صورت منظم بررسی به شما کمک خواهد با وضعیت جسمی خود، و بهتر تبدیل کنترل بر بیمار است. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی حاد کلیه,غذاهای دریایی و آبجو ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: