چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، آن است که معمولا با کیست های بسیاری را در هر دو کلیه و یا یک کلیه است. کیست پر از مایع، زمان افزایش می یابد، کیست می تواند بیشتر و بیشتر، و غیره خواهد بود کلیه تحت ستم و ممکن است باعث شود کلیه بزرگ می شود، به علت آسیب به کلیه است. با توجه به آسیب به کلیه، عملکرد کلیوی ترک خورده خواهد شد.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ها؟

همانطور که در بالا ذکر شد، آسیب به کلیه ها به علت کیست افزایش یافته، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه، شما نیاز به کوچک شدن کیست، پس از آن برخی از درمان را برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده.

چه درمانی می تواند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد؟

طب چینی میکرو Osmotherapy به عنوان یک درمان نوآورانه از طب سنتی چینی در درمان بیماری کلیه، از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک یک اثر قابل توجه است. با این روش درمان، ما می توانیم از آسیب ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک را کاهش دهد، و برای جلوگیری از عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک.

به عنوان دارو میکرو چینی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان خاص در بیمارستان ما، ماده فعال در مواد مخدر می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، سرعت بخشیدن به دیوار گردش خون میکرو عروقی، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است مایع کیستیک تماس جریان به بازگشت خون از بدن با گردش خون خارج می شود سوخت و ساز بدن خون است. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود. پس از چک کردن کیست و کلیه آسیب، عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. با این حال، نکروز کلیه را نمی توان ترمیم، بنابراین اگر شما می خواهید برای گرفتن بهترین نتیجه، شما باید این درمان در اسرع وقت است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,بیماری های کلیوی متعدد در,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: