دانش و درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

دانش و درمان نارسایی کلیهدانش و درمان نارسایی کلیه

نارسایی کلیه یک بیماری شدید کلیوی است. زمانی که مردم چک نارسایی کلیه، کلیه خود را به درستی کار نمی کند، یا انجام تمام کار را انجام دهد. نارسایی کلیه می تواند یک بیماری پیشرونده. بر اساس دلایل خاص را انتخاب درمان مناسب است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

غده ی آدرنال است در ناحیه شکم قرار گرفته است، در هر دو طرف بدن درست در بالای لگن. هنگامی که کار به درستی، کلیه جدا و فیلتر کردن آب و مواد زائد اضافی از خون است. کلیه مسئول تشکیل ادرار، استفاده شده است که برای خلاص شدن از شر سموم است. کلیهها همچنین یک تعادل سالم مایع، الکترولیت و ترکیبات نمک در بدن را حفظ کند.

دو نوع از نارسایی کلیه وجود دارد: حاد و مزمن. شروع ناگهانی نارسایی حاد کلیه، معمولا علل اساسی عبارتند از کم شدن آب بدن، عفونت، آسیب شدید کلیوی و یا استفاده طولانی مدت از مسکن بدون نسخه تیلنول (استامینوفن) و ایبوپروفن. نارسایی حاد معمولا قابل برگشت است، هیچ آسیب طولانی مدت وجود دارد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به بیماران کمک به کاهش کراتینین بالا. ما مدافع مفهوم از طب سنتی چینی، درمان بیماری های زمینه ای، جلوگیری از خطر بالقوه و بیماری های دیگر.

شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: