به عنوان درمان نارسایی کلیه در مرحله پنجم
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان درمان نارسایی کلیه در مرحله پنجم

"سلام، من می خواهم به دانستن چه مدت بیمار باید درمان شود، نفوذ درمان است." به طور کامل از نارسایی کلیوی تقریبا غیر ممکن است، اما ما می توانیم درد را تسکین، تخفیف علایم است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا 2-3 بار در هفته. و آنها می خواهند به خارج از دیالیز، اما انجام یک روش موثر درمان نمی دانم، تا متخصصین ما آماده برای آنها برخی از پیشنهادات.

نارسایی کلیه یک بیماری مزمن کلیه است. ما به دنبال بهترین روش درمان، چیزی است که ما باید انجام دهیم. وضعیت بیمار در نارسایی کلیوی پنجم مرحله. و او در دیالیز برای نه ماه بود. اما او نیز دارای درد پشت، خستگی و کم خونی. علاوه بر دیالیز، درمان های دیگر وجود دارد و می تواند به شما کمک کند، که مشکلات خود را حل میکند. در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، تنگی نفس، درد قفسه سینه، واضح تر، که منجر به بسیاری از عوارض جدی. در واقع، آسیب کلیوی یک علت عمده این علائم است. علاوه بر این، آسیب به قلب و ریه ها بدتر است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب تر برای وضعیت شما است. مهمتر از آن، می توانید کلیه باقی مانده محافظت و بهبود عملکرد کلیه است. در مقایسه با دیالیز، هدف او این است به منظور بهبود محیط داخلی کلیه، کمک به بازگرداندن کلیه ها.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیه، ارسال به ایمیل asya.yue@mail.ru ما، واتساپ: +86 18203204121، اسکایپ: yuexuan992، و یا ارسال یک پیام ما. بسیار خوشحالم که برای دریافت نامه خود را!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: