دانش پایه از دیابت
نوشته شده توسط : rshaole

دانش پایه از دیابتدانش پایه از دیابت

دیابت، همچنین به عنوان شناخته شده دیابت، توصیف یک گروه از بیماری های متابولیک که در آن مردم قند خون. بیماران مبتلا به فشار خون بالا تمایل به تجربه پرادراری، پرنوشی، پرخوری و کاهش وزن. سه نوع از دیابت وجود دارد.

دیابت نوع 1

بدن انسولین تولید نمی کند. مردم تمایل به دیابت نوع 1 قبل از 40، اغلب در اوایل بزرگسالی یا نوجوانی است. حدود 10٪ از تمام موارد ابتلا به دیابت نوع 1. بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 باید تزریق انسولین برای بقیه زندگی خود را می باشد.

دیابت نوع 2

بدن به اندازه کافی انسولین تولید نمی کند و یا سلول های بدن به درستی به انسولین پاسخ نمی دهند. حدود 90٪ از تمام موارد دیابت از این نوع. از دست دادن وزن بعد از رژیم غذایی، ورزش و کنترل قند خون سالم ممکن است قادر به کنترل علائم دیابت نوع 2 در برخی از درجه. با این حال، به دیابت نوع 2 است که معمولا بیماری پیشرونده، بیماران باید قرص های انسولین است.

مردم با چاقی مرکزی، چربی شکم، و یا چاقی شکمی به خصوص در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2. مردان که تستوسترون سطوح پایین نیز مشخص شده است به در معرض خطر بالاتری، خطر دیگری از دیابت نوع 2، و بیشتر به عنوان ما مسن تر.

دیابت در دوران بارداری

این نوع زنان در دوران بارداری تاثیر می گذارد. و تشخیص دیابت بارداری در دوران بارداری رخ می دهد. بیشتر بیماران می توانند دیابت خود را از طریق رژیم غذایی و ورزش، نظارت و از 10 درصد به 20 درصد از آنها به مصرف دارو. اگر مبتلا به دیابت حاملگی تشخیص داده نمی شود و یا از کنترل خارج شده، می تواند خطر ابتلا به عوارض حین زایمان را افزایش می دهد، نوزاد ممکن است بزرگتر از آن باید باشد. قبل از حامله شدن، بیش از حد چربی حیوانی و کلسترول غذا خوردن نیست.

دیابت می تواند عوارض بسیاری که ممکن است تهدید کننده زندگی، مانند آسیب های عصبی، بیماری کلیه، بیماری های قلبی عروقی، بیماری عروق محیطی و غیره شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: