رژیم غذایی بیماران دیالیزی
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی بیماران دیالیزیرژیم غذایی بیماران دیالیزی

به منظور پر کردن مواد مغذی مورد نیاز بیماران دیالیزی، برای جلوگیری از عفونت، رژیم غذایی، بیماران دیالیزی باید تنظیم شود. پس چه رژیم غذایی بیماران دیالیز باید باشد؟

1. حرارت کافی.

گرما به اندازه کافی اساس فعالیت های روزانه انسان است. به اندازه کافی اگر نمی توانید به بیماران دیالیزی منجر به سوء تغذیه رنج می برند از؛ اضافه بیش از حد، ممکن است به چربی خون و تصلب شرایین و بیماری های دیگر منجر شود. که باید در مصرف کالری کربوهیدرات بر اساس غلات و حبوبات است، به عنوان غذا خوردن قند کمتر و غذاهای غنی از چربی، به خصوص چربی حیوانی.

2. اضافه کردن پروتئین است.

دیالیز پذیرش بیمار از پروتئین باید از پروتئین با کیفیت بالا، مانند شیر، تخم مرغ، گوشت، ماهی و پروتئین حیوانی دیگر، غذا خوردن و یا خوردن سویا و سایر پروتئین های گیاهی، به دلیل استفاده کمتر از پروتئین های گیاهی، آن را به وضعیت بیمار اضافه کنید.

اگر یک بیمار به دیالیز افراد مسن است، با توجه به آتروفی عضلانی و کاهش وزن، آنها نیاز به اضافه کردن پروتئین با کیفیت بالا.

3. چگونه به خوردن میوه ها و سبزیجات.

از آنجا که فیبر در رژیم غذایی می تواند به جلوگیری از یبوست کمک می کند، و می تواند سطح کلسترول و تری گلیسیرید در سرم کاهش می دهد. در نتیجه، مصرف بدن نیاز به مقدار کافی فیبر در رژیم غذایی روزانه در شرایط عادی، مصرف می شود 20 گرم فیبر در رژیم غذایی در روز، البته، بیماران دیالیزی این قاعده مستثنی هستند. با این حال، با توجه به وضعیت جسمانی بیمار دیالیز،

آنها باید از مصرف میوه ها و سبزیجات خاص محدود می کند. بیماران دیالیزی می توانید غذا خوردن میوه ها و سبزیجات شامل هندوانه، خربزه، کدو اسفنج، کلم، هویج، شاخه های بامبو، اگر از فشار خون بالا همراه است، شما همچنین می توانید ذرت، ریشه نیلوفر آبی غذا خوردن.

4. دیالیز مقدار کمتر یا ادرار کمتر

بیماران پتاسیم بالا باید به شدت مصرف پتاسیم کنترل، غذاهای سرشار از پتاسیم مانند موز، گلابی، مرکبات را محدود کند. الیگوری، بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون، ادم، مصرف آب باید به شدت محدود است،

مصرف آب مقدار ادرار هر روز تجاوز نمی کند.

بیماران دیالیزی فشار خون بالا، ورم یا سدیم سرم شدید باید مصرف سدیم خود را مانیتور کنید، روزانه 3-5g یا کمتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: