چگونه برای درمان گلومرولونفریت مزمن
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان گلومرولونفریت مزمنچگونه برای درمان گلومرولونفریت مزمن

نفریت مربوط به التهاب کلیه ها، که می تواند یک یا هر دو کلیه را تحت تاثیر قرار. با این حال، مرحله حاد می تواند اختلال موقت، التهاب مزمن طور دائم می تواند بافت کلیه را مختل و منجر به جای زخم کلیه و ایجاد نارسایی کلیه می شود. نه تنها التهاب حاد، اما کنترل مزمن و درمان نشده و می تواند تهدید کننده زندگی است. گلومرولونفریت مزمن نفریت مزمن شایع است، اما هم یک نوع از آسیب کلیه شود. اما چگونه به درمان گلومرولونفریت مزمن؟

رژیم غذایی: رژیم غذایی باید مصرف پروتئین نظارت، 30-40 گرم در روز کافی است. استفاده از محتوای پروتئین بالا پروتئین کم می تواند به کاهش فشار گلومرولی و کاهش آسیب به التهاب می شود. باید حرارت ارائه، محدود کردن مصرف خود را از سدیم هستند.

جنبه های زندگی باید شرایط تشدید، مانند عفونت، کم آبی بدن، خستگی و استفاده از داروهای نفروتوکسیک غیره جلوگیری از، و.

جنبه های روانشناختی: در طول درمان گلومرولونفریت، بیماران باید روابط خوب حفظ، به حفظ یک دولت با ثبات از ذهن، خلق و خوی خوش بینانه و DED به همکاری با درمان.

درمان گلومرولونفریت مزمن، به طور عمده به ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، کلیوی به دلیل در پاسخ های ایمنی و التهابی، عمیق تر می گویند، چرا که مواد سمی در خون وجود دارد. بنابراین، طب چینی ما به درمان گلومرولونفریت، گردش خون، پاک خون از سموم با مسدود کردن مسیر آسیب کلیوی. به عنوان مثال میکرو چینی پزشکی، ایمونوتراپی، و غیره.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,گلومرولونفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: