چه مدت بیماران می تواند زندگی می کنند که آنها نارسایی کلیه بود
نوشته شده توسط : rshaole

چه مدت بیماران می تواند زندگی می کنند که آنها نارسایی کلیه بودچه مدت بیماران می تواند زندگی می کنند که آنها نارسایی کلیه بود

زمانی که کلیه تدریج تضعیف شده، ما آن را به نارسایی مزمن کلیه است. با توسعه وضعیت بیمار، بیشتر و بیشتر مشکلات بهداشتی است که زندگی خود را تهدید می کند. در چنین مواردی، نارسایی کلیه باید اهمیت زیادی برای آنها وصل کنید.

به خصوص نارسایی مزمن کلیوی توسعه آرام است. اگر کنترل شده است بسیار خوب است، و برخی از بیماران می توانند برای چندین دهه زندگی می کنند. با این حال، هنگامی که بیمار به بیماری کلیوی در پایان مرحله، یا مرحله 5 بدتر، وجود خواهد داشت بسیاری از عوارض، نارسایی کلیه خود را، و به خطر انداختن زندگی بیماران است. اگر عوارض جدی وجود دارد، مرگ می آید به طور ناگهانی. به عبارت دیگر، بیمار تنها می تواند برای چند روز تا چند هفته زنده ماندن.

بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در زندگی چه تاثیر می گذارد؟

بیماری های قلبی عروقی شایع ترین علت مرگ و میر در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. علاوه بر این، گزارش شده است که 60 درصد از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به این عارضه به علت درگذشت. علاوه بر این، برخی از عوامل ممکن است تهدید کننده زندگی وجود دارد:

- اسیدوز

- هیپرکالمی و یا سطوح بالای پتاسیم

- تورم شدید

- امکان ایجاد تعداد زیادی از سموم

چگونه به زندگی طولانی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

عوارض جدی ممکن است نارسایی کلیه را بدتر کند، بنابراین گسترش زندگی از این بیماران، اقدامات باید درمان عوارض باشد. عوارض مختلف، نیاز به درمان متفاوت است. اگر شما این علائم، لطفا آنلاین با دکتر خود بگویید، به طوری که آنها می توانند به شما کمک کند رژیم های درمانی سیستمیک است.

در همان زمان، به منظور بهبود عملکرد کلیه و سلامت عمومی بیمار بکشد برای جلوگیری از تکرار عوارض. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه باقی مانده در بافت ها و سلول آسیب دیده را ترمیم محافظت، پس از آن یک انتخاب خوب از درمان نارسایی کلیوی تماس است.

عوارض چند و سطح بالایی از عملکرد کلیه می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی یک مدت طولانی بدون پیوند دیالیز و کلیه دریافت خواهید کرد. در گزارش بعدی، بنابراین در اینجا به یک متخصص کلیه شما کمک خواهد کرد زندگی خود را گسترش دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,زندگی طولانی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: