چه مدت بیماران تواند زندگی می کنند، اگر 15 درصد از عملکرد کلیه چپ بدون دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه مدت بیماران تواند زندگی می کنند، اگر 15 درصد از عملکرد کلیه چپ بدون دیالیزچه مدت بیماران تواند زندگی می کنند، اگر 15 درصد از عملکرد کلیه چپ بدون دیالیز؟

زمانی که کلیه ها کار نمی کند، بیماران دیالیزی باید انجام دهید برای نجات جان انسان ها. و برخی از بیماران ممکن است هیچ چنین انتخاباتی، به دلیل عوارض بیماران است. چه مدت بیماران تواند زندگی می کنند، اگر 15 درصد از عملکرد کلیه چپ بدون دیالیز؟

بیماران معمولا اگر 15 درصد از عملکرد کلیه چپ بدون دیالیز زندگی طولانی نیست. دلیل این است که در بسیاری از عوامل بستگی دارد. برخی بیماران ممکن است مدت زمان طولانی بدون عوارض زندگی می کنند. اکثریت بیماران به نظر می رسد نارسایی حاد کلیه و مرگ ناگهانی، اگر آنها را به عوامل بد.

چه عواملی می تواند زندگی بیماران که در آن 15 درصد از عملکرد کلیه را کاهش می دهد؟

عوارض ممکن است در طول عمر به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار. در مرحله بیماری کلیوی، سیستم های بدن چندگانه دارند. به عنوان مثال قلب، ریه ها، مغز، سیستم خون، و غیره این شرایط از علل عمده مرگ و میر بیماران، و غیره این شرایط از علل عمده مرگ و میر بیماران.

درمان نقش مهمی در تأثیرگذاری بر 15 درصد از عملکرد کلیه از زندگی انسان را بازی کند. بدون دیالیز، سطوح بالایی از زباله های مایع و در بدن تجمع می یابد. در صورت عدم درمان وجود دارد، برخی از بیماران ممکن است در عرض چند هفته یا حتی چند روز مرد.

آنها می خواهند به گسترش زندگی انسان از بیماران با 15 درصد عملکرد کلیه، بیماران باید ترمیم درمان سازه های آسیب دیده از کلیه داشته باشد و بهبود عملکرد کلیه. اگر عملکرد بهتر کلیه، بیمار می تواند برای مدت زمان طولانی در جمعیت عمومی زندگی می کنند.

ترکیبی از تصفیه خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، نفر با 15 درصد از عملکرد کلیه می توانید بهترین اثر درمانی را دریافت کنید.

تصفیه خون می تواند ضایعات مختلف و سموم را از خون حذف و به طور کامل خون تمیز می کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این می تواند به تحریک خود بافت آسیب دیده تعمیر و به ترمیم سلول های کلیه. عملکرد کلیوی خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. بنابراین، بیمار قادر به زندگی تا زمانی که جمعیت عمومی خواهد بود.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: بدون دیالیز , 15 درصد از عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: