چگونه برای درمان نارسایی کلیوی 4
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نارسایی کلیوی 4چگونه برای درمان نارسایی کلیوی 4

بیماری کلیوی مرحله 4 بسیار جدی بود، و توسط میزان فیلتراسیون گلومرولی به همراه 15-29 میلی لیتر / دقیقه کاهش یافته است. این به این معنی که کلیه آسیب بسیار جدی، با توجه به کاهش جدی در عملکرد کلیه داشته اند، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4 خواهد شد تعدادی از نشانه ها هستند. مانند خستگی، تغییرات در ادرار، تهوع و استفراغ، کاهش کیفیت خواب و غیره. بیماران مرحله 4 بیماری کلیوی احساس بسیار بد است. پس چگونه رفتار بیماری کلیوی مرحله 4؟

تحت شرایط عادی، دکتر بیماران تحت دیالیز به دلیل عملکرد کلیه در بیماران نارسایی کلیوی 4 با شدید توصیه می شود، کلیه نمی تواند عملکرد درستی، بنابراین شما نیاز به دیالیز به جای کار کلیه ها،

دیالیز می تواند کمک به بیماران خارج سموم انباشته شده و مواد زائد را از بدن، آن را بسیار مستقیم و راه موثر، اما دیالیز دارای اشکالاتی است، دیالیز می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه و دیالیز طولانی مدت برای اخلال در کلیه و منجر به وخامت بیشتر از عملکرد کلیوی ادامه خواهد داد، آن را وارد کنید در یک دور باطل. بنابراین، اگر شما می توانید یک زمان دیالیز طولانی را ندارد، ما نیاز به یک راه موثر تر برای درمان.

بیمارستان ما بهترین درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوع درمان است که با هدف بازگرداندن سلول های بیمار و بافت کلیه به روش ترکیب گیاهان چینی و تجهیزات مدرن، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب مواد مضر نفوذ، رگ های خونی گشاد می شوند، ساخت خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب و افزایش ایمنی ایمنی، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

به عنوان مثال، بهبود عملکرد کلیه ها، کلیه ها ممکن است به طور معمول کار، مرحله بیماری کلیوی می تواند 4 را درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: