عوامل بدتر شدن نفریت مزمن
نوشته شده توسط : rshaole

عوامل بدتر شدن نفریت مزمنعوامل بدتر شدن نفریت مزمن

نفریت مزمن یک مدت طولانی البته از آغاز تا پایان اغلب رفتن را از طریق چند دهه، اما اگر دخالت از عوامل خارجی که ممکن است تشدید نفریت مزمن شود، و آن را بدتر خواهد شد در نارسایی مزمن کلیه وجود دارد.

با توجه به تشخیص پیشرفته ترین بیماری های کلیوی و تجربه پزشکی، این عوامل تشدید نفریت مزمن را تسریع کند، به طوری که بدتر شدن nachaniya فیبروز کلیوی برای پایان دادن به فیبروز مرحله. در نتیجه افزایش سختی درمان بیماری های کلیوی.

این عوامل عبارتند از:

1. عفونت باکتریایی یا ویروسی

این شایع ترین علت آنفلوانزا، سرماخوردگی، برونشیت، تروما، عفونت است و به همین ترتیب، تمام دولت نفریت مزمن را افزایش می دهد.

2. استفاده از داروهای نفروتوکسیک

مثل جنتامایسین، استرپتومایسین، کانامایسین، توبرامایسین، همه را از وضعیت نفریت مزمن را افزایش دهد.

3. خستگی غیرمنتظره

ورزش شدید، شرکت در کار سنگین فیزیکی، پس از آن وضعیت نفریت مزمن را افزایش دهد.

4. شرایط استرس زا

خونریزی از دستگاه گوارش، سوختگی گسترده، اسهال و استفراغ شدید، شوک آنافیلاکتیک، و غیره. ظهور ناگهانی از انواع رزمی و محرک های بیش از حد ممکن است برای افزایش حالت نفریت مزمن.

5. دیگر

عدم تعادل آب و الکترولیت، عدم تعادل اسید و باز می توانید یک حمله حاد نفریت مزمن شود. زمانی که عوامل تشدید از نفریت مزمن رخ می دهد، نفریت مزمن می تواند علائم نفریت حاد در طول یا چند، نفریت مزمن رخ می دهد به طوری که دولت به شدت بدتر، بعضی از فرم ورود حتی سریع از فیبروز کلیوی. در این زمان، سلول های کلیه نرمال ذاتی نمایش فنوتیپ تخریب بسیاری از خارج سلولی تبدیل شد به راحتی ماتریس تدریج جایگزین سالم واحد کلیه کلیوی، آسیب کلیوی به تدریج افزایش می دهد.

بنابراین، بیماران خود، خانواده خود و کارکنان پزشکی در آماده باش برای مقابله با این عوامل، پیشگیری از پیشرفت بیماری در بیماران مبتلا به نفریت مزمن و افزایش سختی درمان، و بیماری و بهبود آن زمان بود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: Brightism,خستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: