چگونه برای درمان تورم مچ پا
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان تورم مچ پاچگونه برای درمان تورم مچ پا

تورم قوزک پا مشترک علائم اولیه نارسایی کلیه است. این به طور جدی بر کیفیت زندگی بیماران، به طوری که بسیاری از بیماران می خواهند بدانند که علت تورم قوزک پا و درمان.

تورم مچ پا علت به علت نارسایی کلیه

با توجه به از دست دادن شدید پروتئین و رژیم غذایی کم پروتئین، این به طور جدی خواهد از دست دادن پروتئین در بافت های انسانی، به عنوان کاهش عملکرد کلیوی، رطوبت بیش از حد در بافت های بدن انسان باقی می ماند، تورم شدید شود. توسط گرانش، آب اضافی را در مچ پا شود، ادم مچ پا چرا شاخصی زودرس از نارسایی کلیوی است.

درمان ورم مفصل مچ به علت نارسایی کلیه. استفاده از دیورتیک ها و هورمونهای برای درمان تورم قوزک پا است. ddiuretiki می تواند کمک به بدن از بین بردن آب اضافی و کاهش پروتئین است. با این حال، هنگامی که بیمار متوقف می شود این داروها، تورم مچ پا دوباره ظاهر می شود. با استفاده طولانی مدت از این داروها عوارض جانبی دارند، ایمنی پایین یک علامت شایع است.

طب غربی فقط می توانید کنترل علائم، اساسا نمی تواند حل نشانه ای از تورم، و کلیه آسیب برساند، بنابراین ما باید به درمان بیشتر موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران با نارسایی کلیه است. مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، نقش ضد التهابی در تخریب ماتریکس خارج سلولی است، می تواند سلول های آسیب دیده از کلیه بازگرداندن، عملکرد کلیه باقی مانده بهبود می یابند. زمانی که بیمار به طور معمول ادرار کردن، تورم مچ پا را می توان درمان.

اگر می خواهید بیشتر بدانید،

و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی پزشکی,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: