دلایل یشم
نوشته شده توسط : rshaole

دلایل یشمدلایل یشم

جید چیست؟ چه چیزی باعث نفریت؟ این پرسش که بسیاری از بیماران بپرسید، آنها واقعا می خواهند بدانند که پاسخ به این سوال است. در این مقاله به این پرسش ها به شما توضیح دهد.

نفریت التهاب است که عملکرد کلیه تاثیر می گذارد. مانند نفریت بینابینی، و غیره. گلومرولونفریت حاد معمولا پس از عفونت استرپتوکوکی گلو یا پوست رخ می دهد. علائم این بیماری شامل خستگی، فشار خون بالا و تورم.

ترین بخش قابل توجهی از ادم، دست ها، پاها، مچ پا و صورت. پیلونفریت معمولا بسیار به طور ناگهانی، شایع در زنان بالغ رخ می دهد. شایع ترین علت این شکل از نفریت باکتریایی ادرار عفونت ادراری از مثانه به حاکمیت جریان معکوس است. علائم این بیماری شامل تب و لرز، خستگی، سوزش، تکرر ادرار، فوم ادراری یا هماچوری، در یک طرف یا هر دو طرف از پشت پایین تر و یا درد شکم.

نفریت ارثی:

مرحله پایانی بیماری کلیوی در بیماران مرد، تا 5٪ از نشانه های مختلف ناشی از نادر است.

عوامل متعددی است که می تواند باعث شود مردم از این التهاب رنج می برند وجود دارد، شایع ترین این اثر بیماری های خود ایمنی از اندامهای مهم بدن است. عفونت نیز می تواند به افراد مبتلا به نفریت بینابینی مزمن منجر شود.

در فاز اولیه از آغاز، بسیاری از مردم نمی دانند که آنها در حال حاضر از نفریت رنج می برد، این است که عمدتا بدون علائم خاص از یشم، و غیره. در واقع، بسیاری از مردم را از علائم شایع نفریت با توجه به نشانه های دیگر، و سپس، پس از چند بار به بررسی و می دانم که این مشکل است.

دلایل یشم

عوامل ژنتیکی: در اعضای خانواده شایع تر است.

باکتری: شایع ترین علل از کودکان، بزرگسالان، عفونت استرپتوکوکی.

دیگر علل ممکن: برخی از مشکلات همچنین می توانید نفریت شود، از جمله تنگی مجرای خروجی مثانه، بیماری پیچیده ایمنی، سندرم نقرس، هرمان، تب زرد، سل کلیه، تب حصبه، هپاتیت، اوریون، سرخک، ذات الریه، آبسه می باشد.

درمان پزشکی:

در مقایسه با عوامل دیگر، استفاده طولانی مدت از برخی داروها است به احتمال زیاد از نفریت رنج می برند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: یشم,علل ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: