درمان جایگزینی در بیماران پیوند کلیه نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان جایگزینی در بیماران پیوند کلیه نارسایی کلیهدرمان جایگزینی در بیماران پیوند کلیه نارسایی کلیه

"آیا یک روش برای درمان نارسایی کلیه، به جز برای پیوند کلیه وجود دارد؟ در واقع، من بیمار نیست. اما برادر من. یک ماه قبل از شروع دیالیز. لطفا با من برخی از مشاوره را. "اگر شما هر گونه سوال، با دکتر تماس آنلاین ما، و این برنامه رایگان!

پیوند کلیه چیست؟

پیوند کلیه یک روش جراحی است که در آن به جای کلیه بیمار کلیه های سالم است. این یک کلیه سالم از بدن زنده است و یا ممکن است از یک عضو از یک دهنده مرحوم به دست آمده.

به طور کلی، پیوند کلیه به روش ایده آل ترین درمان نارسایی مزمن کلیه است. بنابراین بیماران می توانند از آن هنگامی که بیماری کلیوی خود به مرحله نهایی توسعه یافته در نظر بگیرید. با این حال، به منظور افزایش میزان بقای گیرندگان کلیه، معیارهای انتخاب از نامزدها برای پیوند کلیه بسیار سخت. گلومرولونفریت اولیه، پیلونفریت مزمن، کلیه و مثانه، و غیره، مناسب برای پیوند کلیه. علاوه بر این، سن، عوارض، آزمایش، و غیره، همچنین باید در نظر گرفته شود.

در هر عمل جراحی، پیوند کلیه می تواند به عوارض زیر منجر شود: خونریزی، عفونت، نشت ادرار یا انسداد دستگاه ادراری، انسداد کلیه جدید از عروق خونی. فقدان اولیه از یک تابع جدید کلیوی. دافعه شایع ترین است.

ضماد درمانی، حمام کامل، فتیلهگذاری درمان؛ درمان خوراکی طب چینی؛ درمان پا. چرخه درمان؛ انما درمان. ما می توانیم مطمئن شوید، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک انتخاب خوب برای دیالیز و پیوند است. این می تواند گردش کلیه برای درمان بیماری کلیه را بهبود بخشد، بازیابی عملکرد کلیه .. این روش به بیمار کمک کند بیماری کلیوی، و کمک به آنها پیوند کلیه، اجتناب کنند.

اگر شما هر گونه سوال در مورد شرایط خود و یا درمان ما، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: