طب چینی می تواند به نارسایی کلیوی در مرحله 5 درمان، به جز دیالیز یا پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی می تواند به نارسایی کلیوی در مرحله 5 درمان، به جز دیالیز یا پیوند کلیهطب چینی می تواند به نارسایی کلیوی در مرحله 5 درمان، به جز دیالیز یا پیوند کلیه

علاوه بر این به دیالیز یا پیوند کلیه، یک درمان موثر برای بیماران نارسایی کلیوی وجود دارد؟ آیا زحمت خواندن این مقاله، شما یک مقدار زیادی یاد بگیرند. اگر شما هر گونه سوال، با با دکتر آنلاین ما، و این برنامه رایگان!

مرحله 5 بالاترین سطح از نارسایی کلیه است، بنابراین مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی ترس را پر کنید. اگر آنها درمان دیالیز یا پیوند کلیه به عنوان یک بیماری کلیوی 5 مرحله زندگی می کنند دریافت نمی کنید؟

زندگی انتظار می رود نارسایی کلیوی در مرحله 5 چیست، اگر هیچ دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد؟

آیا دیالیز و پیوند کلیه ممکن است صرفه جویی در زندگی یک بیمار به یک حد معینی کمک کند. اگر در مرحله پنجم، بیماران با نارسایی کلیه دیالیز یا پیوند کلیه را ندارد، و به همین ترتیب طول عمر بیماران در مرحله پنجم بسیار کوچک است، در حالی که هیچ پاسخ وجود دارد. دلیل این است که بیش از حد بسیاری سموم و مواد زائد در بدن می تواند ارگانهای دیگر مانند قلب، ریه ها، مغز، و غیره را تحت تاثیر قرار علاوه بر این، عوارض جدی و حتی می تواند بیمار را سریع تر از مشکلات کلیوی را بکشند.

برای مثال، اگر بیماران یک مقدار مشخصی از ادرار، آنها می خواهند برای جلوگیری از پیوند کلیه و دیالیز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانند گزینه های درمانی جایگزین کنند. دلیل این است که هدف آن است که برای بازگرداندن آسیب کلیوی. داروهای گیاهی چینی با ایجاد یک سری از مواد مخدر است که می تواند عملکرد کلیه ها را بازیابی و طب غربی می تواند حاصل شود.

اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده شده است، ما می توانیم به شما کمک کند. تماس با ما، واتساپ: 86-18203204121 و ارسال نامه ای به asya.yue@mail.ru پست الکترونیکی ما. ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهد داد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,طب چینی,به جز برای دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: