علائم و نشانه های بیماران و درمان بیماری های مزمن کلیه در مراحل 3
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماران و درمان بیماری های مزمن کلیه در مراحل 3علائم و نشانه های بیماران و درمان بیماری های مزمن کلیه در مراحل 3

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه معمولا احساس خستگی، تورم اندام؛ تنگی نفس؛ تغییرات در ادرار کردن (فوم؛ نارنجی عمیق، قهوه ای، قهوه ای یا قرمز، هنگامی که آن را شامل خون و ادرار بیش از حد معمول، یا کمتر). درد در پشت. در اینجا علائم بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند. اگر شما یک سوال در مورد کلیه ها، شما می توانید با پزشک در laynt ما می گویند

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مرحله سوم، که بخشی از بخش 2. میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، 3A 45-59 میلی لیتر / دقیقه، و 3B کاهش سطح GFR 30-44 میلی لیتر / دقیقه است.

به دلیل کاهش عملکرد کلیه، زائد در خون تشکیل شده است. بیشتر احتمال ابتلا به عوارض ناشی از بیماری کلیه، از جمله فشار خون بالا، کم خونی (کمبود سلول های قرمز خون) و یا بیماری های استخوان اولیه، مشکلات خواب به علت گرفتگی عضلانی و یا پاهای بی قرار.

Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی می تواند از علائم را کاهش دهد. طب چینی نه تنها می تواند ترمیم آسیب، بلکه به تنظیم اختلال و عدم تعادل در محیط داخلی، و کمک به ایجاد نیروی فیزیکی و بازسازی و سیستم ایمنی بدن.

کلیه های سالم تمیز کردن خون با از بین بردن بیش از حد مایع، مواد زائد و سموم. آنها همچنین کمک به تنظیم فشار خون، هورمون ها، سلول های خونی و به حفظ استخوان های قوی. با توسعه بیماری مزمن کلیه، کلیه توانایی خود را نگه می دارد که بدن را سالم از دست بدهند. کاهش عملکرد کلیه، و باعث می شود که زباله های مایع و مواد سمی در خون می شود. عوارض دیگر مانند فشار خون بالا، کم خونی و استخوان های ضعیف می تواند رخ دهد. این عوارض می تواند به آرامی در طی یک دوره زمانی طولانی رخ می دهد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن ID من VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,نشانه ای از بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: