درمان جدید می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه برای جلوگیری از مرحله دیالیز 5
نوشته شده توسط : rshaole

درمان جدید می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه برای جلوگیری از مرحله دیالیز 5درمان جدید می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه برای جلوگیری از مرحله دیالیز 5

"شوهر من، یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله 5. اما ما دیالیز را نمی خواهم. من به دنبال جایگزین های دیگر. درمان خون آلوده می تواند بیماری خود را درمان؟ "اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

مرحله بیماری مزمن کلیه 5 در حال حاضر در مرحله بیماری کلیوی آخرین. بیشتر بیماران دیالیز در این مرحله آغاز شده است. من بسیار خوشحالم که شوهر خود را به دیالیز استفاده نیست، و ما امیدواریم که درمان موثر می تواند کمک به او را به طور موثر جلوگیری از دیالیز.

با این حال، تعدادی از نشانه ها و عوارض ممکن است در بیماری مزمن کلیه مرحله 5 رخ می دهد.

اگر شما هر گونه عوارض جدی مانند تورم شدید، مشکلات قلبی و یا سطح پتاسیم بیشتر از 7 میلی مول / L؛ سطح BUN بالا 54 میلی مول / L، و یا در برخی شرایط خاص دیگر، دیالیز ضروری و مورد نیاز.

چگونه برای جلوگیری از بیماران دیالیزی مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله 5؟

پاک کننده خون درمان بیماری های کلیوی است که با خون آلوده، نه یک کلیه درمان است. خون شوهر خود را آلوده و باید در گزارش آزمون خود برخی از اقلام غیر معمول باشد. آن را بسیار آسان را برای ما به تصور کنید، می توانید کلیه ها و دیگر اندام ها در چنین محیط کثیف آسیب برساند.

تصفیه خون درمان است که معمولا با طب میکرو چینی Osmotherapy هماهنگ می توانید بیماران مبتلا به مرحله بیماری مزمن کلیوی 5 به منظور جلوگیری از دیالیز و کلیه بازسازی تابع کمک کند.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (نام ها Asya یو) و whatsapp +86 18203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,جلوگیری از دیالیز,درمان های جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: