بهترین درمان برای خستگی شدید و کم خونی چهارم مرحله از بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

بهترین درمان برای خستگی شدید و کم خونی چهارم مرحله از بیماری مزمن کلیهبهترین درمان برای خستگی شدید و کم خونی چهارم مرحله از بیماری مزمن کلیه

بهترین درمان برای خستگی شدید و کم خونی مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه، کلیه های سالم چند توابع مهم، در میان این توابع عبارتند از تمیز کردن خون و حذف مواد زائد و دفع مایع اضافی را از طریق ادرار و اختصاص اریتروپویتین، تحریک تشکیل سلول های قرمز خون . زمانی که بیمار است بیماری مزمن کلیوی 4-مرحله، که بدان معنی است که عملکرد کلیه خود شده است به شدت دچار اختلال توسعه یافته، آن خواهد شد بسیاری از علائمی مانند خستگی شدید و کم خونی شود. در این مقاله به بهترین راه برای این شرایط را توضیح دهد.

چه چیزی باعث خستگی شدید و کم خونی مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه؟

تحت شرایط عادی، کلیه تولید هورمونی به نام اریتروپویتین (EPO)، گلبول های قرمز کمک می کند تا آن را حمل اکسیژن. اگر بیماران مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه، که بدان معنی است که بیماران آسیب شدید کلیوی دارند، به طوری که کلیه ها می تواند اریتروپویتین کافی اختصاص دهد. می توانید مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های خونی جدید است. به عنوان یک نتیجه، سلول های قرمز خون بیمار کاهش می یابد، آن را نشانه ای از کم خونی ظاهر خواهد شد. علاوه بر این، به دلیل کمبود اکسیژن در بدن بیمار است. این باعث می شود بیمار خسته تر و ضعیف است، و نمی توانید تمرکز کنید.

بهترین درمان برای درمان کم خونی، خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

شما باید به یاد داشته باشید، خستگی شدید و کم خونی یک بیماری بلکه یک علامت است. بیماری های کلیوی درمان بهترین راه برای خلاص شدن از این نشانه ها از شر است. در حال حاضر یکی از بهترین روش درمان از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه درمان تصفیه خون است. درمان جامع است، نه تنها می تواند علائم از بین بردن، بلکه به جلوگیری از پیشرفت نارسایی کلیوی است. بنابراین، کیفیت زندگی بیماران را می توان به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,خستگی,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: