چگونه به استفاده از طب چینی برای درمان بیماری مزمن کلیه در مرحله
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به استفاده از طب چینی برای درمان بیماری مزمن کلیه در مرحله 5چگونه به استفاده از طب چینی برای درمان بیماری مزمن کلیه در مرحله 5

"سلام، شوهر 32 ساله من با مرحله 5 CKD تشخیص داده شد. فقط چند ماه پیش، در حال حاضر انجام دیالیز دو بار در هفته. »این نامه از بیماران. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید. این برنامه رایگان!

پنج مرحله از بیماری مزمن کلیه وجود دارد. با توسعه بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه را کاهش می دهد. چگونه قرار است ما را به انجام کراتینین 5.8 در مرحله 5 CKD کاهش می یابد؟ آیا شما فکر می کنم که علائم در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 5.8؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) به پنج مرحله تقسیم شده است. هنگامی که شما در یک مرحله CKD 5، کلیه ها به شدت آسیب دیده است، آن را می توانید همه کار را انجام دهد. مانند تصفیه، فاضلاب، مواد سمی از بدن به عنوان ادرار، تنظیم فشار خون، خون تشکیل و حفظ تعادل. چرا بنابراین، آن را دشوار است به درک اولین مرحله 5 CKD بسیاری از علایم شدید، مانند کم خونی، خارش، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ و غیره. برای این علائم شدید و کراتینین بالا. در صورت عدم درمان موثر وجود دارد، کراتینین خواهد شد به یک سطح بالاتر، که به سرعت منجر به پایان مرحله بیماری کلیوی افزایش یافته است. پس ما می توانیم کراتینین 5.8 در مرحله 5 CKD پایین تر؟

سیستم بهترین و شناخته شده از هفت درمان طب چینی. آنها در هر یک از آنها ویژگی های خاص خود هفت درمان و درمان بیماری های کلیوی مختلف است.

هفت طب چینی شامل گردش درمان؛ حمام درمانی کامل. درمان طب چینی؛ به صورت خوراکی مصرف؛ درمان انما؛ درمان اسپا پا؛ فتیلهگذاری درمان؛ درمان فشرده سازی گرم.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (نام ها Asya یو) و whatsapp +86 18203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: طب چینی,برای درمان بیماری های مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: