چرا شکست بیماران کلیوی آسان به کم خونی است؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا شکست بیماران کلیوی آسان به کم خونی استچرا شکست بیماران کلیوی آسان به کم خونی است؟

کم خونی یکی از علائم رایج این بیماری نارسایی کلیوی است، بیشتر بیماران این علائم را داشته باشد. علاوه بر این، این علائم را کاهش می دهد که تا حد زیادی کیفیت زندگی بیماران.

پس چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند آسان به از کم خونی رنج می برند؟

کلیه های سالم تولید اریتروپویتین، و سپس باعث تحریک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون. زمانی که کلیه های آسیب دیده، کاهش عملکرد کلیه، کلیه تولید اریتروپویتین کمتر، که منجر به کاهش تولید سلول های قرمز خون، سلول های قرمز خون می تواند جایگزین آنهایی که قدیمی است. به عنوان یک نتیجه، تنها مقدار کمی از هموگلوبین در خون، منجر به کم خونی.

علائم و نشانه های نارسایی کلیه چیست؟

احساس خستگی و / یا ضعیف

مشکلات با حافظه

بی توجهی

سرگیجه

افت فشار خون

اگر شما از کم خونی رنج می برند، و شما می خواهید برای درمان، شما می توانید در همان اوایل درمان برای لذت بردن از کیفیت زندگی است.

چگونه برای درمان کم خونی ناشی از نارسایی کلیه؟

توسعه یک برنامه غذایی سالم، آنها می توانند کمک به بهتر زندگی می کنید. با این حال، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از آن، شما باید برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده، بیماری یک علت عمده کم خونی نارسایی کلیوی است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یک درمان جدید از طب سنتی چینی گیاهی است که می تواند به سرعت و به طور موثر تعمیر کلیه آسیب دیده است، او دارای اثر قابل توجهی و کاهش عوارض جانبی، از آن شده است به طور گسترده ای برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود. با این روش درمان، علائم، کم خونی ناشی از نارسایی کلیه ممکن است به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: