نفروپاتی دیابتی منجر به هموگلوبین پایین
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی دیابتی منجر به هموگلوبین پاییننفروپاتی دیابتی منجر به هموگلوبین پایین
رسوب ایمونوگلوبولین نفروپاتی دیابتی در کلیه، در نتیجه باعث التهاب می شود.
این امر منجر به از نشانه های بیماری کلیه، از جمله فشار خون بالا، ادرار و ادم. به من بگو، مدیر فروش، نفروپاتی دیابتی هموگلوبین پایین است؟ دکتر آنلاین می تواند به شما کمک کند!
در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی چیست عوامل منجر به هموگلوبین پایین؟
هموگلوبین یک پروتئین است که حامل اکسیژن سلول های قرمز خون است. هنگامی که سطح هموگلوبین کاهش می یابد، که ممکن است به کم خونی منجر شود. از آن است که کم خونی، شما ممکن است سبب خستگی، سرگیجه، تنگی نفس و غیره احساس می کنم. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، کم خونی شایع است. از آنجا که کلیه های آسیب دیده می توانید اریتروپویتین به اندازه کافی تولید نمی کند، باعث تحریک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون. علاوه بر این، تجمع مواد زائد و سموم نیز زندگی سلول های قرمز خون تاثیر می گذارد. سلول های قرمز خون کاهش می یابد، سطح هموگلوبین پایین.
درمان هموگلوبین پایین
درمان معمول هموگلوبین کم است به مکمل آهن و اریتروپویتین. شما همچنین می توانید از مواد غذایی سرشار از آهن، مانند لوبیا، توفو، سبزیجات برگ سبز تیره خوردن، اما اجتناب از بیش از حد. در حالی که آنها می تواند کم خونی را بهبود بخشد، آنها ممکن است به نفروپاتی دیابتی خود را اعمال نمی شود.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک روش جایگزین درمان نفروپاتی دیابتی است. در این انما درمانی، حمام درمانی و فتیلهگذاری می تواند به کلیه خود را بشویید. و برای اطمینان از یک محیط تمیز برای کلیه خود را به خود تعمیر. سپس بعضی از حرکت طب چینی می تواند نفوذ به کلیه آسیب دیده، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ماتریس و رگ های خونی گشاد می شوند خارج سلولی به. در این درمان، عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، و کم خونی از بین می رود، در نتیجه بهبود سطح هموگلوبین.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,هموگلوبین پایین ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: