درمان بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیویدرمان بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی

اختلال عملکرد کلیوی نیز به عنوان نارسایی کلیه، که در آن کلیه ها نمی توانند عملکرد درست فیلتر کردن خون و حذف مواد زائد از بدن شناخته شده است. اوایل درمان تهاجمی می تواند کاهش یا حتی جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه.

دلایل درمان نارسایی کلیه

مدیریت نارسایی کلیه، بیماری اولیه می تواند کمک به کاهش سرعت یا کنترل این بیماری است. گزینه های درمان بسته به علت آن است. اما آسیب به کلیه ها می تواند ادامه، حتی اگر به علل ریشه مانند دیابت است بدتر شدن کنترل شده است.

مدیریت عوارض نارسایی کلیه

همانطور که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، می تواند عوارض مختلف، از جمله فشار خون بالا، کم خونی، ادم، استخوان، و غیره باعث این مدیریت شامل:

1، کاهش کلسترول در خون: در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب سطوح بالای کلسترول بد، که می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد را تجربه کنند.

2، دارو برای از بین بردن کم خونی مواد افزودنی اریتروپویتین، گاهی اوقات با آهن است. اریتروپویتین می تواند تولید سلول های قرمز خون برای کنترل کم خونی را تحریک کند. این می تواند کمک به بیماران از بین بردن خستگی و ضعف ناشی از کم خونی.

3، غذای خوب، که تقویت کلیه: یک وعده غذایی خوب، که تقویت کلیه، نقش بسیار مهمی در درمان نارسایی کلیه ایفا می کند. در اینجا شما می توانید در مورد رژیم غذایی کلیه دوستانه در نارسایی کلیه را یاد بگیرند.

4، بازیابی آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیوی.

برای تکمیل درمان اختلال عملکرد کلیوی، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن آسیب کلیه، افزایش عملکرد کلیه است. استفاده از Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی برای درمان نارسایی کلیه است. ما می توانیم نتایج بهتری دریافت کنید. این می تواند سیستم خود شفا بدن بازگرداندن، تحریک خود بازسازی آسیب بافت کلیه و بهبود عملکرد درمان کلیوی.

این گزینه های درمانی رایج برای نارسایی کلیه است. با توجه به شرایط فردی، درمان های مختلف است را برای شما توصیه می شود.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو). کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,اختلال در عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: