چه شما نیاز به درک بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوری
نوشته شده توسط : rshaole

چه شما نیاز به درک بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوریچه شما نیاز به درک بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوری

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی است، عملکرد آن بسیاری از کیست های بزرگ و کوچک در کلیه ها، با توسعه یک بیماری پاتولوژیک است، بیماران اغلب علائم هماچوری داشته باشد. در اینجا ما این مسئله را از هماچوری بیماری کلیه پلی کیستیک مورد بحث است.

هماچوری علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است، و بیش از نیمی از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک وضعیت. در زمان خونریزی شدید، می توانید آن را کولیک کلیوی می شود، لخته خون حالب عبور می کند. هماچوری بیماری کلیه پلی کیستیک است که اغلب توسط لکوسیت در ادرار، پروتئین (1.0 گرم / روز یا کمتر) همراه است. اگر یک عفونت یا التهاب کلیه ها وجود دارد، هماچوری بدتر، نیز وجود دارد یک پیورا قابل توجهی، درد پشت و تب باشد.

خطرات ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوری چیست؟

هنگامی که هماچوری وجود دارد، بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به احتمال زیاد به عفونت در شکم، تب، ادم و عملکرد کلیه به طور چشمگیری کاهش یافته است. هماچوری به علت بیماری کلیه پلی کیستیک مستعد ابتلا به عود، بیماران کلیه پلی کیستیک به راحتی از کم خونی رنج می برند، منجر به پلاکت و مکانیسم لخته شدن کاهش می یابد. در موارد شدید این می تواند به نارسایی کلیوی شود.

درمان هماچوری کلیه پلی کیستیک چیست؟

دلایل متعددی برای هماچوری وجود داشته است، در مرحله اول، لازم است برای پیدا کردن علت دقیق و حذف آن. علاوه بر این، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید کار را متوقف و استراحت. پس از هماچوری، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیشتر بیماران بوجود می آیند عفونت. آن را بدتر هماچوری. بنابراین، پیشگیری و درمان مناسب برای عفونت ضروری است. پس از آن، درمان موثر تر است به بهبود گردش خون. گیاهی می تواند هماچوری با نتایج خوب را کاهش دهد. مواد طبیعی گیاه فعال خواهد مواد مغذی لازم را فراهم ترمیم بافت های آسیب دیده و بهبود کلیه عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,هماچوری ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: