بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه طب چینی برای درمان آن چیست؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه طب چینی برای درمان آن چیستبیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه طب چینی برای درمان آن چیست؟
همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع از بیماری های ژنتیکی از کلیه ها و دشوار است به درمان است. بسیاری از درمان های این بیماری تنها می تواند به کاهش علائم این بیماری است، اما طب چینی می تواند بیماری را در جوانه را کنترل کنید.
بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟
بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد در کلیه ها است. کلیه ها دو عضو، هر یک به اندازه یک مشت، واقع در قسمت فوقانی شکم به پشت فرد. کلیه ها می تواند مواد زائد و سموم را از خون و مایع را به شکل ادرار فیلتر کنید. آنها همچنین مقدار از برخی از مواد حیاتی در بدن را تنظیم کند. هنگامی که کیست در کلیه تشکیل، آنها را با مایع پر شده است. کیست ممکن است عمیقا بزرگ، به طوری مهار خواهد کلیه و ساختار کلیه به جا شود، که منجر به کاهش عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه است. +
به عنوان طب چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟
طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک را درمان کند.
1. برای کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی ممکن است به طور مستقیم در تحت تاثیر قرار مهار حباب ترشح مایعات که مانع رشد حباب سلولهای اپیتلیالی و کاهش آسیب ثانویه است.
2. برای درمان کیست گسترش Osmotherapy پزشکی میکرو چینی دارای یک تابع با گشاد شدن عروق خونی، بهبود جریان خون، تغییر اختلاف فشار مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول ممکن است به تدریج به گردش خون گرفته شده در نهایت حذف از بدن در ادرار.
3. علاوه بر این، در طول درمان، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی حفظ برخی مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها، و غیره تعمیر کلیه، به طوری که می توان آن را بدتر شدن کلیه جلوگیری و بازیابی داخلی سلول های کلیه آسیب دیده است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: