طب چینی چرا انتخاب انتخاب شده است بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی چرا انتخاب انتخاب شده است بیماری کلیه پلی کیستیک رفتارطب چینی چرا انتخاب انتخاب شده است بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار

همانطور که همه ما می دانیم، که بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، به طوری که آن را دشوار خواهد بود به درمان است. بیماران کیست به تدریج رشد می کنند، اگر کنترل نشود، خواهد کیست های کلیه و عملکرد کلیه را از بین ببرد، در پایان منجر به نارسایی کلیه است.

روند افزایش کیست های کلیوی بسیار دردناک برای بیمار است، چرا که بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار است علامت بارز ترین این است که یک درد. در ابتدا وجود دارد بسیاری از درد، اما در وسط و در پایان، پس از افزایش در کلیه به بافت ها و اندام های اطراف فشار و سقوط به بیماران درد شدید رنج می برند. اما از سوی دیگر، بیماری کلیه پلی کیستیک به آرامی توسعه، بیماران از زمان یک کودک رنج می برند، اما به طور معمول، جوانان و یا سن متوسط ​​خواهد علائم آشکار، و سپس، پس از سالها، بر روی توسعه نارسایی کلیوی شود.

بنابراین، در این دوره، اگر آنها می توانند درمان موثر به تاخیر می اندازد توسعه کیست را، به طور موثر می تواند گسترش زندگی از بیمار است.

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در عمل بالینی؟

در حال حاضر، درمان اولیه بیماری کلیه پلی کیستیک، طب غربی. طب غربی نیز برای تاثیر قابل توجهی شناخته شده است. اما زمانی که کیست های کوچک و طب غربی هیچ درمان خوب تنها که کیست های کلیه بزرگتر از 4 سانتی متر است، بنابراین استفاده از عمل به منظور کاهش کیست های کلیوی.

با این حال، اگر پس از جراحی به منظور کاهش کیست های کلیوی می تواند آسیب بزرگ شود، و آن را همیشه می تواند استفاده شود. سپس، هنگامی که بیماران وارد شکست بیماری کلیوی کلیوی، بیماران ممکن است تنها در دیالیز یا پیوند کلیه باشد.

چرا انتخاب انتخاب شده است طب چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟

در مقایسه با طب غربی، طب چینی رفتار بیماری کلیه پلی کیستیک دارای مزایای آشکار آن است. بسیاری از طب سنتی چینی است بالینی ثابت شده است که شما به طور موثر می تواند به کاهش کیست، طب چینی است که بسیاری از درمان بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید به طور موثر با روش های مختلف درمان می شود.

در طول این طب چینی بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار، یک عنصر موثر از دارو ممکن است در شرایط بیمار به بیماری کلیوی از طریق یک محفظه خارجی و حرارت توسط راه دهان از سلول های اپیتلیال کیست تسلیم کند غیر فعال. در نتیجه مهار ترشح مایع کیست، کیست در حال رشد را متوقف کند.

سپس بیمار می تواند گردش خون از طریق Osmotherapy به ترویج، و ممکن است اختلاف فشار بین کیست و خون را افزایش دهد. از آنجا که بسیاری از داروها می توان برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کیست از گردش خون مایع درون کیست ممکن است در یک اختلاف فشار برداشته شود، در نتیجه کاهش کیست های کلیوی.

طب چینی رفتار کیست های کلیه، نه تنها یک اثر خوب، و آسیب به بدن ایجاد نمی کند. علاوه بر این، صدمه به کلیه تواند به طور موثر بهبود، و به بهبود عملکرد کلیوی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: