دلایل زحمت کشیده همودیالیز تنفس
نوشته شده توسط : rshaole

دلایل زحمت کشیده همودیالیز تنفسدلایل زحمت کشیده همودیالیز تنفس

بنابراین دلایل زیادی برای مشکلات تنفسی وجود دارد. این مقاله با توجه به نارسایی کلیه تحت همودیالیز فراهم می کند برای معرفی علت این علائم. شما می خواهید برای دریافت مشاوره شخصی؟ مدیر فروش تماس با دکتر آنلاین ما در حال حاضر پشتیبانی رایگان و حرفه ای است.

چه چیزی باعث اشکال در تنفس در طول دیالیز نارسایی کلیه؟

* افت فشار خون و یا فشار خون پایین

کاهش فشار خون یک عارضه جانبی شایع همودیالیز است، به خصوص اگر بیمار رنج می برند به دیابت است. افت فشار خون ممکن است توسط تنگی نفس، گرفتگی عضلات، تهوع یا استفراغ همراه است.

* احتباس مایع در ریه ها

در بیماری اواخر مرحله کلیوی، بیماران ممکن است احتباس مایعات شدید را تجربه کنند. اگر به طور موثر کنترل شده نیست، تاخیر از مایع به ریه ها گسترش یافته است، و در نتیجه ادم ریوی از علل شایع تنگی نفس است.

* آسیب جدی به عملکرد کلیه است.

همودیالیز درمان برای بیمارانی که با کمتر از 15 درصد از عملکرد کلیه به مرحله پایانی بیماری کلیوی پیشرفت است. آسیب های جدی به کلیه ها درست کار نمی کنند، بنابراین می تواند سموم و مواد زائد را حذف کنید. این مواد مضر در بدن تجمع می یابد و علائم مانند مشکلات تنفسی می شود.

این علل شایع تنگی نفس در طول دیالیز نارسایی کلیه است. من امیدوارم که واقعا کمک می کند! برای حل این مشکل، لازم است ابتدا برای تعیین علت ریشه است. پس از آن اقدامات مناسب را می توان به حل این مشکل.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,تنفس ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: