آیا من را به دیالیز، کراتینین کلیه 4.2
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من را به دیالیز، کراتینین کلیه 4.2آیا من را به دیالیز، کراتینین کلیه 4.2

اگر عملکرد کلیه از بیمار به حدود 15 درصد کاهش یافته بود، دیالیز به منظور زنده ماندن ضروری است. پس اول، که آیا تشخیص 4.2 کراتینین، نارسایی کلیه بود، دیالیز برای بیمار لازم را به شما؟ خواندن متن زیر برای پیدا کردن پاسخ.

پزشکان ما در حال حاضر در اینترنت را به شما مشاوره رایگان و حرفه ای ارائه دهد. با آنها تماس بگیرید اگر شما ترجیح می دهند به طور مستقیم صحبت می کنند!

به طور کلی، افرادی که در 4.2 نارسایی کلیوی کراتینین تشخیص داده شده است در حال حاضر در 3 مرحله بیماری مزمن کلیه است، از کاهش متوسط ​​در عملکرد کلیه رنج می برند. اگر چه این بیماری بسیار جدی است، آن است که هنوز خیلی زود است، بیماران به دیالیز است. است یک درمان جایگزین که بهتر می تواند مدیریت بیماری وجود دارد.

در حال حاضر، بهترین انتخاب برای درمان کراتینین 4.2 مبتلا به نارسایی کلیه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است. این درمان های طبیعی، و می تواند بیماری کلیوی به طور موثر و بدون عوارض جانبی درمان.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها. در طول زمان، عملکرد کلیه را می به طور طبیعی بهبود می یابند. پس از آن، سطح بالای کراتینین به طور طبیعی کاهش می دهد.

اگر شما از یک کراتینین 4.2 به نارسایی کلیوی رنج می برند و می خواهم برای پیدا کردن یک درمان طبیعی برای جلوگیری از دیالیز، پیشنهاد کرده اند شما را Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: دیالیز,نارسایی کلیه,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: