چگونه برای درمان نفریت لوپوسی، کراتینین 5.5 و
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نفریت لوپوسی، کراتینین 5.5 وچگونه برای درمان نفریت لوپوسی، کراتینین 5.5 و

لوپوس نمایش نفریت از بیماران مبتلا به SLE که حدود 35٪ تا 90٪ از تظاهرات بالینی آسیب کلیوی مانند پروتئینوری در ادرار و لوله های ادراری و کلیوی و گلبول های قرمز عملکرد فیلتراسیون گلومرول است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید. ما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت است.

مشخص شده است که در بیمارستان به نارسایی کلیوی را می توان به چهار مرحله با توجه به سطح کراتینین سرم تقسیم می شوند، شامل دوره جبران کلیوی (کراتینین سرم کمتر بین 1.5-2.0)، دوره نارسایی کلیوی (کراتینین سرم 2 بین 0-5.0)، نارسایی کلیوی (کراتینین سرم 5.0-8.0) و سطح اورمی (کراتینین بالاتر از 8.0).

به طور کلی، کراتینین سرم 5.5 در مرحله 4 به نارسایی کلیوی است. بنابراین، برای بیمارانی که باید بلافاصله درمان مناسب به منظور جلوگیری از دریافت این بیماری را بدتر است. اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند، با کمک درمان مناسب، آنها می توانند اورمی، که به عنوان یک بیماری تهدید کننده حیات شناخته شده اجتناب کنند.

چگونه برای درمان VL با کراتینین 5.5 به طب چینی؟

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، پزشکان در بیمارستان ما یک درمان منحصر به فرد در درمان بیماری کلیوی شدید، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی، حمام پا درمان، یک درمان فشرده سازی گرم و غیره اختراع کرده اند. استفاده از این تکنیک، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. در طول درمان، ما برخی از آنها را با هم ترکیب برای رسیدن به اثر درمانی مورد نظر. بیماران مختلف دارای شرایط مختلف، روش های درمان بنابراین باید متفاوت باشد.

اضافه کردن و یا VK (ها Asya یو)، پاسخ برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم. علاوه بر این، پست الکترونیکی و یا یک asya.yue@mail.ru پیام زیر را ترک کنند، ما خوشحال و برای ارائه سد راهنمایی های حرفه ای با سرعت بیشتری به صورت رایگان می باشد.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: